Найкращий білд на Каю (Кею): зброя, артефакти, команди та інше

12 серпня 2023 в 19:00

На хвилі популярності скіна багато хто згадав про наявність Кеї в грі. А дехто навіть не забував - і правильно, скажу я вам, небезпідставно! Цього разу я розповім вам, чому меншість має рацію. Не гарантую, що переконаю, але запевняю, що для таки переконаних є спосіб тактичного відступу - а саме непростий шлях мейнерів. Стаття передусім присвячується їм і тим, хто лиш приблизно відає за конкуренцію з Розарією (не знову, а наново) та чому місцями фіз - шматок атавізму (тему ще відкрито не підіймав - вважаю прикрим упущенням). Зацікавив?

Автор арту - mmman96



Зрозуміло розкладаємо гемплей по поличках

Кея, здається, спробував себе чи не усюди: встиг похизуватись (з плином часу, у негативно-саркастичному значенні і в лапках з величезною приміткою) заздрісними множниками звичайних атак у фізичній та штучно-інфузійній збірках - з поперемінним суперечливим успіхом в обох через порівняно черепашачу швидкість прокасту -, заявив себе батарейкою, де зустрів обурливий супротив з боку Розарії з її ідентичними КД кнопок, побував ультпрокастером/-реактором і врешті освоївся в квіксвапі (на патетичний манір - "револьвері"). Багатий життєвий багаж у чолов'яги, що тут казати. Сьогодні я постараюся розглянути все і маю наївне сподівання, що не дам дуба в процесі, бо матеріалу справді вище даху.

  • Звичайна атака (А)

Виражаючись простою мовою - гарні множники при поганих умовах. Їхня величина хоч і приваблює, але "Тікайте, дурні!", це пастка! Вилазячи з розрахунків всесвітньої важливості і паралельно торкаючись віртуальної трави при грі (або при спогляданні футажів) на Кеї не можна не підмітити, що атаки - а саме 4 з 5 - при тих самих найвищих з скіллсету "гарних множниках" мають таке критичне уповільнення. Критичне тому, що в довготривалій перспективі робить небажаним їхнє використання. Тому ми долею приречені відмовитись від них на користь менш крутих, але швидших перших трьох. До речі, це основна причина, чому фізичний Кея зазнавав зацікавленості ком'юніті лише в короткий проміжок часу і, округлюючи до загалу, не більше того.

Між тим, існування зарядженої атаки поки ніхто не відміняв. Так, витривалість витрачається, так, не побігаєш особливо - хіба що використовувати Заморожування, щоб тікати не було від кого. Ситуація не розповсюджується на всі ротації, але такий момент є і про нього варто знати.

Рідної застосовної "елементальщини" Кея, на жаль, не має. Якщо вже вчити метафоричну курку літати, то за компанії або баранячої впертості, або Чун Юня.

  • Елементальна навичка (Е)

Просто один сильний тик з генерацією 2-3 часток енергії. Перший фактор порівняння на акумуляторно-батарейних теренах - передовсім, з Розарією. Тут остання домінує - на відміну від Кеї з його разовим ударом, дівчина має їх аж два, що дозволяє їй ефективніше орудувати своїм гіпотетичним "Фавонієм". До того ж, переміщення під час використання робить позиціювання набагато легшим.

Проте плюсів у своєрідному "змаганні" додає нанесений ДПС. Героєм набагато зручніше дати болючий удар, банально через більший множник. "Малину" зовсім трошки нівелюють загально вищі базові стати Розарії (нативна атака %, вища базова атака).

  • Вибух стихій (Q)

Найбільша кількість Кріо статусу - зі стандартним ICD 2,5 с - і тієї ж шкоди. Здійснює 4 оберти за час дії (раз на 2 секунд). Кожна окрема "бурулька" наносить демедж з інтервалом 0,5 секунд; не впливає на ворогів у цей період.

Стратегія користування наступна - олімпійським кроком навертаємо кола проти годинникової стрілки в безпосередній близькості по відношенню до ворогів (так "бурульки" влучатимуть частіше; схожого методу потребує і Сян Лін). У горизонтальній площині з проблемами ви навряд чи стикнетеся, а от з вертикаллю все відчутніше. Наприклад, Q Венті, Е Скарамуша та Q Сяо піднімуть "Крижаний вальс" разом із собою, унеможливлюючи його дотичність до ворогів.

  • Пасивні таланти (П)

П1 посідає місце у напрямі самодостатності (особливо в пачках від Заморожування, де необхідності в суттєвішому лікуванні не виникає зовсім).

