Honkai: Star Rail — загальна інформація про гру для новачків і не тільки
У цій статті я допоможу вам ознайомитись з усіма базовими принципами та механіками гри Honkai: Star Rail. До справи!
Базова інформація про Star Rail
Honkai: Star Rail — комп'ютерна гра в жанрі action-adventure з відкритим світом і елементами RPG, розроблена і видана китайською компанією HoYoverse. Це четверта частина серії Honkai, в якій використовуються абсолютно нові персонажі, наряду з альтернативними версіями існуючих героїв із Honkai Impact 3rd.
Сторінка персонажа в Star Rail
Шляхи
Кожен персонаж має свій шлях та стихію. На момент релізу гри всього 7 видів шляху: Руйнування, Полювання, Ерудиція, Гармонія, Небуття, Збереження, Достаток.
- Руйнування — чудово атакують спереду. Вони найсильніші, коли борються поодинці в бою.
- Полювання — мають надзвичайну шкоду від однієї цілі, що є критичним у бліц-битвах.
- Ерудиція — мають АоЕ шкоду для кількох цілей. Використовуйте їхні здібності в потрібний момент, щоб переломити хід битви.
- Гармонія — надають баффи своїм союзникам і співпрацюють з ними, щоб підвищити загальну бойову міць групи.
- Небуття — можуть дебаффати ворогів і отримувати перевагу, зменшуючи загальну бойову міць ворога.
- Збереження — мають потужні оборонні можливості, які можуть захистити союзників різними способами.
- Достаток — можуть лікувати поранених союзників, що робить їх незамінними в тривалих боях.
Шлях визначає роль персонажа у загоні, наприклад, персонаж Гармонії не має хороших навичок для нанесення шкоди по одиночній цілі як у Полювання, проте незамінний для підтримки союзників.
Елементи
В Honkai: Star Rail існує 7 елементів: фізичний, вогонь, лід, блискавка, вітер, квантум та уявний. Вороги мають слабкість до певних елементів. Користуйтеся цими перевагами, щоб послаблювати ворогів та отримувати певні баффи.
Персонажі
Кожен має рівень, який можна підвищити за допомогою спеціальних матеріалів (піднесення вимагає додаткових ресурсів в залежності від шляху). Також є таланти, здібності та характеристики. Конуси і реліквії дають характеристики, а за допомогою слідів можна покращити рівень навичок. Ейдолони дають додаткові ефекти чи рівні до певних здібностей.
Конуси
Світлові конуси — це предмети, які можна одягнути на персонажів (можна зрівняти зі зброєю). Їх класифікують за типом шляху. Персонаж може бути оснащений будь-яким світловим конусом і отримувати надані додаткові характеристики, однак використання світлового конуса, який відповідає Шляху персонажа, дозволить вам використовувати пропоновану здатність світлового конуса.
Отримувати конуси можна з гачі, досліджуючи світ.
Сліди
Сліди — це особливі здібності персонажів. Кожен персонаж має 5 різних типів слідів:
- Базова атака. Основна форма атаки для кожного персонажа.
- Навичка. Не потребує енергії для використання, але має період перезарядки між кожним використанням.
- Ультимейт. Вимагає енергію для використання.
- Талант. Зазвичай забезпечує покращення Сліда бойової майстерності.
- Техніка. Забезпечує покращення персонажів або зниження бойових характеристик ворогів до початку бою.
Ейдолони
Ейдолони — це послідовні оновлення персонажів, які певним чином підвищують ефективність персонажа. Кожен персонаж має загалом 6 ейдолонів, причому третій і п’ятий ейдолони завжди є підвищенням на 3 рівня до Ультимейту або Навички.
Отримати ейдолона можливо лише з дубліката.
Реліквії
Реліквії — це предмети, якими можна одягнути персонажів.
Відкритий світ
"Відкритий світ"
Хоч і в інформації про гру написно, що вона має відкритий світ, однак насправді все трохи складніше. Всі локації додатково розділяються на менші, тобто там більше присутня система "кімнат", ніж "відкритого світу". Основні локації, наприклад, як головна площа на Ярило-IV — великі, а її вулиці — малі. Така система оптимізує навантаженість кімнат, проте для переходу в нову локацію потрібно постійно завантажуватись.
Безперестанку ходити без переходу і завантаження нової локації, як у Genshin Impact, на жаль, не вийде.
Навички поза боєм
Бігаючи по місцевості, не в битві, у кожного персонажа є свої додаткові навички, які можна використати для підвищення шкоди чи накладання дебаффа, вони називаються технікою.
Використовувати інші навички бігаючи по місцевості — неможливо. У технік є обмежена кількість застосувань, яка розподіляється між всіма персонажами в загоні. Збільшити кількість використань техніки можливо за допомогою підвищення рівня Першивідкривача.
Використовуйте всі потрібні баффи, та завдайте відповідної елементної шкоди, щоб на початку бою отримати переваги.
Існують техніки, що посилюють або відновлюють здоров'я загону та активного персонажа, тому перед боєм не потрібно забувати і про них.
Геймплей
Порядок черги
Якщо ви подивитеся на поле в кутку ліворуч, то побачите хід кожного персонажа, що показано в цьому списку ієрархії.
