Найкращий білд на Аято: навички, артефакти, зброя, команди

30 грудня 2022 в 19:13

Камісато Аято - 5⭐ Гідро мечник із Іназуми. Молодий та успішний голова комісії Яшіро із клану Камісато. Він інтелігентний та ввічливий, тож для будь-якої проблеми знайде чимало рішень. 

В цьому гайді ви дізнаєтесь, як працюють навички героя, яку зброю краще дати та які артефакти надіти, а також в яких командах Аято зможе проявити себе найкраще. 

Основні навички Аято

Мистецтво Камісато: Маробаші

Звичайною атакою Аято наносить до 5 швидких ударів мечем. При зарядженій атаці витрачає 20 одиниць витривалості та робить випад вперед. При атаці в падінні наносить фізичний АоЕ дамаг. 

Мистецтво Камісато: Кьока  

Елементальний навик (Е-шка), що є основним джерелом дамагу персонажа. Аято переміщується на невелику відстань та залишає за собою водяну ілюзію, яка вибухає під час контакту з ворогом, або коли час її дії закінчується (6 секунд). Також Аято змінює стійку, в якій всі його звичайні атаки конвертуються в АоЕ Гідро дамаг, який не можна відмінити іншими інфузіями (схоже на механіку Чайлда). 

Стійка триває 6 секунд, відкат займає 12 секунд. Цього часу достатньо, щоб переключитись на сапортів, використати їхні скіли та повернутись назад до стійки.

Має кілька особливостей:

  • Під час дії стійки Аято може атакувати лише звичайними атаками, тобто він не може використовувати заряджені атаки та атаки в падінні, але при цьому його звичайні атаки стають неймовірно швидкими. 
  • Супротив до переривання атак збільшується.
  • Попадання по ворогу дають Аято ефект Намішен, який збільшує дамаг персонажа пропорційно максимальному ХП. Може складатись до 4-х разів. Стак можна отримати раз на 0,1 сек. Після завершення стійки всі стаки пропадають. 
  • Стійка пропадає, якщо переключитись на іншого персонажа. 

Мистецтво Камісато: Суйю 

Вибух стихій (ульта/Q-шка), що створює велике поле. На всіх ворогів, що в ньому знаходяться, обрушує Гідро клинки, які наносять Гідро дамаг (дуже схожу на ульту Гань Ю). Також посилює дамаг звичайних атак всіх персонажів в цьому полі. Триває 18 секунд, час відкату - 20 секунд. Коштує 80 одиниць енергії. Може снепшотитись (всі отримані бафи будуть діяти до кінця ульти). 

Як прокачувати: Е-шка -> ульта. Звичайні атаки можна не чіпати, адже вони не вплинуть на дамаг елементальної навички.

Пасивні навички Аято

Мистецтво Камісато: Міне Во Майтоші Кійотакі - бафає елементальну навичку. При використанні Е-шки Аято отримує одразу два стаки Намішену, а при вибуху його водяної ілюзії одразу отримує максимальну кількість стаків. Дуже сильна пасивка, адже завдяки їй можна не переживати за стаки, вони наберуться самі за секунду. 

Мистецтво Камісато: Мічіюку Хагецу - коли Аято не на полі, а його енергія менша ніж 40, він відновлює 2 одиниці енергії в секунду. Враховуючи те, що його ульта коштує дуже дорого, це корисний навик, який дозволяє не сильно переживати за відновлення енергії. 

Важливо! Можна використати ульту Аято першою, потім перемкнутись на сапортів, використати їхні навички та ульти, а потім назад до Аято. Через те, що його вибух стихій діє дуже довго, він все ще буде на полі, а ви при цьому наберете трохи енергії завдяки пасивці. Таким чином вам легше буде набирати енергію та використовувати ульту частіше.

Мистецтво Камісато: Щоденне готування - при приготуванні ідеальної страви має 18% шансу приготувати “Дивну страву” того ж типу.

Сузір’я Аято

Одразу відзначу, що хоча сузір’я дають приємні бафи, вони зовсім не є обов’язковими для Аято, адже навіть без них він повністю розкриває свій потенціал.

