Гайд на Кафку: довгоочікувана вистава
Увертюра
Ми чекали з самісінького релізу. І от, час настав – міхойо нарешті зароблять всі гроші світу фанхата нарешті отримала Кафку. Тільки мова тут не про екзистенціальну літературу і не про капучино. Сьогодні обговоримо одну з мисливців за стеларонами, головну маму, садистку і “дотерку” ХСР.
Дія перша – знайомство з персонажем
Кафка настільки крута, що вона, по суті, повністю ламає принцип ДоТів. Адже англійською “DoT” – ‘’damage on time’’ означає “шкода на протязі часу”. А своїми навичками скрипалька без скрипки на смичку вертіла, який у тих ДоТів розклад – її навичка змушує всі статуси з періодичною шкодою миттєво нанести додатковий, хоч і трішки слабший удар. Ульта ж накладає просто-таки масовий шок – поверх власної шкоди ця навичка вішає власний статус “шок” з добрячою шкодою від сили атаки Кафки, а також примушує всі рівні “шоку”, накладеного раніше, додатково вдарити з невеликою прибавкою шкоди.
Отже, Кафка – надзвичайно сильний персонаж, який і сам вдарить, і періодичною шкодою стукне, і ще й іншим учасникам команди допоможе. Але що їй потрібно дати, ким оточити і що прокачати, щоб цю надзвичайну силу розкрити?
Дія друга – навички
Основні сліди
Як ми вже розібралися, Кафка заточена під взаємодію з ДоТами. Тож ключовими для неї будуть ульта та навичка. Також корисним буде талант – бонус-атака та додатковий “шок” на один хід будуть корисними, але їх все-таки можна залишити на рівень нижче решти. А звичайна атака, як і зазвичай, залишається на третьому плані.
Рекомендації підвищення рівня талантів, пріоритетність з верху до низу:
- Навичка, Ультимейт;
- Талант;
- Звичайна атака.
Додаткові сліди
Однозначна імба – перший слід “Тортура” – він дозволяє ульті активувати не лише статус “шок”, а й решту ДоТів, що робить Кафку корисною у командах з іншими елементами. Наступним за користю я б розташував “Шипи” – Слід, доступний після 6-го піднесення, який підвищує шанс активувати “шок” талантом. І хоч 100% базового шансу – це вже не мало, але цей слід буде корисним проти босів, у яких часто великий опір до ефектів.
Антракт – ейдолони
Короткий пункт, на якому немає потреби зациклюватися – адже ейдолони не є обов'язковими, але й зайвими ніколи не будуть. А у випадку Кафки дешевше буде купити скрипок на цілий оркестр, аніж гнатися за ейдолонами. Тут кожен з них – як камінь безкінечності, який королева ДоТів прийме з чаруючою та не менш жахаючою посмішкою. А тим, кого вже не врятуєш кому не шкода жодної копійки (чи хвилини фарму) можу порадити зупинитися на Е2 – у поєднанні з Е1, який до того часу у вас буде активований. Вони страшно підвищують шкоду ДоТів, та й до того ж усіх. А отже всім, кого Кафка не зітре у порошок персонально, варто буде боятися “судного дня” – моменту, коли активується періодична шкода.
Дія третя – світлові конуси
◉ Безперервний дощ
Дивний, але однозначно дуже ефективний варіант, на рівні або навіть краще сигнатурного конуса.
◉ Усе, що потрібно — це терпіння
Однозначна прима у головному квартеті конусів. Як іменний 5* конус, ця опція дасть максимум – чудові характеристики, велику прибавку шкоди, додаткову швидкість та, само-собою, не забуде пор самі ДоТи.
◉ Покинуте зцілення
Легкий в отриманні 5* конус, що очікує нас в версії 1.3. Має чудову пасивну навичку яка підійде майже всім персонажам шляху небуття.
◉ На честь світу
Не такий корисний як варіанти вище, але сильніше ніж будь які S3 конуси нижче.
◉ Надобраніч, солодких снів
Одна з найкращих 4* опцій, має посилання шкоди не лише для самої Кафки а і для її ДоТів, що мають найбільший відсоток в загальному ДПС скрипальки.
