- 176
- 24
- 0
Карта для Teardown з невеликою хижу, що руйнується, і кількома деревами.
- 126
- 26
- 0
Завдяки цьому моду для Teardown ви зможете стати власником Ford Crown із поліцейським забарвленням. Встановлення: - Переходимо по дорозі Steamlibrary/steamapps/common/Teardow/create/vehicle; - Кидаємо файли з архіву туди, погоджуємось на заміну.
- 144
- 67
- 0
Модифікація додає вашому молоту новий ефект. Тепер ви можете підривати предмети на відстані, використовуючи свій молот. Це не нова зброя, а лише посилення стандартного молота Teardown. Для встановлення потрібно мод Mx Modloader: - Після встановлення Mx Modloader кидаємо файл explosivehammer в папку mods; - відкриваємо modlist.lua через текстовий редактор; - Наприкінці додаєте рядок: #include "mods/explosivehammer/kaboom.lua" --Explosive Hammer.
- 185
- 39
- 0
Декілька музичних треків з PayDay 2 для Teardown. Встановлення: - Ідемо шляхом C: Program Files (x86) Steam steamapps common Teardown Data; - Робимо резервне копіювання папки Music, та видаляємо з папки Data; - Далі, кидаємо папку Music зі скачаного архіву в папку Data; - Всі!
- 287
- 30
- 0
Перенесення картки Dust 2 з легендарної серії CS. Денна версія. Автор має і нічну версію цієї карти. Встановлення: - Робимо резервне копіювання файлів; - Кидаємо файли з архіву (файли з папки mod the_dust2) на шляху Teardown/.
- 201
- 35
- 0
Мод для Teardown змінює файл pipebomb.vox, перетворюючи бомбу на величезну цеглину, що кидається. Встановлення: - Замінюємо файл pipebomb.vox на шляху x86) \ Steam \ steamapps \ common \ Teardown \ data \ vox на версію зі скачаного архіву.
- 258
- 33
- 0
Мод для The Witcher 3 переробляє та значно покращує текстури Туссентського палацу з DLC Кров та Вино.
- 151
- 40
- 0
Карта для Teardown складається з однієї вілли, яка повністю збудована з дерева. Як відомо, дерево дуже добре горить, але це не обмежує вас у виборі інших шляхів для знищення цієї вілли. Встановлення: - Робимо резервне копіювання файлу custom.vox (дуже рекомендується); - Кидаємо .vox файли з архіву в папку custom; - Кидаємо файл custom.xml в папку create.