Гайд на Кірару: універсальність, про яку всі здогадувались

10 липня 2023 в 19:27


Автор арту: X_Vanny


Вітаю всіх присутніх! Наразі у нас на розгляді інадзумівська неко, Кірара, власною персоною. Я нагадаю вам необхідні деталі, проллю світло на тонкощі геймплею Кірари, залюбки пораджу білд під певні ситуації. Коротше кажучи, гайд для тих, хто вже заплутався і намагається виплутатись з не таких вже складних механік, а також для тих, хто планує запобігти згаданому заплутуванню. Що ж, поїхали розбиратись!


Пояснення механік Кірари

Роль Кірари і, відповідно, її білд визначається здебільшого елементальною навичкою. Вона дає надкорисний щит, альтернативою якому до виходу Кірари в командах був хіба що хіллер. Так, я пам'ятаю про Бай Джу; але, друзі, разом з тим доцільно згадати, що щит в нього доволі символічний - сенсу в останньому не те щоб абсолютний нуль, проте очевидно, що набагато яскравішим в його скілл сеті є саме лікувальна і саппортська здібності. Особливо дівчина з двома хвостиками заграла на тлі Бутонізації - всім відомої реакції, котра трошки грішить вбивством вашої ж команди.

Захист Кірари має підвищений резист до Дендро (як і будь-який елементальний щит, окрім Гео). Тобто наразі маємо відмінного щитовика до мозку кісток, котрий, до того ж, має можливість дуже боляче вдарити з вибуху стихій - хоча не є неважливою дрібничкою те, що для цього знадобиться як мінімум гібридний білд ХП+АТК, а як максимум - збірка повністю в стати (хоч і радує око, але невиправдано). Зазвичай не є одиничним джерелом Дендро в командах - навпаки, часто виконує роль "батарейки" і, як вже було згадано, захисника. Особливих вимог до ротацій нема. В навичках наступні цікавинки:

  • Е-шка

В середньому вигідніше використовувати заряджену версію навички і одразу відміняти її повторним ударом, таким чином отримуючи аж дві аплікації Дендро статусу. Цей прийом застосовується для команд з яскраво вираженим головним дамагером (яким, зрозуміло, не є Кірара), щоб неко не займала забагато часу на полі, при тому спонсуючи себе й інших чотирма кульками енергії замість трьох. В певних бойових ситуаціях і при належному білді є прийнятним використання затиснутої Е без канселу, тобто повноцінне перебування в стані коробки протягом 10 секунд. Доцільно в командах з драйвер Кірарою для стабільнішого накладання Дендро, а також в командах з ДПС Кірою для нанесення більшої кількості шкоди.

  • Q-шка

Разова кнопка з сильним множником, за рахунок якої Кірара має великий бурст потенціал. "Насінини" стягуються і відкидаються навичками всіх Анемо персонажів за виключенням Венті - його ульта підійме тільки створені бутони, якщо такі будуть.

  • Пасивний талант "Своєчасна плутанина"

Приємний бонус, але не вимагає суттєвих баффів до ХП (годинник і т.п) в статовій збірці, якщо ви націлені на максимізацію шкоди.


Пріорітет прокачки навичок Кірари

Для щитовика Кірари E -> Q -> (?) A. Поясню: біля атаки знак питання, бо та використовується виключно в фізичному білді.

Для ДПС Кірари Q = E -> (?) A. В атаках все ще нема необхідності - тут вона грається, знову ж таки, через свій елемент.


Зброя Кірари

  • Ключ Хадж-Нісут

Найкращий з можливих варіантів, за який треба платити. Для саппортської збірки (зазвичай, другим Дендро в Бутонізації) з метою здобуття товстого щита й непоганого командного баффу. Задовільно працює і з одним стаком, але для максимізації імпакту краще залишатись в стані валізки на ніжках біля 3-4 секунд, для отримання повного ефекту пасивки меча.

  • Клятва свободи

Здебільшого для гібридної збірки власні стати+ХП. Життєздатний варіант з урахуванням відсутності іншого можливого носія в команді.