◉ Фермата
Безкоштовний конус, який раніше був корисний одному лише Сампо, а тепер корисний новій королеві ДоТів. І хороший цей конус не лише тим, що на ньому зображена Кафка – пасивно від дає прибавку ефекту пробиття, хоч і меншу, ніж решта аналогів. А от що раніше було недоліком конуса, тепер його козир – прибавка шкоди навичок та ДоТів працює, якщо у атакованого противника є статуси “шок” чи “вивітрювання”. Тому, головні (і єдині) персонажі, які здані реалізувати цей бонус – Сампо та Кафка.
◉ Погляд жертви
І хоч цей конус належить Сампо, але приємні прибавки ефекту пробиття і шкоди ДоТів на високих рівнях накладання дозволять витискати з статусів періодичниї шкоди максимум. Цей конус ніскілечки не поступається “Ферматі”. Адже “Погляд” дає великі прибавки лише у ДоТи, а “Фермата” хоч і має менші цифри у пасивці, але діє більш рівномірно та є доступнішою. Тож вибір тут за вашим вподобанням чи рівнем накладення.
◉ Рішучість сяє як перлини поту
Якби конуси для Кафки були оркестром, то цей був би музичним трикутником. Сам по собі цей конус доволі сильний – зменшення захисту ворогів не можна недооцінювати, бо цей бонус працює для всієї команди. Тож якщо у вас якимось дивом немає хоча б “Фермати”, чи у команді не вистачає сапорта-дебаффера, то цей конус все ще не переходить межу крінж-білдів. Хоча його все одно краще приберегти для Луки.
◉ Порожнеча / Скрита тінь
Чудові альтернативи для новачків, або при відсутності конусів вище.
Дія четверта – реліквії
Основний сет
◉ 4 шт. Гурт спопеляючого грому
Комплект на електричну шкоду, який також може дати прибавку до сили атаки. Хоч він і не дасть потрібного Кафці ефекту пробиття, але посилить усю шкоду рівномірно – атака все ще основа у форму шкоди.
◉ 4 шт. Злодій падаючої комети
Універсальний сет на ефект пробиття. Ця характеристика на пряму посилює статуси періодичної шкоди, але не вплине на інші типи шкоди.
◉ 2 шт. Гурт спопеляючого грому + 2 шт. Злодій падаючої комети
Не можеш обрати один комплект, то постав два! Хоч так і втрачаємо бонуси повного комплекту, але ефект пробиття і бонус електр. шкоди залишаються. То ж таке поєднання дозволить мати стабільний та універсальний білд.
Планарні прикраси
◉ 2 шт. Талія: царство бандитства
Комплект на ефект пробиття. Дозволить максимізувати шкоду ДоТів, але для повного розкриття потребує 145+ швидкості, а отже черевиків на швидкість або Асту у команді.
◉ 2 шт. Міжгалактична торгова корпорація
Повністю протилежний випадок – поки “Талія” посилює шкоду ДоТів, цей комплект дозволяє накладати їх частіше і більше. Проте для нього доведеться збирати багато шансу влучання ефектів.
◉ 2 шт. Завмерле Сальсото
Комплект підніме крит.шанс, а також шкоду ульти та бонус атаки. Хоч ці бонуси і надзвичайно корисні, але у випадку Кафки поступаються іншим наборам.
Характеристики
- Корпус: сила атаки%/шанс накладання ефектів;
- Черевики: сила атаки%/швидкість;
- Куля: сила атаки% > бонус електричної шкоди%;
- Ланцюг: швидкість відновлення енергії > сила атаки%/ефект пробиття.
При грі за Кафку ви однозначно бажатимете частіше ультувати, та й посилити шкоду від шоку на додачу. То ж вигідно буде збирати ефект пробиття та відновлення енергії. Але також варто поєднати ці характеристики з силою атаки і крит. шансом/шкодою, щоб наносити шкоду також на пряму.
Додаткові характеристики, пріоритетність з верху до низу:
- Сила атаки%/ефект пробиття;
- Швидкість
- Крит. шанс/крит. шкода;
Дія п’ята – команди
Оскільки мисливців за стеларонами на повну команду не вистачить, то доведеться прибирати Кафці інших товаришів.
