Проходження квесту «Стародавня мова, нові знання»
Кхем, сьогодні наша задача - пройти світовий квест пустелі «Стародавня мова, нові знання». Доступ до деяких частин цього завдання відкриється тільки на реальний наступний день після повного проходження ланцюжка «Золота країна мрій» (раджу ознайомитись з гайдом тут), тому краще спочатку пройдіть останній, щоб не розпилятись на обидва боки одночасно (до того ж, більшість необхідних точок телепортації так чи інакше розблокуються під час закриття «Країни мрій»). Без зайвих слів, починаємо!
«Подвійний доказ»
В разі виконання умов, зазначених вище, при телепортуванні до Статуї Архонтів в селі Аару одразу почнеться необхідна кат-сцена, що відкриває завдання. Далі все як зазвичай — трохи сюжету, зустріч з головними діючими особами і дрібка діалогів.
- Як орієнтуватися в меню Кам'яної плити
Інструмент орієнтування буде знаходитись у вашому інвентарі серед квестових предметів. Тицніть та перейдіть у вкладку, позначену міткою з хрестиком. Там обираємо «Місце переродження». У вас на карті з'явиться позначка — телепортуйтеся до неї.
Місце переродження
З цієї печери і почнеться наша мандрівка. Переміститись туди вам допоможе прихований телепорт (гайд на його знаходження). Сміливо стрибаємо у дірку, відмічену на скріншоті, продовжуючи бігти за міткою. Знизу вас зустріне Першородна іскра та проведе до центральної кімнати з головломкою. Ваша задача: знайти інші дві іскорки.
- Перша іскра
Від місцезнаходження першого світила біжіть в прохід спереду (на той момент у вас будуть відкриті не всі проходи, тому загубитись буде важко). Ви швидко опинитесь у кімнаті з примарними смолоскипами та заблокованим монументом. Щоб отримати бажану іскру, вам необхідно підпалити усі факели.
Для цього стрибніть у канаву і, орудуючи трикутничком на плиті, отримайте жовтенький ромб. Пробіжка по окружності перетворить синенькі смолоскипи на звичайні і ви спокійно зможете їх активувати. Забираємо довгоочікувану іскру!
- Друга іскра
Одразу після супроводження першої, інша затоплена кімната осушиться і вам стане доступна наступна головоломка. Принцип її вирішення заключається у тому, щоб +- водночас активувати дві клітки.
Секрет розблокування доволі простий — відправте обидві запчастини перебувати в монументах на півшляху. Потім активуйте той, що зліва, одразу переміщаючись чотирьохлисником до правого (інтервалу часу вам вистачить).
Тільки будьте обережні — вам можуть заважати дві Конструкції, що з'являться після активації постаментів. Якщо в цьому випадку проблем у вас не виникло, то іскра ваша. Можете спокійно прямувати за нею до центрального залу.
На цьому дана локація вважається закритою. Прямуємо до наступної.
Місце дихання
Застосовуємо той самий алгоритм дій, що й для попернього місця: вкладка місць -> місце -> перейти -> карта. Територіально локація знаходиться в межах Залу Сехем, до якого прив'язана головоломка зі зниженням рівня води. Для квесту вона не є обов'язковою, але її вирішення дасть вам приємні нагороди (проходження моя колега залишила ось тут).
Тому, якщо ви відкладаєте попередню головоломку на кращі часи, раджу продовжувати рухатись за нашою міткою. Вона приведе вас до чергової іскорки.
Слідування за нею приведе вас до вентилятора. Для того, щоб він не заважав, вимкніть його книжкою поряд. Супроводжуємо, зустрічаємо з обіймами ще одну іскорку та декілька Конструкцій з потрібними нам колонами.
Цього разу нам знадобиться ще одна, третя іскорка. Її ви знайдете, якщо повернетесь до залу з вбитими Механізмами. Ліворуч буде ліфт - активуйте його та покиньте завчасно, на другому поверсі. Вуаля, перед вами третя іскорка!
