Як пройти Безодню в Genshin Impact 3.2: команди та поради

2 грудня 2022 в 16:56
А поки я ще не забув ці неймовірні, максимально позитивні почуття після гоніння за Маніфестацією грому 12:1:2, час сісти за цей трактат.

Назва гайду як завжди каже сама за себе, тому одразу перейдемо до суті. Тут я роздам загальні поради щодо успішного проходження, підкажу команди, а також поділюся власним досвідом закриття актуальної Витої.

Поради будуть ділитися на базову (ознайомлююча інформація для новачків/деякі базові, додаткові механіки ворога або тактики для бою) і розгорнуту категорії (команди і мої коментарі).


Безодня 12.1 в Genshin 3.2: поради та команди

В першій половині нас чекають вже знайомі Електро Гончі Розриву. Що варто знати:

  • При нанесенні шкоди Електро понижують свій супротив до нього, але посилюють свою атаку.
  • Атакують крізь щит.
  • Деякими атаками накладають статус Розкладання, що може вбити активного персонажа, а у членів команди в кармані понижує НР до низького рівня.

Раджу використовувати команди з Електро персонажем (враховуючи баффи, це може бути гра від реакцій Дендро+Електро), команди від Заморозки (в даному випадку хіллера можна не брати, якщо статуї добре тримаються). Не забудьте й лучника - він не те щоб обов'язковий, але з ним набагато легше буде закрити останню кімнату. Якщо говорити ще конкретніше, то приклади команд, що більш ніж гарно справляються, такі:

  • Яе/Райден/Сайно, Фішль, Дендро аплікатор (у тому випадку, коли Фішль ви не берете, на це місте чудово встане Колей, хоча з Нахідою профіт по шкоді, звісно, вищий), Анемо (Сахароза з Прототипом на хілл/Кадзуха/Джин/Саю).
  • Гань Юй, Кокомі/Мона, Венті/Кадзуха, Шень Хе/хтось на слот кріо саппорта (але якщо у вас Гань сама сап, то Аяка на 10/10 встає сюди).
  • Ху Тао (Йоїмію теж можна, але конкретно в цьому залі їй буде тяжче), Є Лань, Сін Цю, Сян Лін (або Беннет, якщо Йої).
  • Райден/хтось Анемо, Сян Лін, Сін Цю/Є Лань, Беннет (націоналка як завжди прекрасна. До речі осьо стаття про неї).
  • Кукі, Нахіда, Єлань, додатковий Гідро/Дендро аплікатор.
  • Нілу, Нахіда, Дендро гг, Кокомі (чудово діє проти натовпу).

І чим пройшов я:

Дуже сильною відчувається команда Фішль, Кадзуха, Кокомі, Дендро мандрівник. До Фішль особливих вимог не було, тут напів мс, напів стати (на рахунок цього особливо не парився, там такий фонтан реакцій, що закачаєшся). Бажано ульту Кадзухи фарбувати в Електро, тому що йому в будь-якому разі хоч через раз, вигідно закривати Вегетацію. Ще хочу сказати, що тут на диво високі витрати по енергії, тому комусь треба зброю Фавонія.
Як перемогти Маніфестацію грому в Безодні?

Друга половина, Маніфестація грому. Що варто знати:

  • Вона дуже рухлива. Я не жартую, це опудало носиться по арені як навіжене.
  • На самому початку секунд 10 стоїть більш-менш на місці.
  • Має імунітет до Електро.

Якщо у вас ще залишились вільні лучники, то раджу якнайшвидше їх застосувати. Що можу порадити на другу половину:

  • Тігнарі, Нахіда, Чжун Лі, Електро сап (для першого тут практично ідеальна умова, адже у вухастого тут і безкоштовне посилення Дендро за рахунок рідного статусу Маніфестації/чурлів другої кімнати, так ще й солотаргет. Електро ж слот знадобиться здебільше в останньому залі).
  • Йоїмія (вона тут мало не ідеально розкривається), Єлань (якщо не зайнята), Сін Цю/Кадзуха/Сахароза/Чжун Лі/Юнь Цзинь, Тома/Беннет/Сян Лін (Сян Лін напрочуд гарно виглядає саме в другому залі, тому, якщо дивитесь у майбутнє, візміть її).
  • Еола (так, доведеться грати в "здоганялки", але можна привчитись), Юнь Цзинь/Райден (якщо закрито/не закрито слот Електро для створення Сверхпровідника в майбутніх кімнатах), Розарія, Чжун Лі.
  • Єлань, Сін Цю, Аято/Кокомі, Кадзуха/Кокомі (загалом дует Є Лань+Синій чудово виносить речі мобів з безодні, а вже на інші два слоти не дуже принципово, кого ставити. Так, Єлань, Сін Цю, Сян Лін - все ще сильно, особливо якщо ніхто не зайнятий).

