Як працює одна з найсильніших команд в грі: зараз про Райден-національну збірну!

24 липня 2022 в 23:23

Свого часу Електро Архонт дуже «нашуміла» своїми здібностями. І зробила вона це далеко не у кращому світлі (не без допомоги свого с2). Але, в один момент, якомусь гравцеві (і, думаю, не одному лише йому) прийшла в голову думка: 


«А що як не намагатися думати лише про дамаг однісінької Райден, а дати їй іншого дд, котрого вона б баффала? А якщо не одного?» 

ХТО ВОНИ, ТІ "НАЦІОНАЛЬНІ ЗБІРНІ"?


До появи Еі у грі існувала схожа за принципом популярна зв‘язка героїв - «Chinese national», що складалася з Чон‘юня, Сянлін, Сінцю та Беннета (цей хлопчина всюди свій). Навідміну від Райден націоналки, ця команда була дуже складною в плані ротації та мала проблеми з відновленням енергії (фактично, весь прокаст тримався тільки на дай-боже-спрацюй-церемоніальному мечі Сінцю та і-ти-теж-будь-ласка-дворучному мечі Фавонія Чон’юня). 



Можна ще згадати національну команду з Сахарозою/Кадзухою/Хейзо, що теж непогано працювала та працює, але в цьому нема потреби, оскільки проблеми в неї ті самі, що й у першої.  Так чому ж паті з Райден виявилося найсильнішим і найзручнішим за усі? Далі невеличка низка причин:


Відновлення енергії 
Відтепер Сянлін та Сінцю можуть майже (ключове слово «майже». Трошечки турбуватися щодо цього стату теж треба. Але про це згодом) забути про це, більше сконцентрувавшись на критах та інших актуальних характеристиках. 


Елементальна здібність Еі 
Завдяки її баффу, ультімейти членів команди починають бити відчутно більше. Це несе певну «лепту» в загальний ДПС команди. 


«Дамажити чи ні - ось у чому питання»


Що там не кажіть, а саме ця команда розкриває шкоду Електро Архонта на максимум, даючи додаткову рішучість за високу вартість Q тіммейтів (ще в якості посилювача виступає бафф Беннета).Тому щось в районі 100-200 тисяч з першої тички ульти кидати буде, я вам кажу. 


- Стабільні реакції 
Якщо порівнювати з іншими типами «національних» команд, у яких присутня лише одна стабільна реакція (випарування, зазвичай. В деяких випадках - танення від Чон‘юня та розсіювання від Сахарози на ролі драйвера), то в паті з Райден їх аж три (перегрузка, заряджений та випарування). Оскільки ми з вами знаємо (або ні), що реакції другого порядку (у даному випадку заряджений та перегрузка) дамажать окремо, лише від майстерності стихій та рівня персонажа, то можемо зробити висновок, що кожна з них своєю появою буде наносити додаткову шкоду. А це дає загальний приріст дамага до 25%… Багато, як на просто додаткову шкоду, еге ж? 


Просто гарна комбінація персонажів, що доповнюють одне одного (так, у цьому пункті більше нічого не буде).


Може, у вас уже з‘явилося бажання спробувати цей загін у дії - але що будемо робити з білдами героїв та особливостями їхніх ролей тут? Тому, коротко і по суті (і нехай мене тапками не заб‘ють за те, що відбираю роботу в гайдоділів): 


РАЙДЕН


З нею все доволі просто - в руки Вилов/Плавник/Фавоній (у випадку з Фавонієм Сінцю та Сянлін можуть мати 130-150 відновлення енергії). З не дуже бюджетного - Жатва/Нефритовий шуліка/Небесна вісь. 
Вдягнути в Емблему. Рекомендую від 200 до 280 відновлення енергії. Ідеальний баланс між атакою та ве - 230 ве на 2200 атк (годинник краще на атаку, але можна й на відновлення, якщо нижніми статами першої багато нападало та крити гарні). Для Сянлін з цією збіркою краще мати від 180 ве. Для Сінцю так само (якщо озброєний Церемоніальним мечем чи Фавонієм). Беннет - 200+.
Якихось особливостей в плані ротації саме для неї немає - просто холди за стаміну, стаміна скінчилася - робимо звичайні атаки. 





СЯНЛІН


Королева цієї паті, якщо Еі не має другого сузір‘я. Зазвичай, намагаємося віддавати саме їй пріорітет у виборі зброї та артефактів. 
Списи ті самі, що і в Райден (залежно від бюджету). Якщо встає вибір між тим, кому віддати Вилов, а кому Фавоній, то останній краще дати Електро архонту. Але, взагалі, кращим буде дати піро-дівчині Грозу драконів (пасивне вміння зброї буде активне в 70% випадків - іноді буде збиватися об домінуючий електро статус).


