Гайд на "Монштадтську Кіцуне" більш відому як Цукрозу: зброя, артефакти та інше
Цукроза завжди була гарним саппортом, і з кожним оновленям не втрачає своєї актуальністі. При цьому вона — один із "найдешевших" у прокачуванні персонажів за співвідношенням кількості ресурсів до користі, що приноситься. Цукроза ефективно допомагає своїй групі збільшувати пошкодження від елементальних реакцій, а періодично і сама не проти викосити всіх на полі бою.
Сильні та слабкі сторони Цукрози (Сахарози)
Сильні сторони:
- Вимагає дуже мало ресурсів для великої ефективності ролі саппорта.
- Підсилює стихійні пошкодження всіх у групі.
- Елементальна навичка і ульта стягують ворогів.
- Елементальна навичка отримує два заряди на першому рівні сузір'я.
Слабкі сторони:
- Не дуже сильне притягування елементальної навички.
- Розсіювання не реагує на елементальні аури істот.
- Дуже дорога в плані енергії ульта з довгим кулдауном.
- Необхідні С1 та С4 для розкриття всього потенціалу.
Навички та таланти Цукрози
Для прийнятної підтримки команди від Цукрози досить розвинути її елементальну навичку та ульту лише до четвертого рівня (атоматично на 3 та 5 сузір'ї відповідно), а основну атаку можна взагалі не чіпати. Якщо ж ваша мета - максимізувати її шкоду, то не обмежуватимемо вас: все впирається тільки у ваші ресурси.
- Основна атака - "Створення Вітряних Духів"
Нормальна атака:
Виконує до 4 ударів, використовуючи Вітряних Духів, які наносять Анемо шкоду.
Заряджена атака:
Витрачає певну кількість Витривалості й наносить Анемо шкоду після короткого проміжку часу.
Атака зверху:
Викликаючи силу своїх Вітряних Духів, Цукроза стрімко падає на землю, атакуючи усіх ворогів на своєму шляху. Приземлившись, наносить Анемо шкоду по площі.
- Стихійна навичка "Створення нестабільного Беззнакового Анемо - 6308"
Створює маленького Вітряного Духа, який притягує ворогів та об'єкти до себе, підкидає противників всередині його дії ефекту і наносить Анемо шкоду.
- Вибух стихії "Заборонене творіння - Ізомер 75/Тип 2"
Цукроза кидає нестійку суміш, яка створює великого Вітряного Духа. Поки Дух існує, він безперервно притягуватиме навколишніх ворогів та об'єкти до себе, підкидуватиме їх та наноситиме Анемо шкоду.
- Поглинання стихії:
При контакті з елементами Гідро, Піро, Кріо або Електро великий повітряний дух завдає додаткових втрат цим елементом. За кожне використання навичка може поглинути лише один елемент.
Пасивні таланти Цукрози
- Перетворення каталізатора
Коли Цукроза викликає ефект Дифузії, всі герої в загоні з відповідною стихією отримують бонус, який збільшує їхню Майстерність стихій на 50. Цей бонус триває всього 8 секунд.
- Легкий вітерець
Коли Створення нестабільного Беззнакового Анемо чи Заборонене творіння - Ізомер 75/Тип 2 вдаряє противника, Майстерність стихій усіх членів загону (крім Цукрози) збільшується на 8 секунд. Майстерність стихій збільшується на основі 20% Майстерності стихій Цукрози.
- Нестабільний винахід
Коли Цукроза виготовляє матеріали для покращення персонажів і зброї, є 10% шанс подвоїти отриманий продукт.
Сузір'я для Цукрози
С1 і С4 - два відмінні сузір'я. Перше дасть додатковий заряд до стихійної навички, що дозволить легше групувати супротивників, а заразом дасть більше елементальних частинок, швидше заряджаючи ульту Цукрози. С4 скорочуватиме перезарядку стихійної навички на 1-7 сек. після 7 атак. Саме після досягнення четвертого сузір'я є сенс залишати Цукрозу на полі бою довше, але про це нижче. Якщо не вдалося дістатися С6 — не критично, хоча останнє сузір'я досить сильно баффає шкоду усього загону від поглиненої ультою стихії.
- Кластерне вакуумне поле. Збільшує кількість навичок Експеримент № 6308 на 1.
- Бет: Вільна форма. Збільшує тривалість навички Заборонено! Ізомер 75/Тип II на 2 сек.
- Бездоганний алхімік. Збільшує рівень досвіду Експеримент № 6308 на 3. Макс. р.: 15.
- Манія алхімії. Кожні 7 звичайних чи заряджених атак Цукрози зменшують час відкату навички Експеримент №6308 на 1-7 сек.
