Експрес проходження квесту "Золота країна мрій"
Вітаю, шановні мандрівники. В цьому гайді я допоможу вам з основним другорядним ланцюжком квестів Пустелі "Золота країна мрій". Оскільки завдання громіздке, то цілі з розряду "підійдіть та поговоріть з **" не будуть згадані - концентруємося лише на моментах, що дійсно можуть викликати складнощі та є власне обов'язковими для проходження. Що ж, почнемо!
Взяти квест ви можете у НПС на ім'я Боніфацій (скоріш за все ви зустрінете його під час проходження Завдання Архонтів). Тут ви розпочнеться перший етап - "Загублені в пісках".
"Загублені в пісках"
Квестовий маркер згодом приведе вас до печери, а потім, опісля розмов з НПС, до однієї з гробниць. Не забудьте активувати телепорт, він буде недалеко.
- Як прибрати пісок?
Поруч зі входом буде куб-вмикач, який засипав пісок. Прибрати останній дуже просто - вам достатньо застосувати навичку Анемо персонажа. Хі скринею, що за дверима, цей спосіб теж працює.
В тій ж кімнаті можете взяти і скрижалі (аналогічно до міток з Енкономії по свому застосуванню). Але якщо ви зараз їх не збираєте, то вам допоможе внутрішньоігрова механіка позначок для них - необхідно лише взаємодіяти з кам'яним стовбом, куди їх безпосередньо треба вставляти. Думаю, що варто створити про це окрему статтю...
Далі ваш маршрут синхронізується з феєю, яка проведе вас через коридори. Ви побачите вогняні пастки - вони не представляють собою велику загрозу, оскільки зносять не те щоб сильно багато й обходяться легко (просто стрибайте або ж пройдіть ззаду пристрою).
В наступному залі ви зустрінете ліфтовий механізм. Активувати його дуже просто, треба лише натиснути на спливаюче віконце, що з'явиться посеред платформи.
- Фея та смолоскип
Коли ви спуститесь, то побачите головоломку зі смолоскипами. Порядок активації там неважливий, але труднощі можуть виникнути з невидимим. Можливо, ви вже раніше стикались з подібними загадками, але про всяк випадок нагадаю вирішення - в цьому питанні вам допоможе маленька зелена фея. Необхідно влучити по ній Електро і смолоскип стане видимим - готово!
Потім продовжуємо слідувати вже за іншою феєю, а опісля - за квестовим маркером. Невдовзі ви отримаєте досягнення "Близкі контакти деякого ступеня" та Плиту Червоних пісків - інструмент для дослідження пустельних руїн. Поки що його основна функція - відкриття дверей, але згодом він набуде й інших корисних можливостей.
За дверима з попереднього скріншоту буде розташовуватись ще один дух. Він проведе вас по наступних коридорах гробниці.
- Вирішення загадок з Першородним світилом (синій трикутничок) та Каменем реплікації (клітка)
Біля гнізда останної з супроводжуваних фей розташовано вхід у кімнату з Першородним світилом та Каменем реплікації. Їхня активація нам необхідна для розблокування входу в наступний зал - в даному випадку треба лише забрати трикутник та переміститися на платформу. Тепер чекаємо поки утвориться лазер і двері відчиняться (тільки обережно, якщо ви все ж натиснете на камінь, то через деякий час вони закриються і доведеться повторювати алгоритм дій).
За дверима вас зустріне скриня та недружній моб Матриця (ворога краще прибрати якнайшвидше, адже він буде заважати при вірішенні загадок). Тут же ви зіштовхнетесь зі ще однією загадкою, аналогічною по принципу вирішення до попередньої. Забираємо трикутнички, встаємо на платформи. На Камінь натискаємо двічі.