  • Дорогоцінний омут

Невеликий бонус до ХП й індивідуальне посилення - для виключно статової або ж гібридної збірок.

  • Розсікаючий туман

Критова палиця щоб "похизуватися". Для розгону шкоди Q все ще доволі сильно, навіть не враховуючи неможливість отримання стаку за звичайну атаку.

  • Кромсач піків

Нагадаю, що бонус міцності щита розповсюджується виключно на носія. Тільки для власного ДПС Кірари, який і з тим не надто великий - виведена в оверкап атака не несе надто багато користі.

  • Меч Фавонія (наголошую: завжди іде в комплекті з 20+ % крит. шансу), Церемоніальний меч

Ідеально для невибагливої "батарейки".

  • Осквернене бажання

Якщо пощастило отримати його, то не спішить радіти. Не найкращий вибір через намагання всидіти на титулі під назвою "універсальність". Наче і відновлення енергії є - але того забагато; наче і бонус в елементальну навичку є - але чи надто воно треба, враховуючи відверто низькі відсотки показників множників Е?

  • Дерев'яний клинок

Один з найдешевших і, по сумісництву, кращих варіантів (навіть на П1). Не недооцінюйте, він забезпечить чудовий баланс характеристик.

  • Місячне сяяння ксифоса, Токабо сігуре і Сталеве жало

Меч на майстерність стихій з саппорт здібністю, мечі на майстерність стихій з ДПС здібністю. Далеко один від одного не пішли й розташовані приблизно на середньому рівні уявного тир-листу в порівнянні з іншими 4* вище. Хоча, "Сяяння" може бути кориснішим за певних умов - наприклад, коли спрацювання пасивки того ж Фавонія є неможливим. На тих ж Вісниках Безодні в другій фазі, наприклад.

  • Драконячий рик

Неочікувано хороший для білду через реакцію Розростання. Для Горіння трошки гірше (бо Піро як гемплейна складова з усіма її витікаючими спонсує просто якоюсь фантасмагоричною кількістю атаки, через яку верхній стат. меча дещо знецінюється).

  • Темний залізний меч, Спалах в пітьмі

Обидва для особистої шкоди - з різним підходом, але плюс-мінус однаковим результатом у підсумку.


Артефакти Кірари

  • Спогади Дрімучого лісу

Відповідає усім саппортським стилям гри Кірари (один з кращих при розподілі наборів на команду). Також задовільний для ДПС збірки. Звісно, і те і те за відсутності іншого носія в команді.

  • Стійкість міллеліта

Бонус потребує постійного підтримування - активація не разова, на відміну від "Спогадів". Тож оптимальний лише за одного повороту подій, а саме в разі постійного перебування Кірари на полі в стані коробки (холд Е без переривань).

  • Церемонія стародавньої знаті

Всі ті ж 20% атаки (як в "Міллеліті", маю на увазі), але гарантованіші, до того ж із приємним бонусом у вигляді невеличкого аффіксу в ульту. Вимагає близько 180% ВЕ (160% з "Фавонієм") для стабільної активації.

  • Золотаві сни

Еталон і кращий ваш друг для (статового - тримаємо в голові, що Розростання у нас завше усталено включає в себе крити як нагальну потребу) Розростання.

  • Приборкувач грому, Ступаючий по лаві й Палаюча багряна відьма

Антисети для Розростання та гібридного Горіння відповідно. "Відьма" поруч лежала остання теж для Горіння (при тому є більш рентабельною за "Ступаючого" за рахунок активного другого рівня пасивки).

  • Інструктор

Теж вибір типового баффера. Не нехтуйте визнанням того факту, що рівень ХП може бути ризиково низьким для єдиного джерела захисту - вам доведеться обов'язково брати оффсетний годинник/кубок/корону 5* рідкості.

