Сьогодні в топах сором'язливі: гайд на Фреміне
Здоровенькі були! Продовжуємо триматись в тонусі і випускати статті аж на часі (все для вас). А сьогодні предмет обговорення ніхто інший як Фреміне.
Автор арту: @kyuudo9
З яких гвинтиків білд збирати і як отой апарат від бога працює
За відром чифіру чи філіжанкою кави поговоримо про здійсненну мрію (привіт картам таро і скілсету Дотторе) - Фреміне, дамагера від Розбивки. Тобто, Кріо/фіз дамагера, що, поміж іншим, найкраще почуває себе в Вегетації. Підозрюю, що ви нічого не зрозуміли, тому хутко біжу розминатись біля графітної дошки і полички крейдою.
Є дві фракції - фізична та Кріо. Вони однаково ймовірні і вживаються в цьому герої з декількох простих причин: самостійне регулювання шкоди (ви обираєте, яку з її видів зменшити - фантастично, правда?), однобічність і через те часткова калічність кожної з, неосяжна кількість команд і глибина вашої віри в можливість зібрати щось вражаюче. Кріо збірка сильніша в короткій ротації через бурст і реакцію, фізична сильніша... ні, вона завжди слабша - не дивуйтесь, що в персонажа, який позиціонує себе фізиком перевага не в своїх рядах, це норма - окрім єдиного випадку. Як ми знаємо завдяки року безперестанного використання Дендро, деякі з реакцій здатні до органічного неконфліктного співіснування. Подекуди через феноменальну здатність розминатись між собою і невідомо яким дивом існувати в декількох паралельно встановлених таймінгах (всесвітах на практиці), а іноді через персонажів, що своїм старанням та синергією створюють відповідне середовище. Зазвичай обидва разом. Таким чином і з'являється монструозна комбінація, що здатна втілювати в життя до шести реакцій синхронно. Але про це ви ще встигнете прочитати в розділі "Команди", тож ближче до діла, про навички:
- Тиск дрейфуючого льоду (Елементальна навичка, Е)
Основне, що потрібно усвідомити. Це - кістяк скілсету Фреміне. В разі застосування він переходить в "стійку". Кожна звичайна атака наносить скоординовану Кріо і/або фізичну шкоду та збільшує кількість стаків (скор. "Тиск") на 1, до 4 стаків. Повторна активація навички/використання звичайної атаки з чотирма стаками спровокує шкоду "Руйнуючого тиску" (залежить від шкоди попередніх додаткових атак). Це саме той "важіль", який дозволяє взяти під контроль збільшення певного типу шкоди - кожен рівень "Руйнуючого тиску" зменшує долю Кріо шкоди на користь фізичної.
Ну і аплікація Пневми раз на 9 секунд, куди ж без неї, вроджений фонтейнівець.
- Засідка тіньового мисливця (Вибух стихій, Q)
Скидає кд навички на 70% і подвоює шкоду від скоординованої атаки. Кожна звичайна атака в обох видах стійки (активна система стаків Е та Q) збільшує "Тиск" на 2. Загалом дозволяє вмить досягти максимуму стаків. І так, вам же краще натискати ульту кожну ротацію, бо ручне набивання стаків зробить з вас самогубця. Дуже повільного, невдалого самогубця.
- Пасивні навички
Ще більш масштабне пришвидшення нарахування стаків в "Глибинному зануренні" і множник в "Паралельних конденсаторах", на який вам буде чхати 90% часу через його вартісне перекриття кориснішими баффами в командах іншого типу. Поки ми балакатимемо Розбивка бовтатиметься на периферії і не нагадуватиме про своє існування буквально нічим, тож, як ви зрозуміли, сфера впливу цієї пасивки обмежується цяткою "Та сама пачка з Вегетацією".
- Усього потроху
90 рівень не обов'язковий, а от за талантами слідкуйте, прив'язка відсотків доволі відчутна. Гра з Розбивкою і Заморожуванням відповідно приємна контролем бойової ситуації, тож знайте, від чого відмовляєтесь. Також якого ви б Фреміне не зліпили, він здебільшого буде солотаргетним.
Пріорітет прокачки талантів Фреміне
Для фізичного ДПС E > A > Q.
Для Кріо ДПС E > Q > (?) А (якщо збираєтесь грати з Чун Юнем та інфузією відповідно).
Ротації для Фреміне
- (E - Q) - звичайна атака - звичайна атака - E - звичайна атака - Е
Для фізичного білду. Вся частина без дужок повторюється до кінця віків Q.
- (E - Q) - E - E - E - звичайна атака - E - E - звичайна атака
Для Танення. Хоча, в цілому, ви використовуватимете його й в Заморожуванні чи Монокріо.
Зброя Фреміне
Фізична збірка
Зброя названа в межах 25%-0% виграшу демеджу в порядку спадання.
