Гайд на вухастика, або відповідь на питання «Що мені робити з Тигнарі?»

29 серпня 2022 в 23:17

Думаю, що варто почати з того, що написання даного гайду почалося ще до офіційного виходу цього персонажа. Тобто початковий аналіз механік заснований на витоках. Поки мені важко судити щодо реакцій Дендро та ротацій, з якими вони будуть найбільш ефективні (бо там багато підводного каміння та іншої лабуди, що заважає тверезо оцінювати кожну команду/збірку), тому гайд буде періодично доповнюватися згідно мого реального досвіду гри. Дякую за розуміння, якщо таке є.


Білд на Тигнарі

Також окреме велике дякую одній добрій людині за надані таблиці з розрахунками ефективності деяких команд.

Наразі ми дуже уважно розглянемо гемплей Тигнарі – 5* лучника стихії Дендро, що був доданий в оновленні 3.0. Розберемо, чому він не є другою Ґань Юй. Зрозуміємо, чому всіх лучників не треба порівнювати з нею (див. попереднє речення). А потім подивимося, що з цим хлопчиною робити.


А може Ґанью?

Ні. Ні, ні і ще раз ні. Різні персонажі, що мають декілька схожостей не є однаковими, чи не так? Тому порівнювати як їхню шкоду, так і функціональність є некоректним. Далі про розбір навичок.

Тигнарі – чистої води дд, всі його механіки мають напрям в нанесення якомога більшої власної шкоди. Звісно, його можна використовувати в сапп слот, поки не з'явилися гарні саппорти стихії Дендро, але його не варто крутити цілеспрямовано заради слоту команди підтримки, бо він набагато краще почуває себе саме на кор позиції.

Основним джерелом нанесення дамага для Тигнарі є його заряджений постріл – а саме друга його стадія, при якій хлопець завдяє додаткових збитків самонавідними стрілами (чимось нагадує прицільний постріл Йоїмії, тільки стріл чотири).

Нюанси, які варто пам’ятати:

  1. Якщо ви довели постріл до другої стадії, то попадання по ворогові не є обов’язковим – можете направити постріл в будь-яку найближчу текстуру і додаткові стріли самі знайдуть ціль (не дуже великий АоЕ, тому варто все одно цілитись). Але це небажано робити, бо початок «цвітіння» навички завдає непоганої шкоди (в невеликому АоЕ форматі), тому втрачати його не хочется.
  2. Реакцію Стимуляції та Розростання/Загострення (в залежності від білда) варто провести до нанесення ДПС цією навичкою.
  3. Також хочу зазначити, що шкода дендро лучника не тільки в його пострілах. Важливу нішу в цьому ділі займає як його вибух стихій, так і елементальна навичка. Щодо останньої – все не так просто.


Механіка Е-шки Тигнарі

Вся суть Е заключається у тому, що вона пришвидщує зарядку пострілу для Тигнарі. На цей ефект є обмеження – 3 постріла, або закінчення 12 секунд після застосування Е (важливо! Цей ефект НЕ закінчується, коли поле елементальної навички зникає, чи коли вороги туди не попали взагалі). Окрім зазначених характеристик, поле дизорієнтує супротивників.

наносить разову Дендро шкоду та генерує 3-4 кульки енергії. Може стати в нагоді, якщо ви хочете безпечно постріляти . На босів ефект "сліпоти" не працює.



Механіка Q-шки Тигнарі

Ульта. Обов’язкова в ротації. Наносить просто якусь нереальну кількість шкоди завдяки 12 стрілам-ліанам (спочатку випускається 6, після попадання подвоюються). Знаходять свою ціль самойстійно, як ульта Нінгван.

Особливої уваги вартує пасивний талант, що дає бонус до заряджених атак в розмірі 0,06% від майстерності стихій («не може перевищувати 60%» - тобто більше 1000 мс збирати не варто). Ми про це ще згадаємо в розділі артефактів.