І тут є кілька цікавих поєднань. Перше з них – Кафка і Сервал. І хоч рок та скрипку разом уявити складно, але у спонсора головного болю Гепарда є цікава механіка – атаки по ворогам зі статусом “шок” дозволяють наносити додаткові удари, а отже і більше шкоди. То ж поки Сервал махає гітарою, Кафка сама накладає ДоТи, то ще й має вигоду зі статусів від напарниці-рокерки.
Друга зв’язка – Кафка і Сампо. Адже вони обидва не лише б’ють ДоТами, а й посилюють їх і собі, і напарнику. До того ж тут включається конус “Фермата” – мало того, що доступний, то і його пасивка прямо натякає, що електричні і вітряні ДоТи можуть добре поєднуватися.
Щоправда, це ще не все. Адже на черзі з Кафкою має вийти і Лука – запальний хлопчина, який наносить власний ДоТ та посилює шкоду товаришів. Його можна додавати до групи з Кафкою у будь-якій незрозумілій ситуації, і він чудово себе там почуватиме. Єдине – не забудьте про підтримку чи лікаря у команді, адже мертвий дд – поганий дд!
◉ Сьогодні у програмі: "Дефибрилятор". Сервал та Кафка тут чудово працюють, коли ж Срібляста Вовчиця дозволяє їм бити ще болючіше, а Байлу/будь-який інших хіл підтримує життєздатність цієї рок-опери. Також можна міняти персонажів підтримки на доступніших, чи тих, які вам до вподоби. Але погодьтеся, моно-електро команда банально приємна оку!
- Кафка, Сервал, Срібляста Вовчиця, Байлу/будь-який інших хілл
◉ Два аб’юзера. Тут аналогічно – пара ДоТерів, які наносять шкоду, саппорт та лікар. Єдине, що тут по-справжньому розквітне конус “Фермата”, але прокачувати і накладати його одночасно для двох дд – марудна справа. Хоча порівняно з попередньою командою, цю можна вважати Ф2П-френдлі. Також варто згадати, що Аста теж може наносити шкоду через статус “горіння” ефект пробиття, але їй може банально не вистачати очок дій.
- Кафка, Сампо, Аста/Тін’Юнь/Сервал/Лука, Байлу/будь-який інший хілл
◉ Базова. Класична версія загону, з ним Кафка може повністю поринути у світ музики.
- Кафка, Лука, Сампо/Срібляста Вовчиця, Байлу/будь-який інший хілл
◉ Бюджетна. Якщо відсутня більша частина персонажів, можна використати безкоштовних або тих, хто є у банері з скрипалькою.
- Кафка, Лука/Сампо/Сервал, Сампо/Аста, Наташа
Також варто уточнити, що Кафка може гідно виступати і як самостійний дд. Але не будемо забувати про погані артефакти магію дружби і командну роботу!
Фінал
Якщо коротко – очікування Кафки виправдане. Адже персонаж вийшов сильним, різностороннім та при цьому навіть збалансованим. Але з цього і випливає недолік – якщо ви бажаєте вичавити максимум з Кафки, то це вона вичавить максимум з вас. Персонаж виявився доволі дорогим, бо бажає більше слідів, більше статів, більше ейдолонів… Хоча це, в принципі, відповідає характеру Кафки. У будь-якому разі, бажаємо нашим читачам удачі на банерах та з реліквіями. Сподіваємося, гайд був цікавим та корисним вам, а ми опускаємо занавіс. З любов’ю, команда Станції “Герта”!
У гайді були описані головні моменти стилю гри за Кафку. В коментарях ви можете поділитися своїми враженнями від гайду, та своєю думкою про Кафку. Підтримати авторів - Prox. Україномовний канал по Honkai: Star Rail - тиць.
Кому найкраще підійде Посох Багряних пісків в Genshin Impact
- 1134
- 2
- 16 березня 2023
Розкішна скриня та досягнення в Розломі (Ущелина Тяньгун): як відкрити ґрати?
- 596
- 11
- 30 червня 2022
Гайд на Клару: основна інформація, навички, конуси, реліквії та команди
- 1389
- 2
- 30 вересня 2023
Яку нову зброю обрати з Бойової перепустки 4.0+ в Genshin Impact
- 864
- 5
- 29 серпня 2023
Коментарі 3
Правила написання коментарів. За недотримання – бан!