- Пісня розбитих сосен
Кращий вибір для фізи і той, що, несподівано, пасе середину топів мелт білду. Висока база і пасивка виявилася настільки корисною, що без Беннета клеймор гойдається між другим і третім місцями (з переважним знаходженням на останньому).
- Червонорогий каменеруб
Трохи корисніше в фізі за рахунок взаємодії з одним із головних чинників шкоди, але назагал юзабельний всюди через верхній стат. В галявині Беннета є найсильнішим, і тут жоден невірний не в змозі оскаржити.
- Маяк очеретяного моря
Клеймор контрастів: на П5 найсильніший, на П1 найслабший з п'ятизіркових.
- Небесна велич
Еталон. Неперевершений у своєму єднанні з власником.
- Меч драконячої кістки
- Некутий
Був би Джон Лі в подарунок, було б неймовірно.
- Вовча загибель (ака Вовчий надгробок)
Розкривається аж під час того, як вороги слізно благають їх добити. Тобто запізно для справжніх сподівань на користь пасивки.
- Чорногорська бритва
Гірша з можливих стакових систем булижником з ланцюгом "кардинал" тягне кудись нижче дна Кур-де-Фонтейну.
- Кам'яний меч
Бодай якого б генія ви з себе не вичавлювали, проте ідеальну команду громадян Лі Юе не зібрати. Апроксимація в природньому її вигляді, легше змінити зброю, ніж змінити світ заради зброї.
- Розмовна палиця
Якщо плануєте грати з Беннетом чи Бей Дов.
- Тінь хвилі
Якщо плануєте грати з Беннетом чи будь-яким іншим "карманним" цілителем (дешевша "Палиця" edition).
- Прототип: Архаїчний
Збірка в Танення
Кандидати ті самі, але вони сильніше наближені один до одного в табличних розрахунках і дружніші до пропозицій альтернатив. Список охоплює виграш 20%-0%.
- Маяк очеретяного моря
- Червонорогий каменеруб
З попереднім слотом розрив менше одного %, тож розподіл в даному випадку - номінальний.
- Пісня розбитих сосен
- Меч драконячої кістки
- Некутий
- Вовча загибель
- Кам'яний меч
- Небесна велич
- Розмовна палиця
- Чорногороська бритва
- Тінь хвилі
- Прототип: Архаїчний
Ви можете спитати - автор, я взагалі кого читаю, де неосяжний список з тридцяти п'яти тисяч... всього? Дійсно, обидва топи доволі короткі і більшою мірою орієнтовані на 5* варіанти. Ні, генератор натхнення не вмер, а ідея провернути історію минулих статей відвідувала (план в цілому як завжди спирався на кроштейн замість милиць, що, тим не менш, ніколи не заважало і заважати не повинно було). Але останнє слово за ігровим досвідом, а він наступний: проблематика клеймору критична для Фреміне. Наслідком цьому твердженню послугував жорсткий топ і чітке розділення.
Артефакти Фреміне
Покажчик поруч з кожним набором охарактеризує належність до білду.
- Блідий вогонь (фіз)
Найліпше, що ви можете здобути.
- Заблукалий в хуртовині (фіз і Кріо)
Ілюстрація безвиході в обох випадках. Або задля перманентної Розбивки з надійним Гідро аплікатором.
- Золота трупа (здебільшого Кріо)
Не весь потенціал коштовного бонусу, але що маємо.
- Ступаючий лавою (Кріо)
Не зраджую собі і наполегливо продовжую просувати цей сет (може колись його визнають). Екіпірується в Танення.
- Мисливець Сутінкового двору, Відголоски піднесення, Кінець гладіатора, Зустрічна комета (фіз)
Вкладення тільки в звичайні атаки не є абсолютним марнотратством. Переінакшуючи відомий вислів на геймерський лад, користь звичайних атак занижена в порівнянні зі шкодою Е, але ніхто не спромігся до них це донести.
І збір 2+2 звідусіль, де тихо, трирічно накопичена пилюка і підозрілий сивобородий павук в кутку: вищеперераховані/"Кіноварне загроб'я"/"Емблема розсіченої долі"/"Спогади Сіменави"/"Лицар крові" (тільки фіз).
Стати Фреміне
Про майстерність стихій:
Ось вбитою рибою на поверхню вспливла Розбивка . Шкода від неї незначна (якщо ви взагалі нею користуєтесь, надав перевагу на етапі тимбілдингу), і вона не претендує на становлення головним джерелом ДПС. Копійчини з неумисних 30-80 мс не заважатимуть, а якщо ваша збірка - вінець творіння, то і зроблять щось своє; проте це не настільки добре, щоб прагнути. Гібридний Фреміне буде звучати цікаво, коли з'явиться саппорт під "тяжкі удари". А поки мовчки сидимо і моніторимо Кристалізацію, вона приблизно в такій самій глухомані локусного комплексу неповноцінності (але, на відміну від, має намір витягти себе ж за волосся рукою Навії).