П4 стакається з уже наявною елементальною генерацією - тобто за виконання умови сумує кульки енергії з Е з утворюваними. Відкидаючи розрахункові махінації (повірте на слово, вони дуже громіздкі), це збільшує постачання часток ненабагато менше ніж у два рази. Логічно, що подібна дика продуктивність підносить Кею на п'єдестал кращих Кріо "батарейок".

  • Загальне

Рівень за бажанням: 80-ий хоч зірок з неба не хапає, але задовільняє Безодню. Виділити ротації не можу і не бачу сенсу. Єдине що висловлюся стосовно фізичної/інфузійної збірок, тут є про що і за що зачепитись (...і так, я знову позаймував їх в Keqingmains-ів - * тиць посилання * -, тож дозволяю на законних підставах кидатись капцями та помідорами, чи що у вас зараз під рукою залежалось).

A2H (дві звичайних атаки, заряджена атака, відміна - кенсел - анімації стрибком/спринтом за бажанням) - найзручніша комбінація з ненабагато гіршими варіаціями A1H (одна звичайна атака, заряджена атака) і A3H (три звичайних атаки, одна заряджена атака). A1HD (одна звичайна атака, заряджена атака, стрибок/спринт) не така комфортна, але виграє в ДПС.


Пріорітет прокачки талантів Кеї

Для квіксвапу/ультпрокастера Q => E -> (?) A.

Для Кріо дд (поняття широке, тож уточню: звичайні атаки займають різну область серед секторів уявної діаграми, і спокійно можуть посідати хоч першу позицію в приорітетності - залежить від того, з якою частотою ви збираєтесь ними користуватись) Q -> E -> A.

Для фізичного дд A -> (?) E -> (?) Q.


Найкраща зброя для Кеї

Біля кожного меча зазначатиметься, в яких випадках той аутентичний. До більшості також написані примітки, де та стосовно чого автор вважав за потрібне. І ні, наведені нижче приклади - не топ.

  • Світло листяного розрізу (в ідеалі - інфузійний ДПС; якщо лапки чешуться - статова палиця практично будь-куди)

Дуже дорога і дуже статова пушка в команди, що передбачають Плавлення. Наприклад, в той самий квіксвап, де відносно низьку базу компенсує Беннет. Мінус - у відсутності прямого бусту ультімейту.

  • Харан геппаку фуцу (інфузійний ДПС)

Рекомендую уважно розраховувати баланс характеристик у фріз командах. Великий шанс, особливо з сузір'ями, впертись головою в надлишковий крит. шанс (повторюватиму це в кожній своїй статті, бо така ситуація неприємніша, ніж може здаватись).

  • Розсікаючий туман (в ідеалі - інфузійний ДПС; якщо лапки чешуться - статова палиця практично будь-куди)

Сильнющий меч в Заморожуванні в силу великої бази, чудовий в Плавленні. Як і "Світло листяного розрізу" з "Клятвою свободи" надає цікаву взаємодію пасивного таланту не тільки з Чун Юнем, а й з С6 Беннета (активація пасивки задарма).

  • Дорогоцінний омут (універсально)

В сфері Заморожування ще більш слизька ситуація, ніж з "Хараном". Кращий в Таненні.

  • Кромсач піків (усюди, окрім квіксвапу)

Так вже життя розробники розпорядилося, що Кея завжди надто часто голодний до атаки. Частково винна повна внутрішня і ситуативно-частково зовнішня недостача її баффів. Тож "Кромсач" - зовсім не ганебний вибір. Головне подалі Беннета від нього приховайте. 5000+ з бачним гаком одиниць атаки то, звісно, весело, але по-чванливому далеко від нагальних потреб. І щит не забудьте.

  • Клятва свободи (інфузійний ДПС, саппорт)

ДПС функціональний лише в Плавленні.

  • Небесний меч (універсально)

Приємні бонуси в малій кількості з кінським відновленням енергії за пазухою.

  • Меч Сокола (фізична збірка), Прототип: Злоба (фізична збірка)

Щоб боляче бити білими цифрами.

  • Токабо сігуре (зворотній реактор), Сталеве жало (зворотній реактор, ДПС)

"Зонтик" - найсильніша безкоштовна опція для Кеї в Таненні. Для максимального профіту кожну наступну ротацію варто починати зі звичайної атаки - вигідний спосіб підтримання пасивки.

  • Кагоцурубе іссін (універсально), Меч-флейта (універсально, але рекомендується фіз/інфузійна збірки для простоти використання), Аменома Кагеуті (усюди, окрім фіз)

"Просто, надійно, ефективно". Абузимо за попередньою схемою. "Аменома Кагеуті" є гіршим аналогом з мізерним відновленням енергії. Пародія не виправдовує ресурсів і навряд чи буде дешевшою.

