Гайд на зменшення ваших страждань: пекельна боротьба за 150 нещасних примогемів, або ж просто нова безодня 3.7
Ні для кого не секрет, що Безодня завжди славилася своїми випробуваннями нервів гравців, але з виходом Сумеру, а в тому числі Дендро елемента, ці випробування стали не те що складними, а просто нестерпними. Тим не менше вмілі гравці чарівним чином закривають поверхи на усі зірочки, то ж в цьому гайді ви зможете знайти низку корисних порад, які допоможуть у проходженні.
Команди і поради для Безодні 3.7
Перша половина не є надто складною (за виключенням 12.3), але все ж її бажано пройти якнайшвидше. Неприємний моментик: всі вороги з'являються не одразу, а хвилями.
Тут себе добре реалізують команди з реакцією Дендро + Електро, тому що механічні конструкції можуть переходити в стан непробиття. Не варто забувати і про стягування та заморозку, які також стануть вам у нагоді з купками ворогів. Можливо, команди через заморозку не сильно актуальні для другої кімнати, але вона найлегша з тих, що ми маємо, тому орієнтуйтеся на рівень прокачки власних персонажів.
Що ж, давайте перейдемо до справи та розглянемо деякі команди.
Перша половина
◉ Стимуляція/Розростання:
- Яе/Кецин/Райден/Аль-Хайтам ➝ Нахіда/Дендро мандрівник/Бей Дов ➝ Казуха/Сахароза/Венті ➝ Джон Лі/Кірара/Кукі/Байджу
Раджу звертати увагу на те, чи є у вас Дендро елемент, бо у випадку з Аль-Хайтамом, Байджу або Кірарою не потрібне додаткове джерело Дендро (туди можна поставити Райден або Фішль). А ще розраховуйте на те, що Венті може не дуже добре справлятися з наступними кімнатами. Гармонійно розставляючи всіх персонажів, у вас не виникне проблем із проходженням.
Приклад готових команд:
- Яе ➝ Райден ➝ Казуха ➝ Байджу
- Аль-Хайтам ➝ Фішль ➝ Бей Дов ➝ Джон Лі
Тут є всі необхідні персонажі для реакцій + механіки добре синергують (атаки Аль-Хайтама з ультімейтом Бей Дов).
◉ Вегетація:
- Кукі/Райден/Сайно/Кецин ➝ Аль-Хайтам/Нахіда/Дендро мандрівник ➝ Є Лань/Сін Цю ➝ Кокомі/Байджу/Кірара/Яо Яо
Тут раджу звертати увагу на достатню кількість Дендро і Гідро елемента, бо від них залежить загальна шкода команди. Електро персонаж тут має бути з великою кількістю майстерності стихій.
У випадку з Сайно, Кецин і Аль-Хайтамом раджу добре подбати про лікування і щит, бо вони наносять шкоду зблизька і отримують багато шкоди. Райден майже не використовує Ультімейт, а збирається виключно в майстерність стихій, як і Кукі.
◉ Фріз з Аякою
- Аяка ➝ Шень Хе/Розарія/Мона➝ Казуха/Сахароза ➝ КокоміДіона/Лайла
Ось найефективніші комбінації:
- Аяка ➝ Шень Хе ➝ Казуха ➝ Кокомі
Не дуже бюджетно, але воно того варте.
◉ Скарапупс:
- Скарапупс ➝ Є Лань/Сін Цю ➝ Розарія/Фарузан ➝ Діона/Лайла/Джон Лі/Кокомі
Заморозка чудово грається в першій половині кімнат Безодні. В 12.1 раджу швиденько заморозити механічні конструкції, щоб потім вони не ввійшли в стан недоторканності.А також не забувайте, що для реакції потрібно мати як Кріо, так і Гідро статус.
Приклад найкращої команди:
- Скара ➝ Є Лань ➝ Фарузан ➝ Діона
Ось і весь перелік команд на першу половину. Звичайно, можна вигадати й інші, проте ми зазначили лише найефективніші на нашу думку комбінації. Якщо ж у вас немає конкретних персонажів, то можна методом аналізу скласти команди, які за механікою будуть схожі на запропоновані.
Друга половина
Друга половина може принести більше страждань, а саме перша кімната. Тут дуже добре себе реалізують команди через Цвітіння (Бутони + Піро), або ж Горіння з Гідро, тому вам бажано мати всі елементи з цієї реакції, щоб швиденько закрити кімнати.
◉ Цвітіння
Аль-Хайтам/Нахіда/Дендро мандрівник ➝ Сін Цю/Є Лань ➝ Тома/Дех'я ➝ Кокомі/Беннет/Джин
Приклад команд:
- Нахіда ➝ Сян Лін ➝ Сін Цю ➝ Беннет
- Аль-Хайтам ➝ Є Лань ➝ Тома ➝ Беннет
Варіацій безліч, але тут точно потрібен хтось із запропонованих Дендро героїв. Мандрівник не найкращий варіант для 12.2, проте якщо немає нічого іншого, то можете спробувати. В ідеалі Піро персонаж має бути з достатньої кількістю МС, у випадку Беннета бажано мати все одразу МС, ХП і Відновлення енергії.
◉ Санфаєр
Беннет ➝ Джин ➝ Є Лань/Сін Цю ➝ Нахіда/Сян Лін/Скара
Приклади:
- Сян Лін ➝ Сін Цю ➝ Джин ➝ Беннет
- Скара ➝ Є Лань ➝ Джин ➝ Беннет
◉ Піро дд + Бутони
- Ху Тао/Йоімія/Сян Лін ➝ Нахіда ➝ Є Лань/Сін Цю ➝ Беннет/Джон Лі
Цю команду важко віднести до повноцінної команди через Цвітіння, тому що головний герой завдає нормальної шкоди,а ще дає багато Піро статуса, тому повноцінно грати через Цвітіння він не може, але навіть так є реакції Горіння, тому майстерність стихій не завадить.
Інші корисні поради
Ви можете пройти різні етапи не однаковими командами. Вам може бути складно пройти 12.1 і 12.⅔ однією командою, тож на вісників безодні можна взяти ще когось Піро, або ж Казуху до Беннета, щоб він роздував Піро. Так ви можете ефективно пройти першу кімнату, а далі вийти з безодні, і змінити команду. Звичайно, вам доведеться пройти 12.1 (навіть зі звичайним проходженням можуть виникнути труднощі), але так ви можете зайвий раз втекти і полікуватися, не хвилюючись про час, а наступні кімнати проходити більш впевнено.
Отже, ми розглянули основні поради щодо нової безодні 3.7. Хотілося б сказати, що навіть з гайдом все може бути не так легко, бо в цій грі є дуже багато факторів: удача, вправність або ж просто нормальний інтернет і хороший пристрій. Не зважаючи на такі фактори я вірю, що цей гайд допоможе вам зменшити кількість спроб і страждань, як це сталося в моєму випадку. Поради перевірені на власному досвіді, тому можу сміливо рекомендувати їх вам.
Щасти, мої любі мандрівники, у ваших пригодах і випробуваннях<3
Білд на Аяку в Genshin Impact: артефакти, команда та зброя
- 1400
- 6
- 4 липня 2022
Коментарі 1
Правила написання коментарів. За недотримання – бан!