Усі витоки (зливи) оновлення 3.1: навички Сайно, Кандакії, Нілу та інше

3 вересня 2022 в 23:39

Активна фаза ЗБТ 3.1 (закрите бета тестування) вже минула, тому наразі ми маємо майже всю інформацію про майбутнє оновлення та підготовлений контент, окрім зовнішності Анемо Скарамуччі та Міки. У цій статті я зберу для вас найцікавіше та найважливіше з витоків 3.1 Genshin Impact! Сподіваюся, такий формат вам сподобається!

Кредити: ambr.top, Gi Front, naevisleaks, Ubatcha, BLANK, hxg_diluk, Sagiri, ElanLover.


Усі витоки (зливи) про Сайно

Що ж, розпочнемо з найважливішого - навички та пасивки.

Навички та пасивні таланти Сайно
  • Е-шка. Таємний обряд: Переправляючий душі

Сайно робить випад вперед, завдаючи Електро шкоди. Перебуваючи в стані "Того, хто поклявся прокладати шлях", викликаному "Священним обрядом: Вовча спритність" вибуху стихій, Сайно активує Ритуал поховання, який скидає силу блискавок і завдає Електро шкоди по площі, а також продовжує дію "Того, хто поклявся прокладати шлях".


Кд. навички - 7.5 с. Тривалість "Того, хто поклявся прокладати шлях" - 4 с., кд. "Ритуалу поховання" - 3 с.


  • Q-шка. Священний обряд: Вовча спритність

Активує ефект під назвою "Той, хто поклявся прокладати шлях". Цей ефект конвертує шкоду від звичайних атак (а також заряджених і у падінні) в Електро шкоду. МС та опір до переривання Сайно збільшуються, а також він отримує імунітет до шкоди від реакції "Заряджений".

Ефект триває до 18 секунд і зникає, якщо Сайно покидає поле бою.

Базова тривалість - 10 с., кд. - 20 с., коштує 80 од. енергії.


Пасивні навички:

1. Під час активції Ульти Сайно періодично входить у стан "Свідка істини". Активація Е-шки під час даного стану збільшить шкоду самої Е-шки на 35% та випустить 3 Блискавки лиха, що завдають 50% Електро шкоди від сили атаки Сайно.

2. Збільшує показники шкоди Сайно в залежності від його МС: шкода від звичайної атаки в стані Ульти збільшується на 100% від МС; шкода Блискавки лиха першого таланту Сайно збільшується на 250% від його МС.

3. Збільшує нагороду експедицій в Сумеру тривалістю 20 годин на 25%.

Матеріали піднесення Сайно

Також хочу додати, що під час піднесення рівня Сайно покращується %критичної шкоди.

Демонстрація геймплею та АФК анімацій Сайно
Сплеш-арт Сайно
Іменна картка та особлива страва Сайно

Страва Сайно "Подвійна душа" відновлює 34% максимального HP обраного персонажа та регенерує 980 HP кожні 5 секунд протягом 30 секунд. Дуже схоже на плов.

Сигнатурна зброя Сайно: опис


Усі витоки (зливи) про Нілу

Навички та пасивні таланти Нілу
  • Е-шка. Танець семи царств

Входить у стан Піруета і завдає противникам Гідро шкоди від макс. HP Нілу.

Виконавши звичайну атаку чи атаку елементальною навичкою, Нілу входить у стан "Танцю мечів" чи "Вихрових кроків" відповідно. Шкода в цих станах конвертується у Гідро шкоду, яка не може бути скасованою іншими інфузіями. У цих станах третій танцювальний крок Нілу завершує Пірует і, залежно від поточного стану, викликає наступні ефекти:

· Танець мечів: створює Відображення місяця, яке при зіткненні з ворогами завдає Гідро шкоди і наділяє Нілу Молитвою Місяця. Цей ефект перетворює її звичайну атаку на техніку Танця мечів, а останній удар випускає Відображення місяця.

· Вихрові кроки: Нілу створює Водяне колесо, яке завдає Гідро шкоди по площі та Ауру спокою, що слідує за активним персонажем і накладає на ворогів у радіусі дії статус "Мокрий".


Кд. навички - 18 с. Тривалість стану Піруета - 10 с., тривалість Молитви Місяця - 8 с., тривалість Аури спокою - 12 с.


  • Q-шка. Танець лотоса: Далекі мрії, які відчувають весну

Під час танцю Нілу створює Лотос далеких вод, який завдає Гідро шкоди по площі від макс. HP дівчини і накладає на вражених супротивників ефект "Течії вічності".

Під впливом цього ефекту вороги отримуватимуть Гідро шкоду.


Коштує 70 од. енергії, кд. 18 с.


Пасивні навички:

1. Якщо загін Нілу складається лише з Гідро та Дендро персонажів, то під час своєї Е-шки Нілу наділить загін спеціальним ефектом на 30 сек. Якщо персонажі під час цього ефекту були атаковані Дендро, то їхнє МС підвищиться на 60 од. на 10 сек. Крім того, під час "Бутонізації" будуть створюватися спеціальні ядра, які мають більший АОЕ, ніж звичайні бутони "Бутонізації". Макс. 5 ядер.

2. За кожну 1000 HP понад 30 000 од. макс. HP Нілу підвищує шкоду від ядер, створених під час ефекту першої пасивки, на 7%. Макс. бонус - 300%.

3. При приготуванні страви на стаміну має 12% шанс приготувати 1 додаткову страву.

Матеріали піднесення Нілу

Під час піднесення рівня Нілу покращується %HP.