А взагалі, раджу не морочити собі голову непотребом повноцінних сетів і схилятись в сторону 2+2 з вищеперерахованих/"Мандрівного ансамблю"/"Квітки загубленого раю (стосовно неї: Кірара в неідеальному, реалістичному мультитаргет бою підриває кавуни в одному-двох випадків з п'яти, що, очевидно, дуже мало для застосування чотирьох шматків цього набору)/"Емблеми розсіченої долі" (вона ж не підходить за критерієм і потребою в великій кількості ВЕ, що Кірара не утилізує - тобто використовує повноцінно - належним чином)/якогось відвертого барахла на атк %/"Сяяння Вурукаші". До речі, стосовно останнього. З ним доволі цікава неоднозначна ситуація: беручи до уваги шкоду від бутончиків, щит Кірари й ХП в двох шматках, маємо нічогеньку таку опцію для гібридного білду в Бутони через зажату Е-шку. Звісно, щиро кажучи, річ доволі специфічна, але оминути не міг.


Стати Кірари

Для саппортської збірки (тільки щит):

  1. Корона - ХП/крит. шанс (якщо має в лапках "Фавоній")
  2. Келих - ХП
  3. Годинник - ХП

Приорітет характеристик: ХП -> відновлення енергії -> майстерність стихій (якщо має при собі "Ключ Хадж-Нісут")

Еталон: 35000+ ХП, 160+ % ве. На інші стати в стандартній ситуації "до лампочки".

Для статової збірки (крити):

  1. Корона - крити/атака %
  2. Келих - бонус Дендро шкоди/майстерність стихій/атака %
  3. Годинник - майстерність стихій/атака %

Приорітет характеристик: крити -> майстерність стихій = атака -> відновлення енергії -> флет. атака

Еталон (нічого надприродного): 70/140 крити, 250+ мс, 2000+ атк, 140+ ве (якщо прокастер - тобто зосереджує майже весь свій потенціал в бурсті ульти - біля 160%, а може і всі 180% + обов'язкова підтримка членів команди в цьому плані).

З приводу гібриду скажу наступне: ви можете брати за основу як саппорт збірку, так і критову (в залежності від того, які у вас потреби) і врівноважувати її відповідними характеристиками. Його принцип полягає в тому, щоб мати захист та який-ніякий ДПС одночасно. Зазвичай еталон наступний: 25000+ ХП 50/100 крити, 120+ мс, 1500+ атк, 140+ ве. Коротше, збірна солянка, збирається за інтуїтивним натхненням.


Сузір'я Кірари

С1 - "зайві" 228% шкоди (на 8 рівні Q) "зайвими" не будуть точно. В щит збірці рекомендую залізно мати необхідні 32000 ХП для повного спрацювання.

С2 - умовні милиці для кооперативу.

С3 - міцність щита, актуально майже завжди (оминаємо консервативно критову збірку, що логічно).

С4 - додаткова аплікація Дендро (якої однаково мало для єдиного Дендро в командах того ж Цвітіння, а в Бутонізації і поготів) разом з додатковою шкодою.

С5 - особливо цінне з бурст метою.

С6 - приємно й так, ще більш приємно за наявності декількох дамагерів одночасно.

Вердикт такий - доволі середньо, цілеспрямованого вкладання з крихтою властивого фанатизму не потребує.


Команди з Кірарою

Декілька базових прикладів, які можна змінювати, міняти, зхрещувати один з одним та безсоромно ігнорувати за найдрібнішою забаганкою. А ще, прошу дати знати в коментарях, чи не байдуже вам до Горіння. Від гайду до гайду стороною його обходжу - раптом даремно і комусь це цікаво.

  • Кірара+Нілу (може замінятись іншим Гідро за наявності Кавеха; див. нижче)+Нахіда/Бай Джу/Дендро гг/Яо Яо (додатковий хілл може бути валідним в складних бойових ситуаціях)/Колеї+Кокомі/Гідро гг (так, на момент написання цього гайду уже з'явилися витоки його гемплею)/Мона/Барбара/Аято (тут: від ульти)

Бутонізація з драйвером Кірарою (холд Е). Оскільки звичайні атаки в стані "Термінова посилка неко" переривають названий стан, то застосування Є лань та Сінь Цю є неможливим. Але в нас є другий варіант стилю гри (як вже неодноразово зазначав) - коротке натискання (або холд натискання і його подальша пертурбація - відміна, якщо простіше) Е і нуль проблем відповідно. Тоді в гру вступає Кавех і аль-Хайтам, як дравери на позиції другого Дендро, або ж Тарталья і Аято на тій самій ролі вже на позиції другого Гідро.