Ідемо в наступний зал, розбираємося с Матрицями. Протягом наступного проходження просто слідуєте за квестовим маркером. На виході з підземелля вас буде чекати досягнення "Експедиція до пустелі" та нагороди за перший етап гілки завдань:
- 350 очок досвіду пригод
- 40000 мори
- 40 каменів витоку
- 3 магічної руди посилення зброї
Також для вас одразу стане доступним наступний квест "Введення в кабінетну археологію", гайд по проходженню якого надано нижче.
"Введення в кабінетну археологію"
Загалом початок квеста нескладний - з розряду прийди-принеси-поговори. Тому одразу перейдемо до моменту входу в храм Хемену.
Як завжди рухаючись за квестовим маркером ви вийдете до просторої зали. З неї буде два проходи - нема різниці, в який ви підете, порядок дій там ідентичний. Кожен з них приведе вас до вже звичної плити та трикутничка. Але при активації на ній з'явиться Першородна іскра. Треба за нею прослідкувати, як за звичайним духом (зауважте, що у випадку зупинки на постаментах необхідно буде знову її активувати). Якщо все пройшло успішно, то вона з'єднається з кам'яною колоною і квест продовжиться - вам необхідно буде супроводити ще дві іскри.
- Перша іскра
В правому залі ви одразу можете супроводити іскру - хоч поруч і є нескладний іспит на швидкість, але для виконання умов квесту він необов'язковий (але якщо комусь захочеться пройти, то там треба на час активувати три годинники; дають звичайну скриню).
- Друга іскра
Наступна іскра знаходиться всередині ковчега посеред залу. Проте для початку вам слід активувати її платформу - "пірамідка" разом з окулусом знаходиться на вершечку побудови. Ваша маленька "фея" опуститься донизу.
Слідуйте за нею. Згодом вона зупиниться біля механізму, схожого на вентилятор. Дочекайтесь, поки він зупиниться (в іншому випадку іскру просто-напросто здує і доведеться починати з початку) і проведіть фею в головний зал.
Згодом почнеться розмова з НПС і другий етап квесту дійде кінця. Ви отримаєте досягнення "Мислити як вчені з Вахумани" та такі нагороди:
- 350 очок досвіду пригод
- 40 примогемів
- 3 досвіду героя
- 40000 мори
- 3 магічної руди
Наступним у ланцюжку стане завдання "Таємниця аль-Ахмара".
"Таємниця аль-Ахмара"
Як і зазвичай перейдемо до найскладнішої частини, а саме до супроводження чотирьох першородних іскор в гробниці.
- Перша іскра
Для її знаходження вирішення головоломок не є необхідним. Просто біжіть в прохід, що зображений на скріншоті, зверніть у лівий коридор, а далі рухайтесь прямо, притримуючись правої стінки та нікуди не звертаючи. Ви пробіжите біля заблокованого пісочного годинника, а згодом наштовхнетесь на чотирьохлистник. Скористайтесь їм, і ви опинитесь поруч з постаментом духа. При активації прохід до головного залу також розблокується.
- Друга іскра
Для її знаходження теж не знадобиться особлива кмітливість - вам треба лише потрапити в прохід з лазером та рухатись праворуч, допоки не дійдете до входу в кімнату з повітряним потоком-вентилятором. Скористайтесь їм (не забуваємо, що періодично він вимикається, треба ловити таймінг) і ви долетите до балкончику з іскрою.
- Третя іскра
Вона знаходиться у тому ж коридорчику, що й попередня. Тільки на цей раз вам треба повернути праворуч (минаючи кімнату з Матрицею, там буде просто скриня).
- Четверта іскра
Для її знаходження вам доведеться повернутись в прохід, що вів до першої, але цього разу завернувши в правий коридор, для входу в який необхідно розблокувати двері. На першому ж повороті зверніть - вас, як завжди, очікуватиме підйом до духа.
На цьому пошук закінчений. Вас буде очікувати сюжет, а згодом і досягнення "Створюйте, торгуйте, зберігайте та використовуйте". Слідування за квестовим маркером приведе вас до телепорта, ще декількох купок діалогів, а після й до битви з Самаїлом. Зауважте, що обсяг його здоров'я трохи більший за звичайний, до того ж йому будуть допомогати Фатуї - тому, якщо ваші персонажі не сильно прокачані, раджу підготувати їжу (тим паче вона може вам знадобитися на наступному етапі завдання).
