Гайд на Яо Яо в Genshin Impact: з чим їсти цю редиску
Шановні друзі, ми всі зібралися тут сьогодні з відомої причини — дізнатися білд чудової дівчинки на ім'я Яо Яо. Я поділюся з вами своїм баченням найкращого розкриття гемплею Яо Яо, кращими артефактами та зброєю на цю чарівну дівчинку.
Базова аналітика Яо Яо
Якщо розглядати Яо Яо суто з точки зору суворої фактичної користі, то вона може виконувати дві ролі - хіллер і саб дпс. Звісно, вони можуть міксуватися між собою, але простіше розбирати їх окремо.
- Хіллер Яо Яо
Необмежений у своїх можливостях, неймовірно потрібний для деяких зв'язок білд. Дендро хіллер є дуже приємною опцією, оскільки комбінує в собі роль саппорта (накладання/аплікація Дендро статусу для подальших реакцій) і захисника. Візьмемо у приклад ті самі команди через Бутонізацію, в яких тебе час від часу вбиває твоя ж шкода. Нічого нового не буде в тому, що акцент ми робимо власне на ХП і всі похідні від нього. Збірку в хілл в якійсь мірі можна назвати бюджетною, оскільки саб дпс включає в себе той самий баланс, але з додаванням дамаг статів типу сили атаки чи майстерності стихій - останнє все ж в пріорітеті.
Один з варіантів стилю гри базується на використанні Е і більше нічого.Також є альтернатива — гра від вибуху стихій у вигляді повноцінного використання стійки (період нанесення шкоди на полі) Q як основго джерела відновлення здоров`я. Так Яо Яо більше схожа на драйвера — каверзна підкатегорія. Виноска для незнаючих:
Драйвер - це роль в команді, що полягає у використанні навичок персонажів поза полем (типу ульти Сінь Цю чи Бей Дов). Поняття доволі широке, але в більшій мірі є позначенням саппорта на полі. Грубо кажучи, активний персонаж певним чином підтримує свою команду якимось баффами (необов'язково) і допомагає їм використовувати свої навички. Не завжди драйвер має наносити захмарну кількість шкоди.
Як на мене, мало не ідеальне застосування для Дендро дівчинки. То ж крім того, що нам тепер необхідна ульта по відкату (80 одиниць енергії самі себе не наберуть) нам ще треба якось її реалізовувати. Тут і перший пасивний талант згодиться — доведеться побігати. Буквально, бо це спавнить нам редиски, а також зайців при самому натисканні (що є аналогічними до зайців елементальної навички в плані механік). Але ні, випереджу питання, сет Міллеліта з ними не працює, він розповсюджується лише на Е. До речі, важлива деталь - зайці, яких спавнить ульта, моментально зникають при перемиканні на іншого персонажа.
- Саб дпс Яо Яо
Як я вже обмовився вище, ця збірка дорожча. Ми намагаємося зберегти ХП для відновлення здоров'я, але розвиваємо й інші характеристики — не забуваємо, що хілл в Яо скейлиться від ХП, а шкода навички від АТК%. У випадку реакції Бутонізації майстерність стихій вийде на перший план, а з Розростанням крити і сила атаки не стануть зайвими. Загалом, особливих уточнень окрім цього немає, основні принципи гри розписані вище. Гадаю відтепер, після такого полотна тексту, варто перейти і до більшої конкретики стосовно білдів.
Пріорітет прокачки талантів Яо Яо
- Для хіллера суто від Е для нас закономірно важлива лише Е.
- Для драйвера (себто той самий хіллер/саб дпс від ульти) Е=Q по користі.
І там, і там звичайну атаку можемо ігнорувати/прокачувати в останню чергу.
Зброя для Яо Яо
Почнемо з легендарних варіантів. «Посох червоних пісків» і «Хома» є найприємнішими в саб дд збірці — обидва по-своєму гарні й універсальні, але дорогі по своїй суті.