Мало не забула. Пріорітет прокачки талантів приблизно такий:

  • Для дд ➝ атака➝ вибух стихій ➝елементальна навичка.
  • Для прокастера (зауважу, що цей білд передбачає найбільшу шкоду саме з Q-шки та Е-шки) відповідно вибух стихій елементальна навичка атака.



Артефакти для Тигнарі

  • Мандрівний ансамбль

Дуже сильний сет, як в 2+2, так і в повному варіанті. Не потребує ніяких умов, є найзручнішим.

  • Спогади Сіменави

Гарний варіант, з заморочками, щоправда. Працює при особливій ротації (Е та одразу Ульта – сет забирає енергію з невеликим кд, тому ви можете і бонус забрати, і вибух стихій натискати). Але якщо в вас достатньо енергії з поля, то можна просто нажимати ультімейт після Е-шки та трьох пострілів.

  • Зустрічна комета

Як був середненьким, так і залишився.

  • Спогади дрімучого лісу

  • Золотаві сновидіння

Не рекомендую. Краще поставити його на саппорта (ефект висить на мобі, тому ви можете бити, ким заманеться – навіть тим, хто цей сет не активував самостійно. Схожий функціоналом на Смарагдову тінь). Але якщо в якомусь одиничному випадку в вас є тільки він, то можна ставити. Показує себе на рівні. Є одним з найкращих в 2+2.

Ситуативний. Чудовий сет, мільйон з десяти, але тільки за умов всіх різних персонажів в команді. Також гарно виступає в 2+2.



Актуальні ще два набори артефактів – Приборкувач грому та Ступаючий по лаві. Перший відмінно працює, оскільки реакція Дендро+Електро утримує обидва статуси на ворогах одночасно. Щодо Ступаючого по лаві – сама ідея використання Тигнарі через реакцію Горіння мені не дуже імпонує. Хоча, в разі застосування потрійних реакцій це може заграти по-новому. Варіант технічно робочий – оскільки Горіння дає постіний Піро на ворогах, що полегшить роботу бонуса.

Рекомендації до статів артефактів:

  • Корона – крит. дамаг/шанс;
  • Годинник – майстерність стихій/% атаки (вони приблизно рівні, але я надаю перевагу мс);
  • Кубок – бонус дендро шкоди/% атаки/майстерність стихій (теж приблизно рівні через багату кількість рідних афіксів Тигнарі)

В додаткових характеристиках ситуація така:

Крит. дамаг ➝ шанс крита ➝ майстерність стихій ➝ % атаки ➝ відновлення енергії/звичайна атака. Враховуючи с1 та сігнатурну зброю кш та атака на Тигнарі трохи обезцінюється, тому критова шкода та мсс дасть більше. «Кістяк» білда, на який хочется орієнтуватися (без бафів, тільки «рідні» стати) – 2000 атк, 300-400 мс, 60-70% кш на 180-200% кд. За бажанням можна дібрати ~140 ве. Ще хочу нагадати, що бафф на мс для Тигнарі цінніший за бафф на атаку в такому випадку.

Окреме зауваження про те, що все ж краще - майстерність стихій чи атака?

В більшості випадків саме мс виступає чи не найціннішим статом. Але не завжди, на жаль. Є окремі випадки, де атака буде набагато ціннішою до свого оверкапу. Наприклад, пачка з Яе, Фішль та Сахарози. Навіщо ми шукаємо мс для Тигнарі? По-перше, він має деякий пасивний талант-стероїд. По-друге, ми розраховуємо на те, що він планує власноруч "закривати" реакцію. Все не так просто. Новітні реакції працюють так, що хто швидше або більше накладе свій Електро/Дендро статус, той і баффається. Це можна і бажано контролювати, як от і вищевказаному паті. Там Тигнарі працює як аплікатор Дендро під Яе та Фішль - відповідно, вони закривають реакцію. Тоді чи є якась користь Тигнарі робити собі якомога більше майстерності стихій, коли реагує, по суті, не він? В нас ще залишається пасивний талант.