І завдання знову приведе вас до пошуку першородних іскор!
- Перша іскра
Особливих розгалужень в гробниці немає, тому ви без проблем вийдете до кімнати, що найближче розташована до іскри. Для того, щоб вічинити двері, повертаємо клітки так, щоб вони утворили лазер разом з механізмами біля дверей (скріншот нижче).
За дверима буде Матриця та заблокований постамент, який, як і завжди, активуємо трикутничком неподалік. Готово! Тепер ваша задача лише трохи побігати за іскрою, через що ви невдовзі опинитесь у головному залі.
- Друга іскра
Переслідуючи першу, ви ймовірно вже бачили місцезнаходження другої. Для її появи вирішіть невеличку загадку - перемістіть складову частину клітки в іншу, і прохід до іншого механізму відкриється. Тепер поверніть лазер в попереднє місце.
Далі просто слідуємо за іскрами та квестовим маркером, доки не почнеться чергова кат-сцена та квест не дійде кінця. Швиденько отримуємо досягнення "Таємнича сила пірамід" та натупні нагороди:
- 500 очок досвіду пригод
- 60 каменів витоку
- 5 досвіду героя
- 50000 мори
- 5 магічної руди
Тепер йдемо до четвертої, заключної частини!
"Сни під пекучими пісками"
Попереджу, що завдання починається з невеличкої битви (щоб це не стало для вас неочікуванністю). Скоріш за все питання у вас можуть виникнути з приводу Трьох іспитів, тому одразу перейдемо до цього епізоду проходження.
Три іспити
- Перший іспит і новий тип загадок з лазерами
Якщо ви не відходили від місця попереднього діалогу, то іспит, про який зараз піде мова, буде буквально за вашими спинами (див. скрін). Вхід в гробницю також розташований неподалік - відходячи від телепорту стрибніть донизу.
Увійшовши до піраміди стрибніть в дірку з повітряним потоком (можете ще заздалегідь активувати "книжечку" поряд з механізмом в середині кімнати), щоб потрапити до коридорів з загадками. Перш за все вас зустріне трикутничок - забираємо та йдемо далі. Проходимо до кімнати з двома платформами, розміщаємо "пірамідки" на них.
В кімнатах розташовані скрині. Обов'язково відкривайте їх, оскільки всередині лежать предмети, що необхідні для прочинення дверей, а саме два Замкових ключа!
Активуємо новий різновид клітки, що з'явиться на дальній плиті (відносно скріну). Особливість даного механізму дозволить вам проводити ланцюжки лазерів крізь стіни, що знадобиться далі. Заходимо до наступної кімнати, прохід до якої відчинився, та активуємо дві плити. З'являться два механізми - взаємодіємо з правим та рушаємо далі. Праворуч буде розташована ніша зі скринею (в якій знайдете один з Ключів), а неподалік вже звична консоль для відкриття дверей.
Взаємодійте з нею, пройдіть коридором і зістрибніть в дірку з повітряним потоком. Внизу демонтуйте чергового робота (щоб під ногами не вештався) і відкрийте двері, взаємодіючи з розблокованим активатором.
Поверніться назад і підійдіть до дверей, біля яких світиться жовта позначка. Встановіть у неї раніше знайдений камінчик для відкриття проходу. Увійшовши, відразу ж поверніть праворуч і підберіть світило. Потім увійдіть до кімнати та встановіть на платформі трикутник.
Підберіть друге світило, що висить над камінням, і помістіть його на другу плиту для нових пристроїв. Торкніться клітки, щоб усунути ілюзорну стіну. Також у цьому ж залі буде скриня з потрібним нам камніцем.