«Послання вітрів» є дешевшим аналогом для статової збірки. Єдиний недолік у тому, що воно лімітоване (якщо завалялося, то ви знаєте, що робити).
«Пронизуючий місяць» ідельно реалізовує саппорт потенціал за рахунок пасивки, є доступним — чудове співвідношення ціна/якість. Туди ж іде й «Хрест-спис Китаїн».
«Спис Фавонія» так само приємно лежить у ручках Яо Яо. Зазвичай призначений для драйвер збірки або саппорта. Звісно, є дамажний аналог для саб дд «Вилов», або взагалі «Сяючі жнива».
«Загибель драконів» неймовірний вибір для гри від Бутонізації або Горіння. За умови закриття реакцій і підтримуванні пасивки, може стати найкращим 4*.
І, спускаючись до найбільш бюджетного, «Чорна китиця» для суто хіллерського білда.
Артефакти для Яо Яо
Основою для вибору є п'ять варіантів.
- Спогади дрімочого лісу
Як найуніверсальніший сет в плані шкоди і саппорт потенціалу Яо Яо. Може застосовуватись в контексті будь-яких команд (звіно, де ще його немає) де наноситься Дендро шкода, або ж присутній ще один Дендро, що в ці артефакти не вдягнутий (наприклад, Нахіда/Колеї).
- Квітка загубленого раю
Йому варто окремо приділити увагу — необхідно, щоб сама Яо Яо закривала реакцію Бутонізації (в інших збірках не застосовується, оскільки лише в цій реакції Дендро не виступає лише основою, а має змогу її закінчувати/закривати).
- Позолочені сни
В основному призначений для розгону шкоди самої Яо Яо, здебільше під команди від Розростання.
- Стійкість Міллеліту
Цей призначений для гри від Е-шки і не більше, тобто гри від позиції кишенькового хіллера. Тримаємо в голові, що зайці вибуху стихій і зайці елементальної навички не є однаковими, отже на тих, що на ульті, він не працює.
- Церемонія стародавньої знаті
Для Яо Яо на позиції драйвера, що жме Q по відкату. Звісно, можна вдягнути і на хіллера, але намарно набирати відновлення енергії, щоб натиснути ульту і піти з поля (що є марною тратою потенціалу) не має великого сенсу. Щоправда, ніхто не забороняє — особливо, якщо в статах у вас суто випадково назбиралось 220-240% ВЕ.
Мають місце і такі набори як «Емблема розсіченої долі» (для драйвера з критами, наприклад); антисети «Приборкувач грому» в команду від Розростання/Загострення, та «Ступаючий по лаві» для Горіння; хіллерські сети (типу «Молюска» чи «Діви»). Негарно буде не згадати й «Інструктор» — бюджетно і корисно для команди, нічого зайвого. Правда ХП з ним трохи просяде, але чого не зробиш заради баффу на 120 МС.
Стати артефактів
Для різних білдів різна ситуація, тому, як і в розділі щодо прокачки талантів, буде декілька категорій.
- Дендро аплікатор+хіллер
Корона — бонус лікування або ХП; келих — ХП; годинник — ХП або відновлення енергії. Нижче концентруємося на ХП і відновленні енергії. Орієнтовані характеристики — 30к+ ХП, 200+ ВЕ.
- Білд через майстерність стихій (Бутонізація)
Корона — майстерність стихій/ХП/бонус лікування; келих — МС або ХП; годинник — МС/ХП/ВЕ. Нижче шукаємо ВЕ, Мс і ХП. Збиратися в здоров'я навіть тут все ще практично, але якщо Яо Яо виступає персонажем-створювачем бутонів, то краще зосередитися власне на Мс. Кістяк характеристик — 22к+ ХП, 600 МС, 180-200% ВЕ (якщо є другий Дендро/в паті є Фавоній).