Місце поглинання
Ви опинитесь в головній і, по сумісництву, останній локацїї даного етапу. Усі іскри будуть прямо під вашими ногами — скрін зроблений з іншого кінця залу. В принципі, в їхньому супровожденні наче нічого складного немає (тільки одну може здути потоком вітру, але він періодично вимикається, як і в іспитах попередніх квестів).
Гігантський механізм також не викличе особливих труднощів — біганина по кругу та тикання на консолі як завжди працює. Є в цьому залі й дві загадки, але для квесту вони не потрібні.
Після невеличкої сюжетної вставки вас одразу ж запульне в наступуну квестову локацію. Ваше завдання залишиться аналогічним, щоправда, тут взагалі ніяких перешкод у знаходженні світил не виникне (маркерами відмічені, як-ніяк).
- Бос
А ось далі буде серйозніша бійка. На вас чекає битва з послабленою версією Алгоритма матриці спостереження. Загальні поради для перемоги, які можу надати:
В Цілому, вбивається він відчутно легко, в порівнянні зі своїм початковим варіантом, але якщо у вас виникають труднощі, то раджу взяти в команду Електро персонажа (можна й Дендро теж, так буде легше перевести Матрицю в послаблений режим). Він допоможе вам впоратись з невидимою фазою. Резисти в моба стандартні, тому на решту командних слотів можете брати кого заманеться. Про існування їжі теж не забувайте.
Приблизно так і завершується перший, найскладніший етап квесту. Точніше, його практична частина.
Нагороди:
- 500 очок пригод
- 60 каменів витоку
- 40 тисяч мори
- 4 книги героя
- 4 магічної руди
Одразу після виконання цієї місії можете розпочати наступне завдання під назвою «Мрія Сохейля».
«Мрія Сохейля»
Квест складається з одразу декількох підетапів (вони всі стануть вам доступні після бесіди з паном Сохейлем), а саме «Невидимий бар'єр» та «Приховані найманці». Почнемо з першого.
«Невидимий бар'єр»
- Перше місце
Почнемо з руїн, що розташовані найближче до Статуї Архонтів (скрін вище). Для того, щоб віднайти плиту, нам необхідно виконати наступні дії:
- Підходимо до входу в завалини, біля якого сидить Конструкція. Демонтуємо робота, активуємо консоль поряд та заходимо.
- Підбираємо трикутничок та вмикаємо платформу неподалік.
- З'явиться жовтенька клітка з ромбом — забираємо його.
- Прямуючи коридором за допомогою властивостей нещодавно знайденого предмета, десантуємося в дірку.
- Взаємодіємо з кубом та забираємо плиту «Записи про прозорі руїни, перша частина».
- Друге місце
- Звірившись зі скріншотом (якщо необхідно) заходимо з зазначеного боку. Підбираємо трикутничок та вмикаємо платформу.
- Як і в першому місці, біля вас з'явиться клітка з ромбом. Так само забираємо.
- Завернувши праворуч ви зіткнетесь з перемикачем, що частково занурений у пісок. Розкопуємо його за допомогою будь-якої Анемо навички.
- Дана консоль розблокує для вас іншу (що відкриває вихід) та скриньку з Плитою.
- Третє місце
- Увійдіть у руїни. Ліворуч будуть сходи - підніміться по них.
- В кімнатці нагорі, яку ви побачите майже одразу, взаємодійте з кубом.
- Двері навпроти прочиняться і перед вашими очима опиниться трикутничок. І звісно його треба розмістити на плитах — точніше, на найближчій до вас.
- Керовані ромбіком-короною з клітки спускаємося на перший поверх споруди, але вже іншими сходами. Там буде другий трикутничок (або можете просто почекати, поки зареспавниться перший, це займе 1-2 хвилини).
- Взаємодійте з вже іншою платформою, доки не з'явиться синенька клітка. Вона активує для вас прохід, в якому буде ще один куб-консоль.