Демонстрація геймплею та АФК анімацій Нілу
Сплеш-арт Нілу
Іменна картка та особлива страва Нілу

Страва Нілу зменшує споживання стаміни усіх членів загону під час лазання і бігу на 25% протягом 1500 с. У кооперативному режимі цей ефект застосовується лише до ваших персонажів.

Сигнатурна зброя Нілу: опис


Усі витоки (зливи) про Кандакію

Навички та пасивні таланти Кандікії
  • Е-шка.

Швидке натискання (кд. 6 с.): робить ривок зі щитом вперед, завдаючи Гідро шкоди.

Утримання (кд. 9 с.): блокує атаки щитом та створює бар'єр. Бар'єр поглинає Гідро шкоду з 250% ефективністю (залежить від макс. HP Кандакії). Після Е-шки дія бар'єру завершиться. Якщо утримувати кнопку, коли заряд закінчився і кнопка навички відпущена, дія навички закінчилася або бар'єр було зруйновано, Кандакія виконує удар у стрибку, завдаючи Гідро шкоди ворогам попереду.

  • Q-шка.

Наносить урон АоЕ і надає усім членам загону Молитву червоної корони:

· При нанесенні елем. шкоди звичайною атакою, персонажі наносять підвищену шкоду.

· Персонаж випускає водяний вал, що завдає Гідро шкоди ворогам поблизу. Кількість хвиль, які можна викликати під час навички, обмежена.

· Активний персонаж з одноруком, клеймором або списом отримує Гідро інфузію.


Триває 9 с., кд: 15 с., потребує 60 од. енергії.


Пасивні навички:

1. Якщо під час зарядки Е-шки Кандакію атакують, навичка миттєво зарядиться.

2. Елементальна шкода, що наноситься звичайною атакою персонажів під впливом ефекту Ульти, збільшиться на 0,5% за кожні 1000 од. макс. HP Кандакії.

3. Зменшує споживання витривалості активного персонажа під час карабкання на 20%. Не працює з талантами, що дають такі самі ефекти.

Матеріали піднесення Кандакії

Під час піднесення рівня Кандакії покращується %HP.

Демонстрація геймплею та АФК анімацій Кандакії
Сплеш-арт Кандікії
Іменна картка Кандакії та особлива страва

Особлива страва Кандакії відновлює 80 од. витривалості.


Усі події версії 3.1

Окрім головного фестивалю в 3.1 нас очікують рерани минулих подій, а саме:

  • Реран івенту "Хякунін Іккі".
  • Реран івенту "Тінь Стародавніх".
  • Реран тижневих нагород за вхід у гру (Річниця).
  • Івенти з різними випробуваннями.

На відео нище пропоную ознайомитися з обкладинками майбутніх подій:

Головна подія версії 3.1: фестиваль Вина

На фестивалі 3.1 в Мондштадті (події та сюжет):

  • Колей помандрує в Мондштадт та зустріне своїх старих друзів;
  • Ми більше дізнаємося про батьків Рейзора;
  • Безліч людей вирушать в Мондштадт, щоб скуштувати місцеве вино;
  • Цього року його організовує Церква Фавоніус та Гільдія шукачів пригод;
  • Проходитиме він у Спрінгвейлі біля озера;
  • Буде невеличкий винний ринок. Свято присвячене збору врожаю.
На фесті будуть усі персонажі з Монду (або принаймні з'являться в побічних квестах), окрім Томи.
Безкоштовна зброя за фестиваль Вина

Подарунок головного івенту 3.1 - чотирьохзірковий спис на АТК.

Скарамуча на фестивалі Вина

Під час версії 3.1, скоріше за все саме на цьому святі, ми дізнаємося трішки про лор Скарамучі та побачимо його оновлений Анемо дизайн.


Усі нові моби та вороги версії 3.1

Усіх ворогів в 3D можна подивитися тут - спробуйте, там все дуже зручно.


Безодня 3.1

Цікавий факт: за проходження 4-го поверху Безодні 3.1 можна отримати безкоштовну Колей!

Вороги Безодні 3.1

Благословіння Безодні 3.1

11 поверх: Всі персонажі отримують +75% Електро шкоди.


  • 1 фаза +40 МС для всіх членів загону на 10 секунд, 1 раз на 0.1 сек, максимум 5 стаків.
  • 2 фаза — зниження опору противників до всіх типів шкоди на 8% на 6 секунд, максимум 6 стаків.
  • 3 фаза — викликає ударну хвилю раз на 2 секунди.


Мапа пустелі 3.1

Пустеля версії 3.1 може бути такою ж великою, як і Мондштадт! Навіть із пустелею в 3.1, до 31% Сумеру все ще буде нерелізовано.

Вигляд підземних локацій пустелі

Розташування нових босів на мапі 3.1

Арена на картинці зверху - бос для Кандакії, арена знизу - бос для Нілу.


Автор: Bimba
1393
 

Коментарі 4

Правила написання коментарів. За недотримання – бан!
Заборонено:
  • Використання ненормативної лексики (мат) у повідомленнях
  • Спілкування не на тему матеріалу
  • Будь-які образи інших учасників, у тому числі автора матеріалу
  • Написання повідомлень повністю або частково ВЕЛИКИМИ літерами (Caps Lock)
  • Висловлювання своєї думки, не підкріплюючи її аргументами
  • Використання посилань на сторонні сайти або використання зображень/відео/іншого контенту, що містить вищезазначені посилання
Повідомлення, що порушують ці правила, будуть видалені, а злісні порушники - позбавлені можливості додавати коментарі на сайті!