"Якщо у них немає хліба, нехай їдять тістечка!" - гайд на Марію-Антуанетту Ґеншину, Фуріну

8 листопада 2023 в 1:12

Avatar Costume


Загальна інформація про Фуріну

Фуріна, також відома як "Фокалорс" - це гідро архонтка Фонтейну, яка володіє двома силами Архе, "Усією" та "Пневмою" відповідно. В якості зброї використовує одноручний меч, а геймплей в свою чергу повністю завʼязаний на Макс ХП і грі "з кишені". При цьому всьому Фуріна може використовуватись абсолютно по різному: кишеньковий гідро дамагер/саб-дамагер, хіллер, гідро реактор, баффер з "кишені" на С0.

Сузір'я, майже як в усіх інших випадках, додають нові особливості і можливості, про що ми обговоримо трохи нижче.


Навички Фуріни: пояснення

Звичайна атака: Клопотання соліста (Soloist's Solicitation)

Звичайна атака: виконує до чотирьох швидких ударів, скейлиться від атаки.

Заряджена атака: витрачає 20 очків витривалості і починає одиночний танець, який завдає фіз. шкоди противникам поблизу і змінює вигляд архе. Якщо на полі бою є "Члени салону" або "Співак потоків", викликані її елементальною навичкою Салон "Салітар", то їхній вигляд архе теж змінюється.

Архе: Священні та мирські місця

З інтервалом у 6 секунд, коли звичайна атака Фуріни потрапляє по ворогові, на його місці з'явиться "Голка дихання душ" або "Клинок бурхливих вод", залежно від виду архе Фуріни, який завдає Гідро шкоди (скейлиться від атаки).

Коли Фуріна виходить на поле бою, у неї архе "Усії".
Елементальний скіл (Е-Шка) Салон "Салітар" (Salon Solitaire)

Фуріна запрошує гостей Салону "Салітар" виступити. Викликає або Членів Салону, або Співака Потоків залежно від поточного складу Фуріни в Архе.


Усія

Пінні бульбашки танцюють, завдаючи AoE Гідро шкоди на основі максимального здоров’я Фуріни та викликають 3 членів салону: Джентільхомма Ашера у формі кулястого восьминога, Суринтенданте Шевалмаріна у формі пухирчастого морського коника та Мадемуазель Крабалетта у формі броньованого краба.

Вони атакуватимуть супротивників поблизу з інтервалами (для кожного свій), віддаючи перевагу цілям активного персонажа, завдаючи Гідро шкоди на основі максимального здоров’я Фуріни.

Під час атаки, якщо поруч знаходяться персонаж(і) з понад 50% здоров’я, учасники споживатимуть здоров’я цього персонажа(ів) і збільшуватимуть силу своєї поточної атаки залежно від кількості персонажів, які "запропонували" таким чином здоров’я. Якщо персонажів, у яких було витрачено 1/2/3/4 (або більше), атаки членів завдадуть 110%/120%/130%/140% їх початкової шкоди.


Пневма

Викликає "Співака Потоків", який періодично зцілює найближчих активних персонажів на основі максимального здоровʼя Фуріни.

Члени салону та співаки потоків мають спільну тривалість, і коли Фуріна використовує свою заряджену атаку, щоб змінити тип гостя, нові гості успадковують початкову тривалість у 30 секунд при перезарядці у 20 секунд.

В усіх поплічників Фуріни присутня механіка "снапшот". Це означає, що вони отримують усі баффи не залежно від часу їх створення / оновлення.
Вибух стихій (Q-шка) "Хай народ радіє"

Пробуджує імпульс до веселощів, створюючи піну, яка завдасть AoE Гідро шкоду на основі максимального здоров’я Фуріни та змусить усіх членів групи перейти в стан універсального веселощів: протягом цього часу, коли здоров’я членів групи поблизу зростатиме або зменшуватиметься, вони будуть давати Фуріні 1 очко "Фанфар" залежно від відсотка, на який змінилося їх максимальне здоровʼя.