- Розростання і власна шкода Яо Яо
Корона — крити (під відношення 1:2); келих — бонус Дендро шкоди; годинник - мс/атк/ве. Нижче знаходимо крити, атаку, ВЕ і МС. Просто статова збірка, нічого наднового. Бажані характеристики — 60/120 крити, 150-200 МС, 1500+ АТК, 180%+ ВЕ.
Сузір'я Яо Яо
Точніше, мої коментарі до них.
С1 — корисно як для саппорт білду, так і для самої Яо Яо. Особливо, якщо ми говоримо про другу частину опису - вона дуже допомагає в реалізації Q дівчинки (дозволяє більше спрінтувати, а більше спрінту=більше хіла і шкоди).
С2 — для драйвера Яо Яо. Дозволяє зекономити приблизно 15-20% відновлення енергії.
С3 — рівень в навичку ніколи не буває зайвим.
С4 — чудово для Бутонізації і Розростання.
С5 — аналогічно С3.
С6 — для всіх збірок приємно, особливо в тому випадку, якщо Мегаредис накладає додатковий Дендро статус (чекаємо тестувань, на даний момент ще невідомо).
Команди для Яо Яо
Всі я фізично не перерахую, тому запропоную найбільш популярні і цікаві (на мою думку) приклади.
- Яе Міко+Сара/Фішль+Кадзуха+Яо Яо
Найскласичніша з найкласичніших команд через Загострення. Тут Яо Яо може грати як на полі, так і поза полем. Враховуючи те, що тотеми Яе не прив'язані до якоїсь стійки, то можна спокійно розгулятись, або просто поставити зайця на Е і перейти на іншого персонажа. В такому випадку замість Яе спокійно встане Райден.
- Аль-Хайтам/Нахіда+Фішль+Яе Міко+Яо Яо
Ось це вже найкласичніша з найкласичніших через Розростання. Тут дівчинка на додачу може брати собі трохи критів.
- Яо Яо+Сінь Цю/Єлань+Тома+Колей
Оскільки тут у нас Тома виступає організатором Цвітіння (відповідно, має МС білд), то щит в нього не є дуже міцним. Тут і стане актуальною Яо Яо. Принцип заключается у тому, що дівчинка бігає на полі в стані Q і звичайними атаками (в проміжках між спринтами) активує мечі Сінь Цю й Багряний щит Томи. Колей тут задля полегшення в плані відновлення енергії і зворотнього баффу команди, завдяки Дендро резонансу і сузір'ям, якщо останні присутні.
- Яо Яо+Сінь Цю+Єлань+Райден
Тут вона вже є абсолютним драйвером, двигуном пачки від Вегетації. Гемплей схожий на попередню команду, тому повторюватись не буду (тільки тут закриває реакцію Електро персонаж).
- Нілу+Єлань+Нахіда+Яо Яо
Бутонізація, в якій можна не боятися швидко вмерти від своєї ж шкоди. Раніше схожими за роллю були Барбара і Кокомі — проте будьмо чесними, перша не така зручна, а друга не у всіх є. Ідеальний персонаж на цей слот, ніяк інакше.
Думаю, на цьому можна згоратися. Діліться в коментарях своїми враженнями від цієї чудо-редиски, яку ком'юніті чекає вже бозна-скільки. А я з вами тимчасово прощаюсь, до зустрічі в інших гайдах!
Гайд на звільнення видрочок та дорогоцінну скриню
- 277
- 2
- 25 серпня 2023
Як вирішувати загадки з піском: отримуємо Розкішну скриню та секретне досягнення
- 1191
- 5
- 27 січня 2023
Genshin Impact: як активувати механізми в Розломі?
- 678
- 5
- 8 серпня 2022
Гайд на Кукі Шінобу: на що ж здатна ця учасниця банди Аратакі?
- 729
- 4
- 8 травня 2023
Коментарі 4
Правила написання коментарів. За недотримання – бан!