  • Осквернене бажання (ДПС)

Rest in Peace ворогам, якщо воно при вас у квіксвапі. Частіше ніж в руках Кеї, там воно, здається, ще ніде не гуляло. В принципі, сміливо нарікається універсалом за наявності.

  • Спалах в пітьмі (зворотній реактор, ДПС в усіх видах і різновидах)

Відмінно і ба більш, але якщо вас стабільно не гниєте заживо від пазурів Вовків Розриву чи щось в такому дусі.

  • Чорний меч (універсально)

Непогано на всі випадки життя: від фізично-інфузійної збірок, до банального раптового потягу похіллитись вампіризмом (доля обділила цілителем в команді).

  • Чорногорський довгий меч (універсально)

Система стаків сумна, але Заморожування задовільняє всі її примхи. "Чорногор" - вдобрений зверху "Заблукалим в хуртовині", С1 і Кріо резонансом - робить страшні речі, за що давно нагороджений негласним почесним званням кращої 4* у фріз командах.

  • Драконячий рик (реактор)

Застосовується під Піро та Електро реакторів. Останнє розкривається на Кеї саб дд в фізичних пачках з Надпровідником.

  • Чорний меч (фіз-інфузійний ДПС)

Якісь свої 80-90% відносних ДПС буде вносити (тоді як в більшості вище 100+%, для порівняння), проте на більше не сподівайтесь. Разом з пасивкою самого Каї повністю заміняє хіллера.

  • Меч Фавонія (батарейка), Церемоніальний (Жертвенний) меч (батарейка)

"Церемоніальний" гірше всього перерахованого незалежно від ролі.

  • Передвісник зорі (універсально з захистом), Холодне лезо (усюди, окрім реактора)

Настали скрутні часи, і ми перебивались, чим могли. При усій палітрі колюче-ріжучих предметів для низьких рангів теж завалялись свої зубочистки.


Найкращі артефакти для Кеї

Попередній дисклеймер розповсюджується і на цю главу.

  • Золотаві сни (реактор)

  • Приборкувач грому, Ступаючий по лаві (реактор)

Ставлять за умову наявність Електро чи Піро кора (аплікатора відповідного статусу).

  • Емблема розсіченої долі (ультпрокастер)

Вже за 160+% ве має заслужену першість в компанії команди зворотного Танення.

  • Церемонія стародавньої знаті (саб дд, саппорт, ультпрокастер)

Якщо немає іншого носія (скоро остаточно в будильник перетворюся, кожного разу вам, забудькуватим, нагадую).

  • Інструктор (саппорт)

Наприклад, в той самий квіксвап на лоу рангах.

  • Спогади Шіменави (фіз; інфузійний - під питанням)

Навіть в фізичній збірці Q, що вже казати про Кріо ДПС з включними атаками, заносить свої копійки ДПС, тож відмовлятись від цього хоч і не злочинно, але "аукнутись" в найнезручніший момент цілком в змозі.

  • Блідий вогонь (фіз)

Якщо вашого внутрішнього перфекціоніста не доводить до сказу перспектива одного стаку з двох, то беріть без сумнівів. Найвищий ДПС потенціал для фізичної збірки.

  • Зустрічна комета (фіз/інфузійний білд)

Дуже сильний сет, проте потребує щит навіть на С4 - надійність бонусу цінніше.

  • Кінець гладіатора (фіз/інфузійний білд)

Без умов, і на тому "дякую".

  • Заблукалий в хуртовині (Кріо ДПС, виняток - деякі фізичні пачки)

Оспівувати і не переспівати дифірамби цьому чудовому набору. Ймовірно, він і стане вашим вибором, кінцевою зупинкою фарму, в Заморожуванні.

  • Берсерк (універсально), Воїн (фіз/інфузійний білд), Рішучість комірника (фіз/інфузійний білд)

Для новачків.

За голяка в інвентарі на допомогу прийдуть 2+2 з вищеперерахованих/"Квітки згубленого раю", "Мандруючого ансамблю" (реактор)/"Відголосків підношення", "Кіноварного загроб'я" (універсально)/"Лицаря крові" (фіз).