Для фізичної збірки розподіл такий:
- Корона: крит. шкода/шанс
- Келих: бонус фізичної шкоди/сила атаки
- Годинник: сила атаки/відновлення енергії
Пріорітет характеристик: відновлення енергії -> крити -> сила атаки % -> флет. атака -> майстерність стихій
Еталон: 60/180% крити, 2300 атк, 180+ % ве, 50-80 мс.
Для Кріо збірки (здебільшого це Танення):
- Корона: крит. шкода/шанс
- Келих: бонус Кріо шкоди/сила атаки
- Годинник: сила атаки/майстерність стихій (*тут і далі: якщо граєте через Танення)/відновлення енергії
Пріорітет характеристик: крити -> відновлення енергії -> майстерність стихій* -> сила атаки % -> флет. атака
Еталон: 70/160% крити, 1800 атк (компенсується Беннетом), 200+ % ве (якщо єдиний Кріо в команді), 150+ мс.
Сузір'я Фреміне
С1 - безпечний (платний) шлях зекономити крит. шанс задля левової частки загального ДПС персонажа.
С2 - інвестування 20% власне статового ве.
С3 - цінне для Фреміне-фізушника та Фреміне-хлопчина-отримав-інфузію-від-Чун Юня.
С4 - невеличкий універсальний бафф зі стабільним графіком спрацювання.
С5 - застосовується при усіх стилях гри, де хочеться підсилювати Е всіма правдами і неправдами.
С6 - на додачу до атаки з С4 тепер можна потішитись безкоштовною критичною шкодою.
Крихти підсилень, що милують око разом і полегшують становище вибору зброї поодинці (де вибір некритової ризикує підставити весь баланс). Вподобано і мейнерам рекомендовано.
Команди з Фреміне
Пріорітетність героїв написана зліва направо.
- Фреміне, Е Лань/Син Цю, Кукі/Райден, Нахіда/Бай Чжу
Вегетація. Саме цій команді я влаштував парад овацій напочатку. Фреміне делегує Заморожування (+бутони, +статуї), руйнує статуї (+робота пасивки), відбувається Вегетація (+шкода), фоном на мобах висить Надпровідник (+ до власної шкоди Фреміне), зверху ультімейт Е Лань баффає (ЩЕ + до власної шкоди Фреміне). Убивча пушка-ракета, здатна на все.
- Фреміне, Син Цю/Е Лань, Фішль/Яе/Райден (від E)/Ліза/Бей Дов/Кукі/Дорі, Міка/Чжун Лі/Лайла або Діона/Мона
Розбивка.
- Фреміне, Фішль або Яе (також Яе може займати третій слот)/Кукі/Райден/Ліза/Бей Дов (можна, але вона воліла б грати з більшою вірогідністю спама звичайними атаками)/Дорі, Розарія/Нахіда/Альбедо, Чжун Лі/Міка/Діона або Лайла (саме в такому порядку)/Беннет (сполучається з таймінгами та позиціонуванням Фреміне гірше, ніж хотілось би)/Юнь Цзинь/Джин (з сузір'ями)/Сінь Янь
Класична фізична пачка від Надпровідника.
- Фреміне, Шень Хе/Чун Юнь/Сян Лін (також займає третій слот)/Нахіда, Кадзуха/Сахароза/Джин/Лінетт, Беннет
Реверс Танення через Сян Лін, Горіння та Санфаєр в одному флаконі, обирайте.
- Фреміне, Шень Хе/Лайла/Діона, Розарія/Чун Юнь/Ґань Юй (від Q)/Кея, Кадзуха/Венті/Джин/Лінетт/Анемо гг
Монокріо. Для Заморожування другий блок замінюється незалежним від атак Гідро аплікатором (Кокомі, Мона), оскільки обговорюваний Фреміне індиферентний до них і проявляє себе краще в наголосі на Е-шці.
Післямова
Автор арту - @reallyveverka
Щиро сподіваюсь, що цей невеличкий посібник з білдобудування Фреміне допоміг вам (підтримати автора -> * тиць *)! А на цьому я з вами (не)прощаюсь - побачимося в наступних кілометрах писанини. До зірок і безоден, мандрівники!
Genshin Impact: секретна Розкішна скриня на півдні пустелі Сумеру
- 596
- 4
- 14 січня 2023
Найкращий білд на Діону: артефакти, Зброя та Збірка
- 845
- 5
- 24 липня 2022
Genshin Impact: як відкрити піраміду з Дендрокулом в пустелі Сумеру
- 897
- 3
- 13 січня 2023
Коментарі 1
Правила написання коментарів. За недотримання – бан!