  • Кірара+Нахіда/Бай Джу/Дендро гг/Колеї/Яо Яо+Беннет/Тома/Дехія/Йоймія (як від ульти, так і від звичайних атак)+Кокомі/Гідро гг/Барбара і Мона (обидві тут гірші, ніж в бутонах)/Аято

Цвітіння. Проблема вибору другого Дендро і одиничного Гідро слотів ідентична Бутонізації, з певним уточненням для Йоймії - в її випадку, що не дивно, кращим варіантом стане Є Лань або Сінь Цю. Раджу міксувати персонажів таким чином, щоб їхні механіки не суперечили один одному (наприклад, щоб у вас не опинилося одночасно двійко героїв, геймдизайн яких передбачає довге перебування на полі).

  • Кірара+Нахіда/Бай Джу/Дендро гг/Колеї/Яо Яо+Кукі/Сайно/Райден (як від Е, так і від Q)/Яе/Фішль/Рейзор+Кокомі/Гідро гг/Аято/Мона/Барбара

Вегетація. Проблема вибору другого Дендро і одиничного Гідро слотів ідентична Бутонізації.

  • Кірара+Яе Міко/Райден/Ке Цин/Сайно (з усіх перерахованих, він має найдовший цикл прокасту: раджу ретельно слідкувати за часом перебування в його ульті, щоб не проґавити завжди невчасне зникнення щита)+Фішль/Сара/Ліза/Бей Дов (якщо драйвер користується звичайними атаками)/Кукі/Дорі+Кадзуха (тут С2; якщо С0, Сахароза стає вище в переліку)/Сахароза/Джон Лі/Діона (якщо Кірара статова, а сама Діона з уявною "Елегією", "Інструктором" та С6)/Венті (якщо кількість й специфіка ворогів дозволяє)

Або!

  • Кірара+аль-Хайтам/Тигнарі/Нахіда/Бай Джу/Дендро гг/Колеї+Яе Міко/Фішль/Бей Дов/Ліза+Кадзуха/Сахароза/Джон Лі/Діона (див. примітку вище)/якийсь Електро/Венті

Загострення/Розростання. Як і в попередніх пунктах, Кірара може мати різні збірки в залежності від інших членів команди.

  • Кірара+Беннет+Ліза/Райден+Мона/Нахіда/Бай Джу/Сахароза/Кадзуха (обов'язково С2)

Було б відкритим блюзнірством в світлі багатьох згадок бурст білду писемно промовчати про команду, орієнтовану на нього (не знаю, як у вас, але у мене очі обернулися на п'ять копійок, як побачив 1000% множника в Q). Потенціал є, тож чому б не порозважатись на дозвіллі?


Післямова

Наш гайд підійшов до свого логічного завершення. Хочу подякувати за увагу, приділену моїй писанині - і сподіваюсь, що зміг пролити достатньо світла на Кірару. Якщо щось незрозуміло чи ви маєте уточнення, то ви знаєте, що робити - welcome to коментарі. А на цьому, шановне панство, знімаю капелюха і прощаюсь. До зірок і безоден, мандрівники! Завтра буде краще, ніж учора.

Коментарі 3

Правила написання коментарів. За недотримання – бан!
Заборонено:
  • Використання ненормативної лексики (мат) у повідомленнях
  • Спілкування не на тему матеріалу
  • Будь-які образи інших учасників, у тому числі автора матеріалу
  • Написання повідомлень повністю або частково ВЕЛИКИМИ літерами (Caps Lock)
  • Висловлювання своєї думки, не підкріплюючи її аргументами
  • Використання посилань на сторонні сайти або використання зображень/відео/іншого контенту, що містить вищезазначені посилання
Повідомлення, що порушують ці правила, будуть видалені, а злісні порушники - позбавлені можливості додавати коментарі на сайті!