Білд на Дендро Мандрівника чи Мандрівницю: ідеальний баланс, чи знову провал?

27 вересня 2022 в 13:45

Привітик всім, вже вийшло оновлення 3.0, а з ним і неймовірна кількість контенту, про який ви із задоволенням можете почитати в інших статтях, і головне, що ми нарешті побачили Дендро персонажів, а з ними і нові реакції. Отже, час нам поговорити про одного із них.

Мандрівник/ця — базовий персонаж, котрий може володіти всіма видами стихій (перемикаються) біля статуї Семи Архонтів. На даний момент ми можемо розглядати лише 4/7 варіантів Мандрівника/ці, одним з яких є і Дендро. На мою думку, він найкращий з тих, що ми маємо зараз.Звичайно, на це впливає і невелика кількість конкурентів, але навіть так, він є чудовою доступною альтернативою для нових реакцій. Тож зараз я вам допоможу у всьому розібратися, щоб ви також могли насолоджуватися новим досвідом гри і чудовим помічником Дендро.


Плюси і мінуси

Давайте почнемо з його хороших якостей:

  1. Він є у всіх;
  2. Легко отримати С6;
  3. Корисні навички;
  4. Простий в розбірі персонаж;
  5. Не вибагливий до зброї та артефактів.

А тепер час і для мінусів:

  1. Ультімейт вибухає при взаємодії з Піро елементом;
  2. Дорогий ультімейт.

Позитивні і негативні якості ми розібрали, і якщо ви ще тут, то ми можемо перейти до розбору талантів.


Механіка Е-шки Мандрівника/ці

Проста, як 5 копійок тут і казати майже немає чого. Коли ви її активуєте, то запускаєте листя, що наносить Дендро шкоду ворогові. Також можна зазначити, що перезарядка діє 8 секунд.


Механіка Q-шки Мандрівника/ці

Ось тут вже є про що поговорити, тож давайте почнемо з основного, а завершимо нюансами.

При активації створює Світильник Лотоса, що має свою область дії, та періодично наносить Дендро шкоду, час дії якої 12 сек., а перезарядка 20 сек. Також Світильник Лотоса вміє взаємодіяти з різними елементами, і саме це робить його ще крутішим. Загалом, він вміє поглинати три елементи Гідро , Електро та Піро.

- Взаємодія з Гідро елементом: збільшує область досяжності та удари, котрі він задає.

- Взаємодія з Електро: збільшує швидкість нанесення ударів, але область дії не змінюється.

- Взаємодія з Піро: ось тут можуть виникнути проблеми, якщо ви хочете грати через реакцію "Цвітіння" (взаємодія викликає вибух Світильника Лотоса). Так от, Світильник Лотоса за час своєї дії може поглинати лише один елемент, тобто, поглинувши Гідро, він вже не зможе поглинути Піро.


Послідовність прокачування талантів
Вибух стихій ➝ Е-шка ➝Звичайні атаки

Пасивні таланти

Плетючі трави: в зоні дії Вибуху стихій дає 6 одиниць майстерності стихій кожні 10 сек.

Розкішна зелень: збільшує шкоду Q-шки на 0.1% від майстерності стихій.

Збільшує шкоду Е-шки на 0.15% від майстерності стихій.


Артефакти

Тут можна виокремити багато варіантів, проте я почну з найкращих, а закінчу комбінаціями по х2 шматочки.

• Спогади дрімучого лісу








Повний комплект збільшує Дендро шкоду самого персонажа, а також зменшує супротив до нього у ворогів. Сет буде дуже корисний, коли в команді є ще один Дендро персонаж або в команді, що грається через реакції Бутонізація, Вегетація та Цвітіння, але якщо хтось вже використрвує сет з 4-ох шматочків, то краще обрати щось інше, тому що дебаф від двох сетів не об'єднується.

• Золотаві сновидіння

Чудовий сет. Рекомендую грати з ним тоді, коли в команді немає інших Дендро персонажів.

• Емблема розсіченої долі

Універсальний і завжди дієвий варіант. З ним ви більше уваги приділяйте відновленню енергії, а не майстерності стихій.


• Церемонія стародавньої знаті

Непоганий і завжди дієвий варіант, щоб посилити себе та інших учасників команди.

• Комбінації

Комбінуємо в залежності від того, чого вам не вистачає.