Навички і енергія
Як я вже згадував раніше, у цій грі ви можете використовувати звичайну атаку або навички. Звичайна атака — це ваша атака за умовчанням, тоді як для активації навички потрібна 1 од. енергії. Ви можете накопичити до 5 енергії.
Використовуючи звичайну атаку, можна відновити 1 енергію, а навичка забере у вас 1 пункт енергії.
Енергія є загальною для всього загону.
Вищі пріоритети черги
Зарядження ультимейту, схоже на вибух стихій Genshin Impact. Коли здійснюється будь-яка атака (звичайна атака або навичка) проти ворога, то енергія поповнюється. Якщо ви бачите коло, яке світиться біля зображення персонажа, це означає, що ви можете активувати його ультимейт.
Ульту можна активувати будь коли. У той момент, коли ви використовуєте ульт, він визначає пріоритетність черги (таким чином можна скоротити хід противника). Використання ульти під час ходу вашого персонажа не завершить його хід.
Розрив слабкості
У кожного ворога є свої елементарні слабкості. Їх слабкі сторони показано над шкалою HP. В залежності від елемента, ворог отримує унікальний дебафф.
Гача система
У Honkai: Star Rail, як і в інших проектах HoYoverse, присутня гача. Для тих хто забув, чи не знає, що таке "гача" — це підтип відеоігор, що реалізують механіку «гачапонів» (торгових автоматів з іграшками) для отримання віртуальних предметів. Подібно до лутбоксів (призових ящиків) у інших відеоіграх, гача-ігри спонукають гравців витрачати ігрову валюту, щоб отримати випадковий віртуальний предмет. В даному випадку, гача реалізована як банер з бажаним персонажем.
Шанс отримання абсолютно ж такий, як і у Genshin Impact, тобто 100% отримати персонажа — 90 разів здійснити "стрибок" (В Honkai: Star Rail так називається спроба отримати цього ж персонажа за допомогою валюти гри). Вартість 1 стрибка —160 зоряного нефриту. Усі механіки івентових, збройних та банера новачка реалізовані по прототипу Genshin Impact, проте існують певні відмінності, про які написано нижче.
Стандартний банер
У стандарті знаходиться 7 персонажів: Хімеко, Вельт, Броня, Гепард, Клара, Яньцінг та Байлу і відповідно їх конуси. Після виконання 300 стрибків на вибір дозволяють безкоштовно взяти одного з семи п'ятизіркових персонажів стандартного банера.
Івентовий банер
Івентові банери персонажа та зброї нічим не відрізняються, тобто можливість отримати унікального персонажа або зброю 50/50 з першого разу, якщо програєте то вже 100% з наступного гарантованого.
Банер новачка
Зробивши 50 стрибків, 100% отримаєте одного п'ятизіркового персонажа з стандартного банера, тобто: Хімеко, Вельта, Броню, Гепарда, Клару, Яньцінг чи Байлу. Робити стрибки можна лише по 10 разів, ціна яких становить 8 білетів, що на 2 менше, ніж в інших банерах.
Інше
Сюжет
Після подій Honkai Impact 3rd, Велт Янг вирушає до паралельного всесвіту, щоб розпочати власну подорож. З цього моменту і розпочинається історія Honkai: Star Rail.
В грі існує основна сюжетна лінія, з якою можна ознайомитись граючи, а також велика кількість не основних і щоденних квестів. Нові завдання отримати можна в відкритому світі або спілкуючись з персонажами через власний ігровий телефон.
Зоряний нефрит
Зоряний нефрит є особливою валютою в Honkai: Star Rail. Призначений для купівлі особливої або звичайної зіркової перепустки. Особлива перепустка використовується для івентових банерів, а звичайна для стандартного та банера новачка.
Енергія (сила першого шляху)
Енергія знадобиться, щоб отримати винагороду з місцевих "підземель". Вона відновлюються зі швидкістю 6 хвилин. Енергію можна відновити використовуючи паливо або зоряний нефрит. Макс. кількість енергії становить 180.
Додаткові режими
У грі є 2 постійних режима — забутий зал і віртуальний всесвіт.
В забутому залі потрібно зачистити ряд ворогів за певну кількість ходів, щоб отримати зірку проходження (зірка = винагорода).
Віртуальний всесвіт Герти — це режим, в якому потрібно протягом всього проходження обирати посилення свого загону і в кінці отримати перемогу над головним ворогом. У всесвіті герти після проходження 3 світу можна витрачати енергію для отримання реліквій. Заповнюйте кожного тижня шкалу, щоб збирати регулярні нагороди.
У гайді була описана загальна інформація про гру Honkai: Star Rail. Пишіть в коментарях, чи сподобалась вам стаття, що хотіли б ще дізнатись та пропонуйте теми для гайдів / статтей по Honkai: Star Rail. Підтримати автора — Donatello.
Оновлення 3.3 Genshin Impact: нові персонажі, вороги, івенти та усе інше
- 1480
- 8
- 26 листопада 2022
Розбір дизайну Дорі і Нілу: символізм, орієнталізм та елементи країн Сходу
- 921
- 14
- 7 вересня 2022
Страшні формули, або як дамаг в Ґеншині рахувати
- 476
- 7
- 3 липня 2022
ID всіх предметів та персонажів у грі Starfield
- 574
- 1
- 31 серпня 2023
Коментарі 2
Правила написання коментарів. За недотримання – бан!