Стати Кеї

Для Кріо ДПС збірки (проявляється як інфузійна, рідше - ультпрокастер; головна умова - Заморожування чи Монокріо/гіперкеррі команда):

  1. Корона - крит. шкода/крит. шанс
  2. Келих - бонус Кріо шкоди/сила атаки
  3. Годинник - сила атаки/відновлення енергії (бажано тягнутись до 160+ %)

Пріорітет характеристик: сила атаки % -> відновлення енергії -> крити -> флет. сила атаки

Еталон: 2400+ атк (пам'ятаємо про її дефіцит в статуйних чи не дуже Кріо командах, де відсутній Беннет і супутній до нього Піро резонанс; самими лише "Епосом про драконоборців" зі "Стародавньою знаттю" не обійдешся), 160+% ве, крити 50/170 (без Кріо резонансу, С1 і другої частини бонусу 4х шматків "Заблукалий в хуртовині).

Чим більше ви зважуєтесь до ультпрокастера, тим в більшій геометричній прогресії вам необхідне ве (до 220% в середньому).

Для зворотного Танення:

  1. Корона - крит. шанс/крит. шкода
  2. Келих - бонус Кріо шкоди/сила атаки
  3. Годинник - майстерність стихій/сила атаки/відновлення енергії

Пріорітет характеристик: крити -> ве = сила атаки% = майстерність стихій (в залежності від вибору годинника) -> флет. сила атаки

Еталон: крити 70/150, 180+% ве, 2000+ атк, 250+ мс.

Для фізичної збірки:

  1. Корона - крит. шанс/крит. шкода
  2. Келих - бонус фізичної шкоди/сила атаки
  3. Годинник - сила атаки

Пріорітет характеристик: крити > сила атаки % -> відновлення енергії -> флет. сила атаки

Еталон: крити 70/170, 2200+ атк, 140+% ве.


Сузір'я Кеї

С1 - буквально стати. Корисно лише в інфузійному та фізичному білдах.

С2 - дозволяє натискати "Крижаний вальс" від кд до кд, підтримуючи перманентний Кріо статус на ворогах. З тріском втрачає всю користь в поході на босів.

С3 - ще трохи статів. Може стати в нагоді усюди.

С4 - запропонований захист доволі ненадійний, тому покладатись на нього - собі дорожче.

С5 - оскільки Q є основним джерелом шкоди Кеї, "зірка" несе дуже позитивний вплив на ДПС.

С6 - додаткова "сосулька", додаткова шкода, додаткова енергія (тепер ульта коштує якісь незначні 45 одиниць - приблизно 25% ве можна відпускати гуляти по вітру, замінюючи іншими характеристиками). Відмінне сузір'я.

Отримання проблематичне, але коштує ваших старань.


Команди з Кеєю

Моя справа - навести приклади. Ваша - відмовитись, якщо вони вам не до вподоби. Зрештою, завжди можна вигадати щось цікавіше.

  • Кея, Чун Юнь, Сінь Цю або Є Лань (перші через мобільність)/Кокомі/Мона/Барбара, Кадзуха/Сахароза/Венті (його стягування може бути дискомфортним для Кеї при всмоктуванні маленьких ворогів, але якщо вищезгаданих не передбачається - прапор вам в руки)/Джин/Анемо гг/Саю/Лайла/Діона

Заморожування з Кеєю ДПС "від руки". Чун забезпечує такою необхідною інфузією, про яку ми вже не раз встигли сказати, Гідро слот дозволяє перетворити мобів в крижинки (+крит. шанс і +комфорт), а четвертим є або Анемо саппорт - роздуваємо Кріо, а не статус Заморожування - з набором артефактів "Смарагдова тінь", або Кріо захист, якщо в такому виникла нагальна потреба. Кріо шкода лине з усіх щілин, і це чудово. Джон Лі в пачках такого типу суворо протипоказаний, бо "колонною" знищує статуї. Проте, ніхто не заперечує щодо перевіреного способу - ставайте до ворогів спиною і натискайте Е. Тоді, при гарному позиціюванні і не особливо нестерпних паттернах поведінки ваших шановних опонентів, Гео конструкція не стане на заваді.

Організатором інфузії може стати і Кандакія, але тоді третім слотом найімовірніше стане Кріо саб дд (Розарія, Лайла, Ґань Юй від Q і т.п.).

  • Кея, Аяка/Ґань Юй (ультпрокастер)/Розарія, Кокомі/Мона/Є Лань/Сінь Цю/Барбара, Кадзуха/Сахароза/Венті/Джин/Анемо гг/Саю/Хейдзо (він тут за обставин відсутності інших драйверів; хоче доста часу на полі)/Лайла/Діона

Заморожування, де Кея радше саб дд чи батарейка під основного дамагера в обличчі Аяки з Розарією (на вибір).