Поверніться до приміщення, де ви знайшли перший «ключик» і помістіть Замковий камінь II у двері з вогником. Вона відкриється і ви можете пройти всередину. Увійдіть у нову кімнату і візьміть першородне світило в правому куточку, а потім розмістіть його на платформі для появи клітки. Взаємодійте з нею, щоб прибрати стіну.
Завдання завершиться з'єднанням усіх променів. Наостанок підійдіть до статуї шакала та включить консоль. Йдемо до наступного випробування!
- Другий іспит
Аналогічно до першого заходимо в гробницю та стрибаємо в дірку. Але нехай пустота під ногами вас не обманює, майже одразу ваша необачність розплющиться об невидиму підлогу (тому краще одразу застосуйте атаку в падінні щоб не розбитись). Вас чекає три рівні лабіринту - тримайте лайфхак, як лускати подібні загадки наче горішки.
Дійте за правилом правої/лівої руки - максимально втискайтесь у стінку з одного боку, просуваючись вздовж неї (тобто ідіть тільки в одну сторону, притримуючись меж лабіринта та не відходячи від них).
Ну, а далі все вже просто. Подолавши три спуски взаємодійте з консоллю та завершіть іспит.
- Третій іспит
Очевидно, що бойове завдання теж присутнє. На цей раз ваша задача вбити по декілька роботів на кожному з поверхів гробниці. Обмеження на час відсутнє, тому можете не поспішати.
Механізм в центрі залу Хандж-Нісут (в підвалі та зверху)
В процесі слідування за квестовим маркером ви доходите до нижнього рівня піраміди, на якому необхідно привести в дію споруду посеред кімнати (ви знову зіштовхнетесь з ціллю приведенння Першородних іскор до постаментів). На цей раз їх буде 4.
Першу та другу буде легко провести, оскільки ніяких особливих перепон вам не буде поставлено. Проте з третьою, що знаходиться в невидимій "клітці", буде складніше. Однак вам знову допоможе принцип, що ви вже могли застосовувати в іспиті з лабіринтом.
Далі у вас буде завдання активувати ліфт, що йде на верхівку споруди. У вашому розпорядженні буде червоненький механізм - виконайте таку комбінацію дій на ньому, щоб вирішити загадку:
- Дія
- Змінити
- Дія
- Дія
Після виконання цих умов перед вами з'явиться чотирьохлистний символ. Взаємодіємо з ним та, притягнувшись, вмикаємо кнопку на стіні. Все, підйомник доступний!
Фінал квесту
Пам'ятаєте зауваження щодо битв та необхідності їжі? Наразі вас чекає битва з трьома хвилями супротивників, деякі з яких "елітки". Будьте обережні, якщо ваші персонажі недостатньо прокачані.
І, наостанок, втеча з гробниці. Ви можете розгубитись, тому дам декілька порад, як без проблем можна завершити завдання:
Рухайтесь до дірки позаду, потім ліворуч та праворуч. Коли будете знову стрибати вас зустріне ярусний бар'єр - у полі зору, скоріш за все, вже з'явився вихід, тому просто біжіть до нього.
На цьому гемплейна частина квесту завершується. Опісля офіційного завершення вас буде нагороджено досягненням "Одноплемінник мрій", а також:
- 450 очок досвіду пригод
- 50 каменів витоку
- 5 досвіду героя
- 50000 мори
- 5 магічної руди.
Сподіваюсь, що цей невеличкий "навігатор" допоміг вам у проходженні. Хай щастить!
За візуальний матеріал подяка ZaFrostPet.
Як вирішити головоломку з Дивовижною скринею в Гробниці царя Дешрета
- 229
- 8
- 6 листопада 2022
Genshin Impact: як відкрити статую Архонта в Драконячому хребті?
- 527
- 9
- 19 червня 2022
Як отримати секретне досягнення «У всій красі» на Вічному Оазисі Дешрета
- 1134
- 4
- 22 січня 2023
Коментарі 1
Правила написання коментарів. За недотримання – бан!