- Увага: звичайна колба. Збільшує рівень навички Заборонено! Ізомер 75/Тип II на 3. Макс. р.: 15. Ентропія хаосу.
- Якщо навик Заборонено! Ізомер 75 / Тип II активував поглинання стихій, всі члени загону отримують 20% бонус втрат відповідного елемента на час дії навички.
Як грати за Цукрозу (Сахарозу)
Цукроза саппорт
Загалом гра за Цукрозу досить проста: «Е-шкою» стягуємо цілі, кидаємо ульту, при необхідності використовуємо зворотне фарбування (насичуємо ульту стихією, відмінною від стихії вашого основного дамагера: наприклад, для Ділюка фарбуємо в Гідро, а краще в Кріо) і починаємо наносити пошкодження основним дамагером. А ось якщо у Цукрози С6, то намагайтеся поглинати ультою ваш основний елемент, адже це дасть +20% бонусної шкоди відповідного елементу загону. Але навіть якщо ви поглинули елемент саппорта - Цукроза дасть великий приріст до його елементальної шкоди, та й зворотнє фарбування зіграє вам на руку.
Тим не менш у цьому гайді ми розберемо ще й "особливий білд" для Цукрози через постійні реакції Розсіювання і Заряд. Як приклад цього білда нам знадобиться певна група персонажів, які дозволять безперервно розсіювати стихійні статуси, що накладаються ними.
Цукроза Мейн-ДД - "Особливий Білд"
Зараз ми розберемо ще й "особливий білд" для Цукрози через постійні реакції Розсіювання і Заряд. Як приклад цього білда нам знадобиться певна група персонажів, які дозволять безперервно розсіювати стихійні статуси, що накладаються ними. Це Бей Доу, Фішль/Кукі Шинобу/Райден, Сін Цю/Єлань і, звичайно, Цукроза.
Коротко розкладемо все по поличкам. Бей Доу постійно кидає ульту (вона скаче між противниками, оновлюючи Електро статус) завдяки «батарейці» Фішль/Кукі Шинобу, а також розбиває ворожі щити дворучником. Завдання Фішль - підтримувати Оза на полі максимальну кількість часу (він постачає Бей Доу Електро частки - тому і "батарейка"), а у випадку із Кукі достатньо «Е-шки», щоб накладувати Електро статус (аналогічно працює «Е-шка» Райден, яка також під час ульти наносить Електро шкоду і відновлює енергію). Син Цю тицяє «Е-шку» та ультує, тримає свої мечі активними та накладає статус Гідро (Єлань може виконувати ту саму роль + під час ульти баффає шкоду усього загону).
Цукроза в свою чергу розсіює ворогів під впливом їхніх елементів на атоми. Вся фішка у тому, що Цукрозі не потрібні топова зброя та артефакти, щоб наносити море пошкоджень, — достатньо лише постійно розсіювати елементи. Механіка Розсіювання дуже проста: при поєднанні Анемо і будь-якого з елементів (крім Гео та Дендро) виходить вибух, який двічі завдає шкоди по області (розсіювання Гідро завдає шкоди лише основній цілі) і накладає статус Розсіювання на зачеплених ворогів. Якщо на цілі в цей час був інший статус, розсіювання також викликає елементальну реакцію.
Тому Цукрозу в цій групі вигідно використовувати навіть як автоатакера, щоб почастішати спрацьовування Розсіювання, особливо після отримання С4 з його відкатом «Е-шки». У результаті виходить справжній феєрверк із цифр через постійне накладення та перенакладання статусів. Величезний плюс Цукрози в цьому хаосі - її можливість поділитися Майстерністю стихій з усіма членами групи, що знову-таки збільшить шкоду.
Чотирьохзіркова зброя для Цукрози
- Церемоніальні спогади
- Морська карта
Теж додасть майстерності стихій. Легко крафтиться у коваля. Рівень базової атаки набагато вищий, ніж у Мемуарів, хоча це не так суттєво для Цукрози. Пасивка збільшить бонус елементальної шкоди на 10 сек., підсумовується двічі.
Трьохзіркова зброя для Цукрози
- Епос про драконоборців
Він не дає великого збільшення до шкоди Цукрози, але це їй і не потрібно. Переключаючись із Цукрози на будь-якого іншого героя, ви збільшите його силу атаки максимум на 48% - триває це 10 секунд і активується раз на 20 секунд. Саме можливість використовувати каталізатор зараз виділяє Цукрозу на тлі Венті та дозволяє їй бути унікальною.