Водночас Фуріна збільшить шкоду, нанесену всіма найближчими членами загону, а також вхідний бонус до зцілення залежно від кількості її фанфар.

Коли тривалість закінчиться, очки "Фанфар" зникнуть. Максимальна кількість Фанфар - 300 одиниць.

Ціна - 60 одиниць енергії.


Пасивні скіли Фуріни

Море - моя сцена

Час відкату здібностей ксенохромних створінь Фонтейну знижується на 30%. Користь сумнівна, але унікальна.

Нескінченний вальс

Коли активний персонаж у вашій групі отримує зцілення і якщо джерелом зцілення є не Фуріна, + воно "переповнюється", тоді Фуріна зцілює інших членів групи на 2% від їхнього максимального здоровʼя кожні 2 секунди протягом наступних 4 секунд.

Користь також сумнівна, бо потрібен 2 лікар.

Нечувана сповідь

Кожні 1000 очок максимального здоров’я Фуріни можуть покращувати різні аспекти Салону "Салітар" відповідно до Архе, такими чином:

  • Збільшення шкоди учаснику салону на 0,7%, максимум до 28%.
  • Зменшення інтервалу відновлення активного персонажа Співаків Потоків на 0,4%, максимум до 16%.

Дуже корисний бафф, який працює відразу і без додаткових умов.


Сузір'я Фуріни

  • Любов, як непокірний птах, глуха до благань

Skill Icon

Використовуючи вибух стихій (Q-шка), Фуріна отримає 150 фанфар. Крім того, ліміт фанфар Фуріни збільшено на 100. Сумарна кількість фанфар складатиме 400.

Корисне сузір'я, але не обовʼязкове. Збільшує потенціал дівчини в якості сапорту.
  • Піднімемо чашу любові!

Skill Icon

Поки триває "Хай народ радіє", отримання "Фанфар Фуріни" від збільшення чи зменшення ХП персонажів поблизу збільшується на 250%. Кожне очко Фанфар вище ліміту, який становить 400, підвищить максимальне ХП Фуріни на 0,35%. Її максимальне збільшення ХП становить 140%.

Корисне сузір'я для Фуріни в якості баффера.
  • Мої таємниці не відомі всім

Skill Icon

Підвищує рівень Салон "Салітар" на 3.

  • Не знають життя, хто жив у підземному світі!

Skill Icon

Коли учасники Салону "Салітар" б’ють суперника або співаки потоків відновлюють здоров’я активного персонажа, Фуріна генерує 4 енергії. Цей ефект спрацьовує кожні 5 секунд.

Сузірʼя спрощує накопичення енергії для вибуху стихій.
  • Тепер я знаю його ім’я, воно…!

Skill Icon

Збільшує рівень вибуху стихій (Q-шка) на 3.

  • Жінка адаптується, як ряска у воді

Skill Icon

Під час використання Е-шки Салон "Салітар" Фуріна отримує "Центр уваги" на 10 секунд.

Протягом усього періоду звичайні атаки Фуріни, заряджені атаки та атаки в падінні перетворюються на Гідро інфузію, яку не можна подолати жодними іншими елементальними інфузіями. Шкода також починає скейлитися на 18% від максимального ХП Фуріни.

Протягом усього періоду звичайні атаки Фуріни, заряджені атаки та атаки в падінні спричинятимуть різні ефекти кожні 0,1 секунди після удару по опонентам, залежно від її поточного Архе.


Архе: Усія

Кожну 1 секунду всі найближчі персонажі в групі будуть зцілені на 4% від максимального ХП Фуріни. Тривалість 2,9 с.


Архе: Пневма

Всі типи звичайних атак отримають бафф, еквівалентний 25% від максимального ХП Фуріни. Коли будь-яка із згаданих звичайних атак вражає супротивника, усі персонажі в групі споживатимуть 1% свого максимального ХП.