  • Сузір’я 1: Кьока Фуші - збільшує дамаг Е-шки на 40% проти ворогів з ХП 50% і нижче. 
  • Сузір’я 2: Джерело світу - збільшує максимальну кількість Намішен стаків до 5ти. Коли в Аято є хоча б 3 стаки, його максимальне ХП підвищується на 50%.
  • Сузір’я 3: Споглядання квітів - збільшує рівень Е-шки на 3.
  • Сузір’я 4: Нескінченний потік - після використання ульти збільшує швидкість атаки всіх ближніх членів команди на 15% впродовж 15 секунд. 
  • Сузір’я 5: Бансуй Ічіро - збільшує рівень ульти на 3.
  • Сузір’я 6: Безмежне джерело - після активації Е-шки, якщо Аято попаде по ворогу, то він виконує дві додаткові атаки, кожна з яких завдасть 450% дамаг (від сили атаки). Стаки Намішену на ці атаки не діють.

Артефакти: комплекти для Аято

В Аято є багато різних та сильних опцій на всі випадки життя. Через його механіку найефективнішим буде використовувати його як мейн-дд. Для цього підійдуть такі сети:

  • Повний сет Відлуння підношення

Найсильніший варіант. 2 артефакти з сету підвищать силу атаки на 18%, а 4 з шансом в 36% підвищать силу атаки на 70%. Цей ефект зникає після нанесення дамагу звичайною атакою. Якщо сила атаки не підвищилась, шанс зростає на 20%. Не дивлячись на те, що цей сет має властивості гачі, його бонус все одно дуже великий, та, якщо вірити тестерам, баф з 4-х артефактів буде діяти приблизно 50% часу.

  • Повний сет Серця глибин

Прекрасно підійде для Аято, адже дає 15% бонусу Гідро дамагу та збільшує дамаг від звичайних атак на 30% після використання Е-шки. Стабільний та сильний варіант. Якщо маєте кращі сабстати, сміливо обирайте його.

  • Повний сет Кінця гладіатора

Чудовий варіант, практично ідентичний по силі до Серця глибин. Дає 18% бонусу до атаки та збільшує дамаг від звичайних атак на 35%. 

  • Якщо ви не маєте жодного повного сету з перерахованих, можна комбінувати 2х2, наприклад 2 Серця глибин + 2 Гладіатора/Піднесення/Спогадів Сіменави/Кіноварного загроб'я. Це дасть вам 15% до Гідро дамагу та 18% до сили атаки. 
  • Повний сет Сіменави. Нормальний варіант, але Ультувати буде раз на дві ротації.
  • Повний сет Емблеми розсіченої долі.

Цей сет підійде лише в тому випадку, якщо ви використовуєте Аято лише для його ульти. Але як правило, він набагато краще показує себе в ролі головного дамагера.

Артефакти: стати

Тут все дуже просто. Основні стати:

  • Квітка - ХП;
  • Перо - Атака;
  • Піски - % атаки (варто зауважити, що хоча Намішен стаки залежать від ХП, це не означає, що Аято варто білдити через ХП, адже це не дасть дуже багато дамагу. % атаки завжди буде сильнішим);
  • Кубок - бонус Гідро дамагу;
  • Корона - крит шанс (КШ)/крит дамаг (КД), залежачи від того, чого саме вам не вистачає. Ідеальне співвідношення КШ до КД - 1:2. Тобто на 60% КШ бажано мати 120% КД. 

Підстати: КШ, КД, відновлення енергії, % ХП (бажано, але не в пріоритеті).

Зброя для Аято

Аято має багато гарних варіантів, навіть якщо ви Ф2П.

  • 5⭐ зброя: перші три мечі практично ідентичні по силі, всі мають високу базову атаку та дають КД або КШ. Харан (сигнатурна зброя Аято) лиш трохи кращий, але не суттєво. Небесний меч слабкіший, але може бути гарним варіантом через високу базову атаку та відновлення енергії.

  • 4⭐ зброя: перші два мечі дають хороший ефект, а також КШ/КД. Аменома чудовий Ф2П варіант, який дає багато атаки, а також допомагає вирішити проблему з відновленням енергії. Сталеве жало підійде, якщо ви граєте в командах, які базуються на реакціях, адже він дає майстерність стихій та приємну пасивку. Рев дракона краще всього використовувати в taser-командах.

Команди з Аято

Аято - дуже гнучкий персонаж, який чудово показує себе в багатьох командах. 