Наприклад, Фішль із загону вище (а вона дуже потребує сили атаки) скаже велике спасибі, адже Оз «запам'ятовує» характеристики господині і тримає їх, поки перебуває на полі бою (тобто термін дії баффа від Епосу про драконоборців може вийти, а Оз продовжить завдавати збільшеної шкоди). А якщо посилити Бей Доу, то її ульта також запам'ятає стати в момент застосування і дамажить з посиленням весь час дії. Те саме стосується і Сін Цю. Але не обов'язково орієнтуватися на загін вище, адже Сахароза вдало впишеться в будь-яку з ваших улюблених команд, де використовується елементальна шкода.
Найкращі артефакти для Цукрози
- Кращий сет артефактів "Смарагдова тінь". Додасть +15% до Анемо збитків, збільшить шкоду Розсіювання аж на 60%, знизить опір противника до елемента, що розсіюється, на 40% протягом 10 секунд.
- Якщо у вас з якоїсь причини не виявилося чотирьох шматків минулого сета, можете використати два шматки Інструктора і два шматки Мандрівного ансамблю — у сумі вони дадуть Сахарозі 160 майстерності стихій. Також можете використовувати 4 шматки Інструктора - це дозволить після ульти збільшити майстерність стихій всього загону на 120 на 8 сек.
- Якщо у вас у загоні немає кому носити повний набір Церемонії стародавньої знаті, можете вручити його Сахарозі. Активація її ульти дасть усьому загону збільшення сили атаки на 20% протягом 12 секунд. Однак доведеться постаратися з вторинними статами: скрізь набрати майстерність стихій буде дуже складно.
Параметри артефактів:
- Годинник на Майстерність стихій/відновлення енергії (друге, якщо ви хочете спамити ультою, або якщо ваша команда не потребує Майстерності стихій).
- Кубок на Майстерність стихій/бонус Анемо шкоди (на тих же умовах).
- Корона на Майстерність стихій/крит. шанс чи крит. шкода (на тих самих умовах).
Наявність Майстерності стихій на Годиннику, Кубку та Шапці унеможливлює наявність цієї ж характеристики у вторинних статах артефакту, а це сильно полегшує подальше складання. Якщо ви не намагаєтеся зробити із Сахарози машину для вбивств, можна брати артефакти навіть із «поганими» побічними статами — нам звідти потрібне лише відновлення енергії.
Найкращі додаткові характеристики у порядку пріоритету:
- Майстерність стихій;
- Відновлення енергії;
- Крит. шанс/крит. шкода/% атаки.
Найкращі напарники для Цукрози
Цукроза - це універсальний саппорт під будь-який загін, граючий через елементальну реакцію. Але спробуємо дати варіанти сопартійців, з якими можна грати і пояснимо як:
- Беннет - збільшить вашу атаку ультою і за необхідності створить стихійний резонанс із піро-дамагером: бонус +25% сили атаки ніколи не зайвий. Та ще й лікує чудово.
- Сін Цю + Фішль/Райден/Кукі Шинобу + Бей Доу. Команда, описана вище. Спостерігаємо феєрверк збитків - усе просто.
- Гань Юй. За рахунок постійної Кріо шкоди від атак і навичок Гань Юй можна отримати величезну шкоду елементальних реакцій. Залишилося лише підібрати другий елемент для реакцій – і команда готова.
- Тарталья/Мона/Кокомі/Барбара. Використовують в основному елементальні Гідро атаки, так що у зв'язці з Цукрозою їх шкода значно посилиться. Знову потрібен лише другий елемент: додайте Піро героя і ваша команда засяє.
- Ділюк/Сян Лін/Клі. Піро дамагери для нашої Цукрози. У випадку з Клі, Цукроза також зручно стягне її бомби та ворогів в одну купу.
- Сяо. Тут Цукроза виступає у ролі «батарейки» для ульти Сяо, особливо за наявності С1. Залишається додати двох саппортів із різними елементами для фарбування ульти Цукрози та постійних реакцій. Дякуючи Цукрозі,при перемиканні на Сяо Епос про драконоборців сильно підвищить хлопцю атаку.
- Яе - її елементальна навичка баффається відносно майстерності стихій, тому Цукроза буде дуже корисною.
Найкращий Білд на Є Лань: артефакти, Зброя та Збірка
- 892
- 10
- 2 липня 2022
Найкращий білд на Каедехара Кадзуху: навички, артефакти, зброя, команди
- 1156
- 5
- 7 липня 2022
Гайд на вухастика, або відповідь на питання «Що мені робити з Тигнарі?»
- 1308
- 16
- 29 серпня 2022
Коментарі 1
Правила написання коментарів. За недотримання – бан!