Сузірʼя корисне, ідеально підійде тільки китам або фанатам. Дає можливість грати як головний дамагер на полі від звичайних атак, при цьому кишеньковий потенціал нікуди не зникає.


Найкращі артефакти для Фуріни

  • Повний сет "Золотої труппи"

Самий ефективний у плані чистої шкоди сет, бо майже вся міць йде від Е-шки. Також з плюсів можна виділити те, що інший сет з цього данжу дуже популярний у Фонтейні і стане багатьом у нагоді!

  • Повний сет "Молюску"

Сет для гібридної Фуріни, яка дамажить через лікування. Сет можна крафтити, тому шанс на гарні шматочки значно збільшується.

  • Повний сет "Стійкість Мілеліту"

Сет для гібридної Фуріни у підтримку всього загону через елементальну навичку (акцент робиться не на Фуріні, а на загоні в цілому).

  • Стародавня Знать
  • 2 + 2 "Сяйво Вурукаші" та "Стійкість Мілеліту"

Чисте збільшення макс ХП на 40%.

Стати артефактів
Треба тримати у себе у голові, що необхідний нам показник макс. ХП - це 40000, для отримання усіх баффів та шкоди від навичок.

Годинник: на ХП% або відновлення енергії %, якщо не вистачає

Келих: майже завжди на ХП%, можна також на Гідро шкоду%

Голова: завдяки тому, що Фуріна сама підвищує крит шанс до 24,2%, в залежності від зброї і нижніх характеристик можна обирати між:

  • Крит шанс - золотий варіант, дуже рідко буває зайвим.
  • Крит шкода - золотий варіант, чим більше, тим краще.
  • ХП% - якщо ХП не вистачає.
В нижніх характеристиках шукаємо: кит шанс або шкоду%, ХП%, відновлення енергії %, майстерність стихій (для реакцій), ХП статичне.


Найкраща зброя для Фуріни

5 зіркова зброя
  • Пишність тихих вод - сігна
  • Ключ Харж-Нісут
  • Розсікач туману
  • Дорогоцінний вир
  • Харан гэппаку фуцу
4 зіркова зброя
  • Помічник докера
  • Перевізник "Флев Сандр"
  • Меч Фавонія
  • Вовче ікло
  • Кіноварне веретено
  • Осквернене бажання


Як грати за Фуріну

Особливості та можливості у загоні

Фуріна - це як Фішль, але без проблем із довгими КД. А от порівняння з Беннетом навряд чи доречні: наш везунчик може сильно розігнати одного ДД від атаки, а Фуріна розганяє всіх персонажів у загоні, і їй не має значення, від якого статусу вони завдають шкоди. В одиночному режимі, як правило, загін тягне один сильний керрі, і ми хочемо максимально баффнути його (в цьому плані Беннет виглядає краще). Але сукупність якостей Фуріни робить її сильною у будь-якому випадку, навіть у пачці з егоїстичним гіперкері.

Для того, щоб роздавати бафф, Фуріна потребує 60 Енергії за ротацію. Це досить багато з огляду на те, що вона саб ДД і не так часто буває на полі, щоб ловити частинки. При побудові пачок враховуйте, що якщо немає жодної допомоги з Енергією (друга Гідро, зброя Фавонія), то Фуріні знадобиться 235% відновлення енергії. Доведеться взяти і годинник на відновлення енергії, і зброю на відновлення енергії. Благо, їй це не так страшно: по-перше, у дівчини так багато бонусів шкоди, що можна без проблем взяти кубок на ХП, і навіть корона на ХП їй майже не зашкодить. Нарешті, пані Фуріна, при всій повазі, — не керрі, вона саб ДД і баффер, за основну шкоду в пачці не відповідає, а значить до зброї можна ставитися не так делікатно. Сміливо беріть зброю на відновлення енергії та не переживайте. Або будуйте пачку так, щоб обійтися лише годинником на відновлення енергії (для цього знадобляться 2 персонажа зі зброєю Фавонія та другий Гідро персонаж).