Taser-команда. Повністю побудована на електро-реакціях. Фішль та Бейдоу підтримують статус Електро на ворогах, дають багато дамагу. Четвертим бажано брати бафера. Крім Бенета чудово підійдуть Анемо сапорти (Казуха/Джин/Сахароза). Можна взяти Чжунлі для щита, або Юнь Цзінь, яка дуже сильно посилює звичайні атаки. Підійде також Кокомі через сильний хіл та Гідро частинки.

Вейп-команда. Аято добре взаємодіє з Сянлін та Бенетом, що дозволяє робити реакцію Пар майже постійно. Четвертим можна взяти будь-якого Анемо-сапорта, Юнь Цзінь, або Чжунлі. Сінцю не дуже добре працюватиме в цій команді, бо атаки Аято занадто швидкі, а Е-шка триває всього 6 секунд, тож більшість ульти Сінцю буде витрачено марно.

Фріз-команда. Тут Аято використовується тільки як сапорт. Замість Аяки чудово підійде Ґанью, адже її ульта разом з ультою Аято буде тримати ворогів постійно замороженими. Замість Венті можна взяти Казуху. Важливо мати хоча б 150% відновлення енергії.

Санфаєр. Аято | Беннет | Юнь Дзінь або Мона або Кадзуха | Джин. Команда від реакції випаровування, яку закриває сам Аято. Найкраще працює на босах, оскільки тоді статус Піро, що накладає ульта Джин під ультою Беннета є більш стабільним.

Моногідро. Є Лань | Сінцю | Кадзуха | Аято.

Оновлення: приклади команд з Дендро
  • Нахіда | Аято | Юнь Дзінь | Кукі

Тут Аято виконує роль головного DPS для команди, завдаючи шкоди та запускаючи різні гідрореакції. Нахіда підвищить Майстерність стихій Кукі та викличе бутони; Кукі візьме на себе хілл, а також підтримуватиме загальну команди через Гіперцвітіння; Юнь збільшить шкоду та швидкість (С6) нормальної атаки Аято.

  • Аято | Беннет | Кадзуха | Нахіда

Закриває реакцію Піро ульта Кадзухи, Аято виступає як аплікатор Гідро. В цій команді він є найкращим, оскільки Тарталья не руїнить реакцію лише в випадку присутності Нахіди (бо вона дає дуже багато Дендро статусу), а Сінь Цю в основному б'є в солотаргет. Тому, а ще за рахунок швидкого відкату навички, Аято є чудовою опцією.

  • Нахіда | Аято | Райден | Кадзуха

Дуже дорога команда, проте сильна і варта уваги, якщо не використовуєте цих персонажів у інших командах. Аято накладає Гідро; Кадзуха зменшує елементальний опір ворогів і групує їх до купки; Нахіда накладає статус Дендро; Райден запускає реакцію Гіперцвітіння і допомагає напарникам з енергією.

  • Дендро гг | Аято | Кукі | Кадзуха

Концепція цієї команди така ж, як і в прикладі вище, проте вона є більш дешевою та менш ефективною. Якщо не вистачає хіллу від Кукі, можна замінити Кадзуху на Джун Лі, але ви пожертвуєте загальною шкодою команди.

  • Дендро гг | Аято | Сян Лін | Барбара

По суті це вейп команда, проте Дендро гг допоможе створювати бутони поза полем, що забезпечить додаткову шкоду.

Отже, Аято - сильний дамагер з досить простою механікою. Різноманітність білдів та команд дозволять ефективно використовувати його як новачкам, так і досвідченим гравцям. 

Автор: konan
6022
 

Коментарі 7

Правила написання коментарів. За недотримання – бан!
Заборонено:
  • Використання ненормативної лексики (мат) у повідомленнях
  • Спілкування не на тему матеріалу
  • Будь-які образи інших учасників, у тому числі автора матеріалу
  • Написання повідомлень повністю або частково ВЕЛИКИМИ літерами (Caps Lock)
  • Висловлювання своєї думки, не підкріплюючи її аргументами
  • Використання посилань на сторонні сайти або використання зображень/відео/іншого контенту, що містить вищезазначені посилання
Повідомлення, що порушують ці правила, будуть видалені, а злісні порушники - позбавлені можливості додавати коментарі на сайті!