- Він і вкаже вам шлях на скриню в сусідній кімнаті.
- Четверте місце
- Заходите в руїни з боку піраміди. В побудові буде три проходи — ви прямуєте в центральний.
- Можуть заважати бар'єри, тому краще зверніть праворуч (обходячи колону), щоб дістатись трикутничка-активатора.
- Тим же шляхом встановлюємо його на законне місце.
- Клітка-лазер-двері-скринька-вихід. Кінець етапу.
Нагороди:
- 300 очок пригод
- 40 каменів витоку
- 20 тисяч мори
- 3 книги героя
- 3 магічної руди
За бажанням ви вже можете забрати нагороду в Сохейля за дане завдання, проте краще пройдіть і друге, щоб не бігати туди-сюди й забрати все одразу.
«Приховані найманці»
Рухайтесь за маркером квесту дуже обережно,щоб не дай Нахіда, не звернути на себе увагу еремітів.
Як ви напевно вже зрозуміли, вашою задачею буде непримітно прослідкувати за дівчиною з жовтеньким світлом над головою. Вона ненароком видасть вам пароль, а саме »Марг бар Парвезраван…». Застосуйте його на консолі перед великими дверима, щоб отримати досягнення «Який пароль» та продовжити виконання завдання.
Тільки майте на увазі, що триггером для продовження квесту буде саме фраза НПС, а не ваше знання фрази.
Ваша ціль знаходиться всередині найбільшої скарбниці. Це буде дуже простора кімната, засипана скринями та ворогами. Але нехай вони вас не спокушають, адже квестовий предмет знаходиться в звичайній скрині (див. скрін нижче).
А також те, чим нас порадують:
- 350 очок пригод
- 40 каменів витоку
- 40 тисяч мори
- 3 книги героя
- 3 магічної руди
Фінал «Спогади пустелі»
Для закінчення квесту вам необхідно буде додатково дослідити Курган бенкетів. З однієї сторони (з якої вам варто заходити) в коридорчику буде розташована червона клітка, з якою вже зустрічалися неодноразово протягом завдань. В цієї головоломки є декілька варіантів вирішення, але пропоную наступний:
- Стрибніть в дірку з повітряним потоком та зверніть у прохід ліворуч.
- Ви опинитесь в кімнатці з кубом-активатором та загадкою з лазерами. Активуйте першу клітку, яку побачите (вона розташована біля гілки дерева).
- Тим же шляхом поверніться в перший зал з червоною кліткою, але цього разу зверніть в коридор праворуч.
- Ви опинитесь в кімнаті з трикутничком. Заберіть його та поверніться до плити в кімнаті з консоллю. Активуємо, а що ще.
- Далі ще елементарніше — вмикаємо куб.
На горищі піраміди вас буде чекати необхіна скринька з квестовим предметом. І.. все! Не рахуючи останнього діалогу з паном Сохейлем, квест можна вважати завершеним.
Нагороди:
- 300 очок пригод
- 40 каменів витоку
- 20 тисяч мори
- 3 книги героя
- 3 магічної руди
Що ж, на цьому закінчимо. Сподіваюсь, що дана стаття вам допомогла (в тому разі, якщо допомога була потрібна, звісно)!
За візуальний матеріал велике дякую WoW Quests та ось цьому ресурсу.
Genshin Impact 2.4: як відкрити вхід та потрапити до Енканомії
- 916
- 5
- 25 липня 2022
Гайд на Беннета - найкращого бафера в Genshin Impact
- 668
- 1
- 29 травня 2023
Як швидко перемогти Шьокі но Камі (бос Скарамуш) в Genshin Impact
- 1134
- 8
- 9 листопада 2022
Genshin Impact: як розблокувати Розкішну скриню в Руїнах Панджвахе
- 668
- 3
- 30 січня 2023
Коментарі 2
Правила написання коментарів. За недотримання – бан!