-
Ігри
Вього матеріалів на сайті: 3060Переглянути всі ігри184
-
Cyberpunk 2077
-
Моди
21 категорія с 303 модифікацією для Cyberpunk 2077
- 123
- 22
- 0
Читає Бога на Cyberpunk 2077. По суті це скрипт, який додає всі речі, перки і тд на максимум для Ві. Детально: - максимальний рівень; - максимальний рівень репутації; - 450 очок перку; - 50,000,000 едді; - всі рецепти крафту; - 10000000 ресурсів для крафту; - всі оновлення; - всі кіберімпланти; - Усі машини. Установка: Встановіть консоль: https://modslab.net/cyberpunk_2077/mods/BzZFaQG85S/ Розпакуйте архів Помістіть CheatScript.lua у свій каталог "Cyberpunk 2077" ("steamapps\common\Cyberpunk 2077") Запустити Cyberpunk 2077 Завантажте своє збереження Увімкніть консоль Введіть: dofile ("CheatScript.lua")
- 138
- 53
- 0
Мод Cyberpunk 2077 додає новий решейд. Решейд додає великий міський смог, забруднення довкілля. Працює як у темних районах, так і у світлій пустелі. Установка: Закиньте файл desertcitysmog.ini у папку Cyberpunk 2077\bin\x64 Помістіть файл DepthHaze.fx у папку шейдерів reshade Коли у грі відкриваєте reshade та вибираєте файл desertcitysmog.ini.
- 116
- 21
- 0
Мод додає повний та категоризований список відомих предметів у грі. Ви можете використовувати для консолі.
- 138
- 20
- 0
Мод на Cyberpunk 2077 змінює поведінку натовпу на вулицях, роблю його адекватною. Установка: Створіть файл з ім'ям user.ini у Cyberpunk2077\engine\config\platform\pc і вставте в нього рядки: [Crowd] AppropriateMinDistToPlayer = 200.000000 AppropriateMinLastSeenTime = 120.000000 BaseParkedCarProbability = 100.000000 DespawnLastSeenMinTime = 120.000000 Enabled = true EnablePedestrians = true EnableVehicles = true MinStreamingVelocityNormalizedToBlockSpawn = 99998.000000 false PassengerProbabilityModifierOnConsoles = 100.000000 PassengerProbabilityModifier = 100.000000 SpawnLimit = 69999 UseFrustum = false ZCutoff = 220 ZCutoffEnabled = true [Crowds] BufferForAllowedDrivingOffRoadPercentOfCarWidth = 0.800000 BufferForAllowedDrivingOnPavementPercentOfPavementSide = 0.500000 CheckOnLaneUseLookup = true EnterWorkspotDelay = 3.000000 ExponentDrivingOnPavement = 2.000000 MaxSpeedDrivingOnPavement = 40.000000 MinimumSpeedForKnockdownByCar = 2.000000 PlayerKnockDownByCarTolerance = 0.200000 [Debug/ImGui/Population] BackgroundTeleportsEnabled = false RenderAttachDebug = false RenderEntities = false RenderLastSeenTime = false RenderStatsDebug = false VehicleTeleportsEnabled = false ZeroWastePolicyCooldown = 0.000000 [CrowdMovement] AheadAngleMax = 45.000000 AheadAngleMin = 1.000000 AheadDistanceMax = 25.000000 AheadDistanceMin = 1.000000 AngularSpeedFactor = 2.000000 BlockingObstaclesDetectionDistance = 40.000000 BorderRepulsionSpeed = 3.000000 CAPlayerDistanceThresholdBack = 30.000000 CAPlayerDistanceThresholdFront = 30.000000 ClosestObstacleToStayInPlace = 0.500000 ComfortZoneRadiusFactor = 0.740000 DebugSlotID = 0 DebugSoftAdherenceOverride = false DesiredForwardLookupDistance = 5.00000 DestinationDistance = 50.000000 DilatationClamp = -1.000000 DilatationLimit = -1.000000 DirectionSmoothingAngleTolerance = 45.000000 DistanceToStopBuffer = 0.750000 EnableDirectionPostProcess = true EnableDirectionSmoothing = true EntryPathPositionSearchDistance = 30.000000 EntryPathPositionSearchStep = 0.200000 FearSpreadRadius = 140.000000 FenceGapRepulsors = false FixedTimeStep = -1.000000 ForceStopColliders = true ForceStopRepulsors = false FrontViewAngle = 40.000000 GlobalDisableLOD = false InjectedCollidersZTolerance = 2.500000 LaneLightsRecognitionDistance = 25.000000 MarbleDirectionLookUp = 6 MarblePathDisplayMaxPoints = 15 MaxChancesToUseZebra = 16 MaxDirectionChangeAttempts = 5 MaxInterpAngle = 179.000000 MaxLaneCheckToJoinTraffic = 15 MaxResumeMoveAttempts = 15 NarrowGapRepulsors = false NearEndDistance = 2.000000 NoGameplayNoUpdate = false NoSpeedUpTime = true NPCObstaclesMass = 0.950000 NPCSeparationSpeed = 2.000000 ObstacleMarbleRadiusMultiplier = 1.400000 OppositePathToleranceInDeg = 20.000000 OverlapTolerance = 0.300000 PassingPoseStopAnimationTolerance = 0.800000 PathConvergenceSpeed = 3.000000 PathRefreshPlayerRadiusLimit = 20.000000 PlanLimitDistanceToReplan = 5.000000 PlayerObstaclesMass = 1.500000 PostProcessPositionCorrectionSpeed = 3.000000 RotationSpeedFactor = 3.000000 SeparationSpeedFactor = 0.050000 SeparationSpringTime = 1.000000 SharpAngle = 50.000000 SingleThread = false SlopeSamples = 10 SpeedCompensationFactor = 0.300000 TrafficLightRelevantDistance = 46.000000 VehicleObstaclesMass = 2.050000
- 133
- 29
- 0
Мод на Cyberpunk 2077 додає сейв майже на початку гри за Ві – корпоратку. В сейв входить: - 5000000 едді; - Окуляри для розподілу; - Легендарний одяг; - Легендарна зброя; - Компоненти для покращення/створення: - Речі Джонні.
- 139
- 45
- 0
Модифікація змінює стандартний жакет Відьмака із Cyberpunk 2077 на хромовий жакет. Виглядає гарно. Установка на шляху \SteamLibrary\steamapps\common\Cyberpunk 2077\archive\pc\patch.
- 139
- 27
- 0
Мод Cyberpunk 2077 додає сейв за Ві чоловіка з читами. Діти вулиці. В сейв входить: - 750к едді; - 50 нерозподілених атрибутів; - 150 нерозподілених очок перку; - 10к компонентів крафта; - Всі машини розблоковані; - Байкерський набір зі скріншотів.
- 145
- 43
- 0
Мод додає якісний реалістичний решейд Cyberpunk 2077. - Видаляє зелений відтінок з гри та пропонує більш різноманітну та реалістичну колірну палітру; - Додає ретельно оброблений HDR для кращого освітлення та тіней; - Покращує текстури шкіри для NPC.