  • Кея, Тарталья/Аято, Кадзуха/Сахароза/Джин/Саю/Анемо гг, Розарія/Лайла/Ґань Юй (ультпрокастер)/Діона

Заморожування з Гідро дамагером. Спеціалізується на АоЕ ДПС.

  • Кея, Аяка/Ґань Юй (ультпрокастер)/Розарія/Лайла/Діона/Чун Юнь, Шень Хе, Кадзуха/Джон Лі/Сахароза/Венті/Джин/Анемо гг/Саю

Монокріо.

  • Кея, Розарія/Чун Юнь, Сян Лін, Беннет

Квіксвап, так, саме він (здогадуюсь, що вам під кінець гайду вже зовсім набридла моя звичка розкидатись теорікрафтською лексикою). Назва команди запозичена з англійської і означає "швидке перемикання", в чому і полягає її суть. В принципі, кликати наступним чином можна чи не кожну третю пачку, але причепилося прізвисько, чомусь, саме сюди. Хоч в контексті це можна вважати правильним, проте зазначу (в тому числі, щоб заспокоїти свою совість через виникнення плутанини) що пишеться вона з приставкою "мелт". "Мелтити" може як Кея з Розарією, так і Сян Лін - дивлячись на те, як розпоряджатись з ротаціями (більшість з них наведена в цьому відео * тиць *). Набула популярності вона через відносну дешевість - з чим можна посперечатися - і, непропорційно до неї, надзвичайно високий ДПС як в сінгл-, так і в мультітаргеті. Тут, до речі, може ефективно проявитися С6 Беннета.

  • Кея, Фішль/Кукі/Райден/Бей Дов/Ліза, Юнь Дзинь або/і Міка (якщо співвідношення звичайних атак до заряджених дозволяє)/Розарія/Сінь Янь, Беннет/Джон Лі/Є Лань/Нахіда (підтримує Надпровідник і є саб дд)

Класичний фізичний Кея. Має окрему цікаву варіацію - Кея+Є Лань/Сінь Цю+Сінь Янь+Беннет, де ми (при активній Q) все ще б'ємо по статуях і можемо підтримувати бонус "Заблукалого у хуртовині" і С1.

  • Кея реактор (перелік); комбінацій безліч, тож обмежусь менш точними формулюваннями. В кого стоїть приписка "закриває реакцію", тому варто зважати на свою майстерність стихій.

Плавлення по статуях: Кея, Ху Тао (закриває реакцію), Гідро аплікатор, Кріо аплікатор. Звичайне Танення досягається шляхом заміни Гідро персонажа на Анемо (або когось нейтрального на кшталт Джон Лі). Тоді другий слот теоретично може займати Ділюк (в іншому разі хвалені "статуї" руйнуватимуться його клеймором).

Зворотне Танення: Кея (закриває реакцію), Дендро аплікатор/Джин, Беннет, Кадзуха. "Санфаєр" або Танення по Горінню.

Бутонізація-морозилка: Кея, Дендро аплікатор, Гідро аплікатор, free pick ("вільний вибір" з двох стихій; в залежності від нього реакцію закриватимуть різні персонажі). Заморожування не впливає на утворення бутонів

Бутонізація-холодильник: Кея, Гідро аплікатор, Дендро аплікатор, Дехія/Тома/Беннет (закривають реакцію). Лайт версія, одночасне плавлення і вибух "кавунів"

Фізична шкода: Кея, Рейзор/Ке Цін (дамагери), Фішль/Міка/Юнь Дзінь/Є Лань/Нахіда, Беннет/Джон Лі/Сінь Янь/Кукі/Дорі.


Післямова

Що ж, а на цьому - як би не було прикро чи навпаки - ми закінчимо. Сподіваюсь, що моя скромна праця зорієнтувала вас у збірці цього неперевершеного чоловіка. Побачимося у наступних гайдах. А поки... до зірок і безоден, мандрівники!

Коментарі 3

Правила написання коментарів. За недотримання – бан!
Заборонено:
  • Використання ненормативної лексики (мат) у повідомленнях
  • Спілкування не на тему матеріалу
  • Будь-які образи інших учасників, у тому числі автора матеріалу
  • Написання повідомлень повністю або частково ВЕЛИКИМИ літерами (Caps Lock)
  • Висловлювання своєї думки, не підкріплюючи її аргументами
  • Використання посилань на сторонні сайти або використання зображень/відео/іншого контенту, що містить вищезазначені посилання
Повідомлення, що порушують ці правила, будуть видалені, а злісні порушники - позбавлені можливості додавати коментарі на сайті!