Потенціал Фуріни дуже високий: на повних стаках Фанфар з 10 рівнем Таланту ульти вона дає 75% бонус шкоди кожному в загоні, з С1 100%! Щоправда, ви в жодному разі не наберете повні стаки на початку ротації. Але що, якщо обставини не сприяють набору Фанфар? Немає ні Різлі, ні Невілета, з лікуванням теж не вдалося? Чи стає тоді Фуріна слабкою та марною? Точно ні. Вона все одно завдає пристойної для саб ДД шкоди, і дає бафф, який можна порівняти з баффом другої пасивки Е Лань. Як і належить Архонту, у неї все дуже добре з КД і тривалістю навичок, особливо Е-шки, за рахунок чого вона легко вписується в різні ротації.


Напарники та їх синергія

Фуріна дуже багатогранний персонаж з багатьма механіками. Саме тому ми розглядатимемо не пачки, а ефективні пари.

Невілет. У бою втрачає і відновлює так багато ХП, що цілком спроможний один дати велику кількість Фанфар, щоправда, ближче до кінця дії ульти Фуріни. І Гідро-резонанс, звичайно.

Різлі теж непоганий і схожий на Невілета по геймплею (теж втрачає і відновлює ХП). Він здатний дати достатню кількість Фанфар + заморозка через статуї стане чудовим бонусом.

Джин. На прикладі Джин пояснимо для чого потрібна 1 пасивка Фуріни. Припустимо, магістр вилікувала всю пачку ультою, після чого залишається періодичне лікування активного персонажа на полі. Завдяки 1 пасивці Фуріни вся пачка продовжуватиме отримувати лікування (і набирати Фанфари). Запускати цей ефект буде Джин, коли активний персонаж повністю відновить ХП. По аналогії можуть працювати і інші хіллеери, наприклад Барбара чи Кокомі.

Бай Джу. Ми вже згадували, що Фуріні потрібен хіллер, і бажано хороший, з лікуванням усієї пачки. Такий хіллер здатний подвоїти кількість Фанфар, і зробити бафф дівчини сильнішим, ніж бафф Е Лань. Бай Джу відмінний варіант просто тому, що йому не потрібна Енергія для лікування загону. І ульта стане в нагоді — активувати першу пасивку Фуріни. Але не факт, що Бай Джу найкращий варіант для Фуріни. Е-шка відновлює не так багато ХП, як навички інших хіллерів, а нам важливо відразу, на початку ротації отримати якнайбільше Фанфар.

Ху Тао. Для Фанфар добре, що Ху Тао втрачає відразу 30% ХП при активації Е-шки. Але в цілому, брати в пачку Ху Тао або Сяо через відсутність Невілета і Різлі необов'язково, вони все одно орудують не такими великими кількостями ХП, щоб якось кардинально впливати на набір Фанфар. Сміливо грайте Фуріною з різними ДД, критеріїв побудови пачки і без Фанфар вистачає.

Анемо сапорти/сап.дд носії сету "Смарагдової тіні" такі як: Цукроза, Венті, Кадзуха, Саю, Лінетт будуть давати зріз резістів до гідро у 40%, що точно не буде зайвим.

Керрі та сапорти механіки яких повязані з переливанням ХП у більшу чи меншу сторону.

Автор: Jormungand211
1711
 

Коментарі 2

Правила написання коментарів. За недотримання – бан!
Заборонено:
  • Використання ненормативної лексики (мат) у повідомленнях
  • Спілкування не на тему матеріалу
  • Будь-які образи інших учасників, у тому числі автора матеріалу
  • Написання повідомлень повністю або частково ВЕЛИКИМИ літерами (Caps Lock)
  • Висловлювання своєї думки, не підкріплюючи її аргументами
  • Використання посилань на сторонні сайти або використання зображень/відео/іншого контенту, що містить вищезазначені посилання
Повідомлення, що порушують ці правила, будуть видалені, а злісні порушники - позбавлені можливості додавати коментарі на сайті!