Хтось ще пам'ятає про баланс афіксів, критів та атаки? Якщо ні, то нагадаю. В нас ситуація - Тигнарі в 900 мс, 1100 атк, без сігни (це важливо. З сігною дійсно можна забути про атаку). Все ж скейли Тигнарі від атаки. То чи буде користь від цієї чудової пасивки, якщо ми мало того, що реакцію не закриваємо в рамках попереднього загону, та й ще просто не можемо нічого зробити своєю шкодою? Звісно, користуватися цим бонусом можна і треба, але в розумних межах. Варто балансувати між цінністю статів, а не перекачувати все в один.

П'ятизіркова зброя для Тигнарі

  • Майже беззастережно топ 1 забирає сігнатурна зброя Тигнарі, Мисливська тропа. Дуже поламаний в гарному сенсі лук, що ідеально встає в ручки хлопчині.
  • Полярна зірка тримає високу планку, але треба стакати.
  • Аква Сімулякрум. Просто, недешево, сильно. Гарно розкривається на Тигнарі, треба лише не стояти далеко від противників.
  • Громовий пульс. Просто крити.
  • Небесне крило. Просто крити.
  • Лук Амоса може в стати в нагоді тільки тоді, коли атака потрібніша за мс. Краще за 4* альтернативу (Прототип).


Чотирьохзіркова зброя для Тигнарі

Безструнний виглядає непогано, враховуючи бонус до майстерності стихій та бонус шкоди навички і вибуху стихій. Для Тигнарі в ролі прокастера виглядає ще краще (якщо ви такого взагалі хочете збирати).

Наближений короля. Ну таке. Як безкоштовний варіант на перший час о'кей, а взагалі не дуже.

Прототип: Півмісяць. Можна застосувати, якщо баффів на майстерність стихій більше, ніж баффів на атаку. Іноді може виникнути питання реалізації пасивки, бо в деяких ворогів відстуній хітбокс голови/слабкого місця (як у переважної більшості босів, наприклад).


Трьохзіркова зброя для Тигнарі

Окремим стовпом постає Рогатка. Чудовий варіант, може бути навіть краще деяких 4*. Легко зібрати пробудження, дає дастатньо критового шансу, а умови пасивної здібності легко виконати. Рекомендую.


Сузір'я Тигнарі: коментарі до кожного

«Пагони визначаються коренями», с1

Загалом корисно, але цілеспрямовано заради нього я б не радила крутити.

«Витоки дізнаються по стеблу», с2

Гарне сузір'я, себе окуповує. При правильній грі можна підтримувати ефект постійно.

«По гілках посягається творіння», с3

Ульта має доволі великий внесок до загального ДПС Тигнарі, тому чудова «зірочка».

«В зелені можна побачити і розквіт, і в'янення», с4

Якби було б тільки для самого Тигнарі, то було б середненьке. Але оскільки бафф на всю команду, то сильніше, ніж здається.

«В цвітінні усвідомлюється істина», с5

Не дуже.

«Налитим плодом визначається карма», с6

Чудове.

Гемплей хлопця з сузір'ями не змінюється.



Команди з Тигнарі

На цей раз я не буду розписувати кожну команду окремо (це криво відображається, а ще мені трохи ліньки), тому лише вкажу гарних тімейтів та ситуації, в яких вони будуть корисні. Додатково зауважу, що для Тигнарі майже завжди будуть гарними «помічниками» персонажі стихії Електро для реакцій збільшення Дендро шкоди, а також Гідро, завдяки реакції Бутонізація та її потрійним варіантам. Не раджу застосовувати персонажів Піро стихії тільки заради реакції Горіння, оскільки вона має лише саппорт потенціал у вигляді постійної аплікації Піро статуса на супротивника (сам Тигнарі не потребує цього) і невеликої постійної шкоди.

Також будуть особливими персонажі з начивками поза поля (Чжун Лі, Кокомі, Сінобу, тощо). Вони чудово розкриваються як носії саппорт сету Спогади дрімучого лісу.