Вдягаємо в Емблему або 2+2 з Ансамблю та Відьми (повний сет Палаючої Багрової Відьми теж підходить, але для його реалізації Гобу обов‘язково ставимо мало не на самому початку прокасту).




CІНЦЮ/ЄЛАНЬ



Так, про цю дуже корисну тітоньку теж варто згадати. 
Для лучниці найкращим вибором буде її сігнатурна зброя, Аква Сімулякрум. Непогано виглядає також Елегія Загибелі та Фавоній (Церемоніальний лук не виправдовує себе, він лише ускладнює ротацію). Для тих, хто встиг на івент в Розломі - вітаю, ви маєте непогані Гаснучі Сутінки. 
З артефактів раджу повну Емблему (завжди, слухайте, завжди в цьому загоні беріть годинник на НР), але 2+2 з Міллелиту, Гідро сету, Давної знаті (до речі, повний сет останньої виглядає гарно, але лише у тому випадку, коли інший носитель у паті відсутній. Тоді Беннет вдягає Інструктор). Відновлення енергії тримаємо біля 180% (з статовою зброєю. З фавонієм чи церемоном - 150%).
Ротація - Елементальна здібність -> Ульта. Проривні постріли застосовуємо у крайньому випадку. 


Для хлопчини ж ситуація інша. 
Дорогоцінний вир/Розсікаючий туман/Кромчас піків відмінно ляжуть Сінцю в руки. Але найкращим варіантом все ж вважається саме Церемоніальний одноручний меч, що забезпечує ульту по відкату та майже стабільні дві елементальні здібності на пробудженнях. Фавоній теж показує себе достатньо добре. Ще один меч, що є одним з найсильніших - це Дракончий рев. Його пасивна здібність активна у 60-70% випадків, але навіть цього достатньо для стабільного ДПС на рівні легендарної зброї (звісно, рев краще мати на пробудженнях).
Вдягнути краще всього в Емблему, але 2+2 з Знаті, Гідро та інших сетів виглядають так само гарно, як і на Йелан. Відновлення енергії краще мати приблизно 160-180% (з церемоніалкою або фавонієм) або 200% (з іншою зброєю). 
Ротація (з Церемоніальним мечем) - Елементальна здібність -> ульта -> елементальна здібність;
Звичайна - здібність -> ульта. 





БЕННЕТ
Є речі, котрі ніколи не змінюються.. Так само і білд на цього парубка. 
Меч Сокола/Розсікаючий туман (в дамажний білд)/Небесний меч/Спалах в пітьмі/Прототип: Злоба. 
В артефакти повну Знать чи Інструктор. Віідновлення енергії рекомендую 200-230%.
Ротація  не обов‘язкова в цій команді. 




Так, про героїв поговорили. Тепер до загального порядку прокасту, що дозволить застосовувати здібності персонажів максимально ефективно (символи: Е - елементальна навичка, Q - ульта, ЗА - звичайна атака, Х - заряджена атака):


Варіант з Синцю:


Е Райден, Е+Q Беннет, Е+Q Сінцю, Е+ЗА+Q+ЗА Сянлін, Q+Х Райден (проста ротація).

Е Райден, Е Беннет, Е Сянлін (можна застосувати пізніше), Е+Q+ЗА Сінцю, Q+ЗА Беннет, Q Сянлін (бажано ще одну ЗА, проте за неідеальних умов може не вистачити часу), Q+Х Райден (складна ротація).* Різниця в тому, що Беннет реагує по Гідро та може видати 50-80к з ульти (якщо статовий). 

Варіант з Єлань:


Е Райден, Е Беннет, Е+Q+(за бажанням)Х Йелан, Q Беннет, Е+Q+ЗА Сянлін, Q+X Райден (сенс у тому, що Йелан застосовує свій вибух стихій одна з перших, тим самим забезпечуючи Еі більший бафф).

Сподіваюся, що в вас більше не виникне питань стосовно цієї цікавенької команди. А якщо виникнуть - welcome to коментарі!

Коментарі 1

Правила написання коментарів. За недотримання – бан!
Заборонено:
  • Використання ненормативної лексики (мат) у повідомленнях
  • Спілкування не на тему матеріалу
  • Будь-які образи інших учасників, у тому числі автора матеріалу
  • Написання повідомлень повністю або частково ВЕЛИКИМИ літерами (Caps Lock)
  • Висловлювання своєї думки, не підкріплюючи її аргументами
  • Використання посилань на сторонні сайти або використання зображень/відео/іншого контенту, що містить вищезазначені посилання
Повідомлення, що порушують ці правила, будуть видалені, а злісні порушники - позбавлені можливості додавати коментарі на сайті!