Як пройшов я:

Менш ніж за хвилину впоралися Йоїмія, Єлань, Сін Цю і Тома (для мене стало приємним відкриттям його синергія з Йої). Збірки загалом класичні, нічого нового.


Безодня 12.2 в Genshin 3.2: поради та команди

Перша половина, Чорні змії (лицарі). Що варто знати:

  • Просто не беріть щит. Вони мало того, що його проб'ють, так ще й похілляться від нього.

В основному вони вирізняються своєю складністю за рахунок великої кількості НР. Окрім відсутності щита, присутності невеличкої стяжки/позиціонування і однієї з попередньо зазначених команд, при собі вам нічого не знадобиться.

Друга половина, два Кріо і два Електро Лавачурла. Що варто знати (хоча мало хто з ними незнайомий, але все ж):

  • Підвищені резисти під щитом відповідно до його стихії.
  • Електро щит гарно збивається Кріо та Піро. Кріо - Піро та Електро.
  • З'являються попарно, спершу два Кріо.

До попередніх приміток кістяків команд додам Клі - так, їй буде важкувато з Маніфестацією, але вона (якщо пам'ять мені не змінює, то єдина) може стаггерити, підкидаючи угору (збивати атаки) чурлів. До того ж, вона Піро, тому щит збиває досить швидко. Відповідно, команда Клі, Сян Лін, Кадзуха, Беннет максимально приємна конкретно в цьому залі.

При повторному проходженні змінював команду конретно під другу половину цієї кімнати (щит мого Томи морально не витримав стрибки чурлів) - закрили в мене її Аято, Сян Лін, Беннет і Сахароза. Намучився ж я з першим залом, коли перепроходив..


Безодня 12.3 в Genshin 3.2: поради та команди

Як перемогти Дракона вічних бід в Безодні?

А ось тут вже починається найцікавіше. Перша половина, Дракон вічних бід. Що варто знати:

  • Приблизно через 2-5 секунд він злітає догори. Щоб збити його, вам знадобиться лучник - цільтеся по двох турбінах на його крилах (там будуть яскраві накопичення енергії, подібно до ядер Вартових руїн). Якщо ви все зробили правильно і попали, то робот впаде і деякий час буде паралізований. Але не тільки на лучниках світ сходиться - можуть провернути подібний трюк і мейнери Ке Цин (Е-шкою), Сяо (ультою і Е-шкою в повітрі), а також Чжун Лі з Яе (якщо поставити її тотем на стовпі діда. Але тут бажано його с1, щоб майже одразу поставити і другий). Може увійти в цю фазу декілька разів за бій.
  • Деякі його атаки також можна збити, якщо поцілити стрілою в ядро у "грудях" машини.
  • Має підвищений супротив до фізичних атак (70%).

Загалом, після всього того, що зазначив вище, нема чого додати. Їдьмо далі.

Друга половина, Ереміти (Анемо і Гео) і Фатуї (теж Анемо і Гео). Що варто знати:

  • Ереміти: після пониження НР на нижче 70% викликають на допомогу тварин. Гео - ящірку (вирізняється сильними АоЕ атаками), Анемо - птаха (періодично робить пастки-воронки для вас і літає).
  • З'являються вороги попарно, по стихіях - перші двоє це Анемо ереміт і Анемо борець-фатуїст, другими ж йдуть Гео маг-фатуїст та Гео ереміт.
  • Щит Гео мага гарно зноситься "важкими ударами" (удари клеймором).

Наостанок доповню себе ж стосовно команд - найбільше у цій кімнаті мені подобається Тарталья, Сян Лін, Беннет і Кадзуха. В ідеалі (маю на увазі конкретно цю ротацію, бо там є різні) Торт вбиває ультою першу хвилю супротивників, а з другою уже усі разом справляються.


Що ж, на цьому все. Сподіваюся, що ця стаття була для вас корисною. До зірок і безоден, удачі вам в проходженні!



Коментарі 4

Правила написання коментарів. За недотримання – бан!
Заборонено:
  • Використання ненормативної лексики (мат) у повідомленнях
  • Спілкування не на тему матеріалу
  • Будь-які образи інших учасників, у тому числі автора матеріалу
  • Написання повідомлень повністю або частково ВЕЛИКИМИ літерами (Caps Lock)
  • Висловлювання своєї думки, не підкріплюючи її аргументами
  • Використання посилань на сторонні сайти або використання зображень/відео/іншого контенту, що містить вищезазначені посилання
Повідомлення, що порушують ці правила, будуть видалені, а злісні порушники - позбавлені можливості додавати коментарі на сайті!