Рекомендації до статів артефактів

  • Капелюшок. Крит шкода/шанс
  • Годинник. Майстерність стихій/Відновлення енергії
  • Келих Дендро шкода

Рекомендації до додаткових характеристик артефактів

Через реакції Стимуляція та Розростання
Крит шанс/шкода ➝ Майстерність стихій ➝ Відновлення енергії ➝ Атака%
Через реакції Бутонізація, Вегетація та Цвітіння
Відновлення енергії ➝ Майстерність стихій ➝ Крит. шанс/шкода ➝ Атака%

Зброя

Варто дивитися на свої можливості та потреби,а ще в майбутньому може вийти і інша зброя, але ось чудові варіанти, котрі підійдуть Мандрівнику/ці.

• Розсічений туман

На даний момент найкращий меч, що є в грі.

• Клятва свободи

Майстерність стихій ніколи не завадить.

• Сталеве жало

Корисна майстерність стихій та пасивка на збільшення шкоди, а ще він крафтовий,тому можна роздобути і р5.

• Церемоніальний меч

Дає шанс два рази використати е-шку, а ще відновлення енергії (з емблемою не використовуємо, бо шкоди від е-шки буде менше).

• Меч Фавонія

Багато відновлення енергії для себе та команди, варіант вартий уваги.

• Зіпсоване бажання

Якщо ви тоді ще грали, то можете використати цей меч. Поради такі самі, як і до Церемоніального меча.

• Дерев'яний меч

Крафтовий меч, котрий дає відновлення енергії і бафає когось з учасників команди.

• Провісник зорі

Дешевий варіант, але з критами, тому можна розглянути.

• Темний металевий меч

Меч від НПС у Лі Юе, котрий стоїть в домі, що розташований біля продавця продуктів. Меч дає майстерність стихій, а ще силу атаки з пасивки. Нормальний варіант на перший час.



Сузір'я Мандрівника/ці

Плетючий симбіот: Атака по ворогу елементальною навичкою відновлює 3.5 одиниць енергії. Корисно, що сказати.

Стійкість рослин: +3 секунди до дії Q-шки. Навіть 3 секунди грають важливу роль:)

Танок трав: Збільшує рівень таланту Трав'яний меч Мандрівника/ці на 3 рівні.

Цукрова трава: При активації Q-шки пасивний талант Плетюча зелень дає бафф майстерності стихій зразу 5 рівня (кожен рівень = 1 секунда).

Буяння зелені: Збільшує рівень таланту Вітер, що гне траву на 3 рівні.

Зів'янення збережень: Дія Світильника Лотоса дає бонус Дендро шкоди 12%,та бонус того елемента, який він поглинув.


Варіації команд

Тут я не буду говорити про конкретних персонажів, а лише про варіанти того, через що можна грати.

Реакція Стимуляція: ну що ж, тут головним елементом є Електро, а Мандрівник/ця лише активує реакцію, щоб посилити його.

Реакція Бутонізація: взаємодія Гідро і Дендро елемента, бутони (кавуни, хе-хе, мила назва) вибухають через деякий час або якщо перевищено ліміт їх кількості, вибух завдає Дендро шкоду, як і всі інші кавуни.

Реакція Цвітіння: Взаємодія кавунів і Піро елемента. До речі, хочу зазначити, що тут ми можемо використовувати Тому в майстерність стихій, тому що його ультімейт не взаємодіє з Q-шкою Мандрівника/ці, хоча ви ж читали про нюанс, але все ж з Томою спокійніше (а ще він просто мені подобається, і мене ощасливило те, що нарешті він може бути головним в сильній команді:D).

Реакція Вегетація: Взаємодія кавунів з Електро.Та сама схема, що і з Піро, але Електро не шкодить Світильнику Лотоса, а ще реакція наводиться на противників.

Ну ось і все, ми розібрали все, що вас могло б зацікавити! Сподіваюся, що гайд був корисним, і нарешті Мандрівник/ця по-справжньому приноситимуть користь,тому всі мерщій прокачувати цих пиріжечків :3

Автор: vesnyanyisnih
193
 

Коментарі 2

Правила написання коментарів. За недотримання – бан!
Заборонено:
  • Використання ненормативної лексики (мат) у повідомленнях
  • Спілкування не на тему матеріалу
  • Будь-які образи інших учасників, у тому числі автора матеріалу
  • Написання повідомлень повністю або частково ВЕЛИКИМИ літерами (Caps Lock)
  • Висловлювання своєї думки, не підкріплюючи її аргументами
  • Використання посилань на сторонні сайти або використання зображень/відео/іншого контенту, що містить вищезазначені посилання
Повідомлення, що порушують ці правила, будуть видалені, а злісні порушники - позбавлені можливості додавати коментарі на сайті!