  • Сахароза

І не дивіться на те, що Дендро не реагує з Анемо. Вона може стати в пригоді зі своїм баффом на майстерність стихій. Також вона може збільшувати шкоду тієї самої Фішль (наприклад) за допомогою повного сету артефактів Смарагдової тіні. Бо в тій самій команді, як Тигнарі+Фішль+Яє Міко+Сахароза більшість шкоди наносять персонажі Електро, тому виходить, що не тільки на одному лучнику-вухастику світ тримається.

  • Кадзуха

Загалом гіпер Тигнарі не потребує його, але на с2 Кадзухи ситуація змінюється в його користь. Збільшує дамаг інших членів команди, що робить його присутність ще більш вигіднішою.

  • Джин

Анемо хіллер, можливий носій Клятви свободи та хороший саппорт на сузір'ях.

  • Саю

Просто анемо хіллер.

  • Фішль

Сама наносить досить велику шкоду, стабільно допомогає з реакцями, а також не потребує багато часу на полі. Може реалізувати Елегію загибелі та сет Міллелита.

  • Бейдов

Дає захист, доволі приємний дамаг та трохи баффає Електро персонажів. Особливо важливо вставляти в ротацію звичайні атаки, щоб рееалізовувати потенціал ульти Бейдов.

  • Ліза

Стане в нагоді заради свого вибуху стихій.

  • Райден

Грає в парі з Тигнарі як другий ДПС після ротації лучника.

  • Яє Міко

Вони з хлопцем доволі непогане комбо, враховуючи те, що першу частину прокасту стовпи Міко б'ють самостійно, а в другій частині вона може вільно їх переставити, не втрачаючи при цьому ДПС паті (бо Тигнарі доволі швидко проводить свою стійку).

  • Кукі Сінобу

Треба стояти близько до ворогів, щоб реалізувати її кільце, тому не дуже зручно. Але Електро хіллер, тому можна спробувати.

  • Дорі

В підкачці енергії сам Тигнарі не має проблем. Тому вибір радше для блага тімейтів.

  • Сара

Не так багато Електро, не завжди корисний баф на атаку, але в парі з іншим ДПС Електро стихії робить просто щось нереальне. Особливо на с6. Без другого ДПС таке собі.

  • Кокомі

Вона дає найбільшу кількість незалежного Гідро статусу по площі, а також може активувати каталізатор Кільце Хакусін чи Епос - абсолютно без питань. Відмінний хіллер та саппорт.

  • Мона

Дає доволі мало Гідро, тому реакціїї можуть збиватися, але її ульта іноді незамінна.

  • Чжун Лі

Як був корисним, так їм і залишився.

  • Альбедо

Дамаг "з карману", можливість роздавати майстерність стихій.

  • Діона

Її нейтралітет до елементу Дендро може зіграти і погано, і гарно, але щит та с6 знадобляться точно.

  • Колей

Дендро резонанс та бафф з сузір'їв, чому б і ні.

  • Беннет

Де завгодно, але тільки не тут. Так, бафф на атк це чудово. Але лише до тих пір, поки вона не виводиться в оверкап. Також нагадаю, що ульта Бенні збиває будь-який статус та накладає стійкий Піро на ворогів. Може стати гарним саппортом для другого дд в команді.

Сподіваюсь, що питання щодо білду Тигнарі вас більше не турбує. А якщо у вас є питання чи бажання висловитися щодо його неточностей - прошу в коментарі. Нехай щастить.


Автор арту - ally_17451


 

Коментарі 10

Правила написання коментарів. За недотримання – бан!
Заборонено:
  • Використання ненормативної лексики (мат) у повідомленнях
  • Спілкування не на тему матеріалу
  • Будь-які образи інших учасників, у тому числі автора матеріалу
  • Написання повідомлень повністю або частково ВЕЛИКИМИ літерами (Caps Lock)
  • Висловлювання своєї думки, не підкріплюючи її аргументами
  • Використання посилань на сторонні сайти або використання зображень/відео/іншого контенту, що містить вищезазначені посилання
Повідомлення, що порушують ці правила, будуть видалені, а злісні порушники - позбавлені можливості додавати коментарі на сайті!